69ingChipmunks
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m81
ben in de 20 en in bezit van 25 paar nike air maxjeskheb ook me nette schoenen maarja blijven me favo schoenen ondanks dat ik ook botti's heb en lacoste en timberlands... tis onzin dat omdat mocro's ze dragen je ze niet meer mag dragen of als je onder de 20 ben... draag gewoon waar je je goed bij voelt
btw voor 69ing chipmunk kheb ook nike air max met lak erop hoe vind je diebenk dan dubbel fout of wat
( btw ben blank
)
Idd, gewoon lopen waar je je goed in voelt. Mij maakt het allemaal niet zo uit, maar er zijn wel wat dingen die ik automatisch uitsluit bij het shoppen alleen al omdat een soort '' type '' erin loopt. Maargoed, ieder zo zijn ding.
Heb zelf deze op 't moment:
http://shop.adidas.nl/miadidas/Cust...rumbidentifier=ProductListing&r=1325253079130
Maar dan iets meer gecustomized. Zullen meer dan genoeg mensen zijn die ook nog niet dood gevonden zouden willen worden in die dingen.

kheb ook me nette schoenen maarja blijven me favo schoenen ondanks dat ik ook botti's heb en lacoste en timberlands... tis onzin dat omdat mocro's ze dragen je ze niet meer mag dragen of als je onder de 20 ben... draag gewoon waar je je goed bij voelt
( btw ben blank
)

) overigens ook Dsquared2 en Lanvin 
Een pak?