Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.zalando.nl en [Link niet meer beschikbaar]iemand nog goede nl site waar je goeie sneakers kan kopen?
iemand nog goede nl site waar je goeie sneakers kan kopen?
Geen commentaar op hoe ik me kleed ?
I know u mirin brah

Niets mis mee toch... Vind Ralph Lauren persoonlijk eigenlijk alleen voor kakkers en oude rijke mannen. Maargoed, ieder zo z'n ding.![]()
Oke man.
Niets mis mee toch... Vind Ralph Lauren persoonlijk eigenlijk alleen voor kakkers en oude rijke mannen. Maargoed, ieder zo z'n ding.![]()
Onzin, Pantofola's glimmen helemaal niet altijd zo, toevallig het model wat ik stuurde wel ja. Vind het best een net merk met gangbare modellen, weinig turks aan imo.+1Die glimmen altijd te erg hehe.
majah gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak.
Ik heb wel gelogen, maar 't zijn echt geen sandalen.[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jullie zijn leugenaars, allemaal gewoon sandalen he?
Ik heb wel gelogen, maar 't zijn echt geen sandalen.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze gebruik ik alleen bij m'n deadlifts en squats.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oke man.
Heb ook RL persoonlijk een perfect merk...Mooi heb eindelijk mijn nieuwe paar binnenmoest er wel 1 maand op wachten, maar het is het zeker waard. Past goed onder een donkere broek
[Link niet meer beschikbaar]
Mooi heb eindelijk mijn nieuwe paar binnenmoest er wel 1 maand op wachten, maar het is het zeker waard. Past goed onder een donkere broek

Hahahahaha.mooi heb eindelijk mijn nieuwe paar binnen :d moest er wel 1 maand op wachten, maar het is het zeker waard. Past goed onder een donkere broek