Fitness Seller

Wat voor schoenen loop jij op?

lol, hipster

u mad? Gelukkig iedereen zijn eigen smaak.. anders werd het ook zo saai :P

Imagine a world waar iedereen Air Max draagt.
*So Close*

Imagine a world waar iedereen Air Max draagt.
*So Close*
Nah kheb ook andere ( Bottecelli, Dsquared2 ) maar ik draag me nikes zeer graag :) ( vind het ook altijd vet op een party iedereen rond de 4 a 5000 man op nikes :P ) snap alleen niet dat mensen er zo verdomd negatief over zijn...

Nah kheb ook andere ( Bottecelli, Dsquared2 ) maar ik draag me nikes zeer graag :) ( vind het ook altijd vet op een party iedereen rond de 4 a 5000 man op nikes :P ) snap alleen niet dat mensen er zo verdomd negatief over zijn...

Heb je ze wel eens goed bekeken?

Heb je ze wel eens goed bekeken?

Haha, idd. Het blijven uiteindelijk wel basketsloefkes hé (van 140 euro lol). :D
Hoe komt het eigenlijk dat die schoenen zo populair zijn in bepaalde milieus? Je ziet echt altijd iedereen met Air Maxen lopen en vrijwel nooit met andere sportschoenen.

Gabberscene is dat cool ofzo

Nike's en in huis op crocs teenslippers

Aesics blijven favoriet bij mij.

Nike SB, all the way:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat betreft de air maxjes. Ik vind het echt verschrikkelijk lelijke schoenen. Maar smaken verschillen gellukig. Alleen snap ik echt niet hoe die schoenen en hype kon worden..

justified bump: weet er iemand waar je supras kan kopen in Belgie, of een goeie webshop.

Deze blijkt fake te zijn:
[Link niet meer beschikbaar]

ik zoek nl. dit model:

[Link niet meer beschikbaar]

breed zijn als je heupen? Vans? :roflol: niet de skater zooi he

EDIT:
lijken op deze, alleen licht blauw is bij mij donkerblauw:

Chille schoenen idd :D. Zou ik ook wel durven kopen voor de zomer.

OT : All stars. Lange en voor in de zomer korte aanschaffen. Meer moet dat niet zijn.

Terug
Naar boven