Fitness Seller

Wat voor schoenen loop jij op?

ben in de 20 en in bezit van 25 paar nike air maxjes :) kheb ook me nette schoenen maarja blijven me favo schoenen ondanks dat ik ook botti's heb en lacoste en timberlands... tis onzin dat omdat mocro's ze dragen je ze niet meer mag dragen of als je onder de 20 ben... draag gewoon waar je je goed bij voelt :)

btw voor 69ing chipmunk kheb ook nike air max met lak erop hoe vind je die :) benk dan dubbel fout of wat :P ( btw ben blank ;) )

Idd, gewoon lopen waar je je goed in voelt. Mij maakt het allemaal niet zo uit, maar er zijn wel wat dingen die ik automatisch uitsluit bij het shoppen alleen al omdat een soort '' type '' erin loopt. Maargoed, ieder zo zijn ding.

Heb zelf deze op 't moment:
http://shop.adidas.nl/miadidas/Cust...rumbidentifier=ProductListing&r=1325253079130

Maar dan iets meer gecustomized. Zullen meer dan genoeg mensen zijn die ook nog niet dood gevonden zouden willen worden in die dingen. :rolleyes:

G1012B00E-708@1.jpg

@serious: zijn wel stijl als je ze met deftige kleren draagt :)

nieuwe:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet wat anders dan die nike air force en court force die ik normaal aan heb

oja, geen idee waarom die mongols foto in spiegelbeeld hebben genomen.

Merk wel dat er veel verschil is in smaak tussen Nederland/België.
Hier in België ben je echt een mongol als je nike airmax draagt, en bij jullie draagt half Nederland het.

Merk wel dat er veel verschil is in smaak tussen Nederland/België.
Hier in België ben je echt een mongol als je nike airmax draagt, en bij jullie draagt half Nederland het.

Waar heb je het over, hier in Nederland wordt je automatisch als tuig/tokkie gezien met die air maxes, als een mong**l dus.

Waar heb je het over, hier in Nederland wordt je automatisch als tuig/tokkie gezien met die air maxes, als een mong**l dus.

Nu wel, vroeger niet.

Vind alleen een stel witte nike air max onder een korte broek in de zomer nog wel redelijk, zou alleen daarvoor persoonlijk geen 140 euro voor uitgeven.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 10:38 ----------

:roflol:

Ziet er ook niet uit, totaal geen toegevoegde waarde.

thnx man!

ik loop dus op air max, puur omdat ze echt lekker lopen en sport er ook mee..
voor de rest heb ik 2 paar cruyffies
en nette van bommels

heb zwarte boticelli's, lopen echt heerlijk..
alleen jammer van de turken die ze ook hebben
Ja maar Turken hebben de echte niet die hebben zo'n neppaar die uit de bergen uit het thuisland komen :) die van mijn zijn echt lopen heerlijk en doe er lang mee ( ben ook wel beetje zuinig :p ) overigens ook Dsquared2 en Lanvin :) en een heleboel nike air max, kvind ze heerlijk lopen enja wat nou voor tokkies...

Ja maar Turken hebben de echte niet die hebben zo'n neppaar die uit de bergen uit het thuisland komen :) die van mijn zijn echt lopen heerlijk en doe er lang mee ( ben ook wel beetje zuinig :p ) overigens ook Dsquared2 en Lanvin :) en een heleboel nike air max, kvind ze heerlijk lopen enja wat nou voor tokkies...

:o

Greve

Hoewel ik me meer en meer begin te schamen om ermee gezien te worden. :o

omg :roflol:

Nike Air Max vind ik echt focking lompe lelijke schoenen :roflol:

draag zelf Vans

Terug
Naar boven