XXL Nutrition

Wat voor schoenen loop jij op?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wou rood horloge en rode jas halen maar ken niet vinden
ik denk dat ik de zwarte neem met rode ding zeg maar

Probleem is dat je ook bij de zwarte best iets roods zou dragen. Als je anders een andere kleur(en) neemt dan lijkt het zo regenboog:o

Thanks for proving my point.

Haha, wat loop je weer te bitche op mijn comments man. Echt weer zo'n lul de behanger post gebaseerd op 0,0 van jou. Er is niets mis met K-Swiss. ''Faalbaas'' :rolleyes:

Vind persoonlijk die Nike Airmax schoenen voor goedkoop volk. Ken ook meer dan genoeg clubs waarbij je niet geaccepteerd word met die lelijke dingen. Het is ook altijd een type soort volk wat ze draagt.

Maar ach, jij bent vast ook weer zo'n type die een paar jaar onder een steen gelegen heeft en denkt dat Airmax nog steeds ''in'' zijn?

Zelfingenomen janlul, waar zeg ik dat ik denk dat air maxen in zijn?
En jij kent 'genoeg clubs'?Rot toch op man, jij komt alleen maar in paupertenten waar je 13 bier voor een joet krijgt, met je 20 euro in je zak voor een avond stappen.:roflol:

Haha airmax zijn idd echt heel erg uit, dat heel Rotterdam 5 paar heeft ongeveer maakt niet uit.
Nee ik heb ze niet.

Adidas, asics, nike, lacoste, bikkembergs, gewoon random dingen kopen

oh ik heb me nikiez oh ik heb nikiez...

airmax. come at me beta's

Zelfingenomen janlul, waar zeg ik dat ik denk dat air maxen in zijn?
En jij kent 'genoeg clubs'?Rot toch op man, jij komt alleen maar in paupertenten waar je 13 bier voor een joet krijgt, met je 20 euro in je zak voor een avond stappen.:roflol:

Ik kom met 20 euro altijd een heel eind :D

+1

Heb wel nette schoenen maar loop meestal op mijn sneakers. Heb nog veel meer Adidasjes. Ben wel een een sneaker addict :p

adidas-busenitzpro-sh-bluwhtgld-11-zoom.jpg

Heb deze ook al een tijdje, lopen heerlijk

hahah jongens die op Uggs lopen is zooooooo g@y

Zag ook een keer zo Nickelson type met Uggs aan, :roflol:

bikkembergs+schoenen.jpg

kan nog geen veters strikken

gast meen je dat nou? loop je erop?

Ja, boeiend wat andere er van vinden. Ze zitten lekker en chicks vinden het nog echt leuk ook.

Terug
Naar boven