XXL Nutrition

Wat voor schoenen loop jij op?

De mijne:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

120,-

En deze wil ik eigenlijk nog kopen:

Maar zijn erg prijzig imo met 200,- plus.

botticelli limited, gaan lang mee, en lopen zeer goed. €210

2cy45td.jpg

Broek er overheen dat dan weer wel. Onder pakken van Bommels of Santoni's en met sporten Saucony's. Verder nog wel wat verschillende sneakers en timberlands etc. Maar voornamelijk op laarzen. meerdere paren ook maar geen foto's.
Wat een bazen-laarzen zeg, geweldig!:cool:

Ook tapdanser ofzo? Stijldansen? hehehhe

Moet eigenlijk meteen denken aan deze jongen met die laarzen...

Ik heb de middelste maar dan is de zool anders, lopen ook fantastisch:
red-wing-boots-in-japan-6.jpg

Dat is al beter Rick.

wtf het is toch geen gay forum hier?

Bah, Tymen je bent al bezet ;)

@Rick123; het wordt steeds beter met jou man, ben benieuwd waar je over een jaar op loopt. Hou ons op de hoogte:kiss:

Lollll ik kan wel in deze thread blijven posten, ik heb wel 25 paar schoenen haha

deze draag ik al 4 jaar ofzo. Heb er al 4 paar van versleten en heb ze in zwart en wit. Goedkoop(nog geen 30 euro), geen veters, gaan lang mee, hebben maat 48, en ze zitten heel goed rond mijn voet tov andere merken met maat 48, droeg ze zelf onder mijn pak(voor werk, niet speciale aangelegenheden) en niemand had het door.

deze draag ik al 4 jaar ofzo. Heb er al 4 paar van versleten en heb ze in zwart en wit. Goedkoop(nog geen 30 euro), geen veters, gaan lang mee, hebben maat 48, en ze zitten heel goed rond mijn voet tov andere merken met maat 48, droeg ze zelf onder mijn pak(voor werk, niet speciale aangelegenheden) en niemand had het door.

niemand zei er iets van bedoel je

Heb teveel schoenen, maar ik loop meestal op Nikes (workingshoes) :)

Terug
Naar boven