AndroidHealthClinic

Wat voor schoenen loop jij op?

Heb laatst deze gekocht, zitten echt super chill
2mrunmd.jpg

Tommy Hilfiger sneakers ( uitgaan ), Pantofolo d'or ( ofzoiets, dure schoentjes ), adidas sportschoenen ( voor fitnessen ), Airs, Adidas sneakers ( uitgaan ).

Nah kheb ook andere ( Bottecelli, Dsquared2 ) maar ik draag me nikes zeer graag :) ( vind het ook altijd vet op een party iedereen rond de 4 a 5000 man op nikes :P ) snap alleen niet dat mensen er zo verdomd negatief over zijn...

Dit dus maar als ik er op loop krijg ik gelijk comtaar dat ik crimineel lijk... vooral wann ik in mijn nickelson jas loop en mn haar flosjes in de krul zit.

Altijd k*t bij het uitgaan dus ben er vanzelf niet meer op gaan lopen maar ze lopen wel zo verdomt lekker

Dit dus maar als ik er op loop krijg ik gelijk comtaar dat ik crimineel lijk... vooral wann ik in mijn vuilniszak loop en mn haar flosjes in de krul zit.

Altijd k*t bij het uitgaan dus ben er vanzelf niet meer op gaan lopen maar ze lopen wel zo verdomt lekker

fixed.

Pradas

Bikkembergs

be7rlh.jpg

Mijn meest casual schoenen. Verder heb ik nog formele met een verhoogde hak en smal aflopende voorkant. Tuurlijk otomix sportschoenen en nog wat onzin voor het stappen.

- licht bruine Timberland
- zwarte lacoste
- zwarte cruijfjes
- zandkleurige diesel
- witte asics
- grijze asics
- bruine asics

deze zien er wel nice uit! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afgelopen zomer deze gedragen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet nog nieuwe kopen voor de winter, worden waarschijnlijk deze:

Ik vind vans zwaar gay, maar goed.
Zelf heb ik adidas schoenen, alleen dan in blauw - wit:

Ik vind adidas zwaar gay, maar goed.
Zelf heb ik vans schoenen, alleen dan in blauw-wit.

Voor alledaagse dingen draag ik het liefst sneakers zoals nike airforce one's.

nike air max clasic

Terug
Naar boven