- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Heb ook zoiets maar dan in het bruin
. Lopen ook fantastisch vind ik, net alsof je sletsen draagt.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Lopen ook fantastisch vind ik, net alsof je sletsen draagt.Zelfingenomen janlul, waar zeg ik dat ik denk dat air maxen in zijn?
En jij kent 'genoeg clubs'?Rot toch op man, jij komt alleen maar in paupertenten waar je 13 bier voor een joet krijgt, met je 20 euro in je zak voor een avond stappen.![]()
Natuurlijk ook wel te verwachten, zo'n hopeloze reactie wat er niet eens toe doet. Zal wel niet beginnen over je alpha lijntjes Sos dan. Echt weer zo'n citaat wat weer helemaal verkracht is. Je moet inderdaad best wel stoer zijn met een gat in je hand terwijl je onder de invloed bent van drugs 

Gast K-Swiss is ****ing pauper, mond dicht dus burger!

D&G lak schoentjes, Uggs voor in de winter, strakke g-star broeken van hun zus, bjorn borg boxer, nickelson jas met bond kraag.... En dan alpha komen doen op DBB en aankomen met pindakaas verhalen. 
Haha, ik wist dat dit naar voren ging komen!Natuurlijk ook wel te verwachten, zo'n hopeloze reactie wat er niet eens toe doet. Zal wel niet beginnen over je alpha lijntjes Sos dan. Echt weer zo'n citaat wat weer helemaal verkracht is. Je moet inderdaad best wel stoer zijn met een gat in je hand terwijl je onder de invloed bent van drugs
Zegt alleen maar meer over die Nike Airmax als je daar niet eens mee binnen komt in die ''paupertenten'' van mij.
Maargoed, **** it. Heeft geen zin deze discussie met jou. Zal toch wel weer uitlopen op '' OMG HE MAD?!?! '' of '' Wat bazel je nou man '' bs.
Zo te lezen hebben wij sowieso een ander beeld van '' goedkoop volk ''.
Gvd, en ik nog wel denken dat ik alpha genoeg was tussen die D&G, Ugg's, Lacoste etc. schoentjes.
Lol @ al die wanhopige mannen met hun wijven kleertjesD&G lak schoentjes, Uggs voor in de winter, strakke g-star broeken van hun zus, bjorn borg boxer, nickelson jas met bond kraag.... En dan alpha komen doen op DBB en aankomen met pindakaas verhalen.
Waar doen jullie het eigenlijk allemaal voor, als ik vragen mag? Die honderden euro's aan kleren die je elke dag aanhebt moet toch wel een doel hebben?
wat lul jij nou weer??
You mad bro??
Zeeman schoenen/Rubbere Laarzen? Ik loop op kisten u mad?
Haha, ik wist dat dit naar voren ging komen!Natuurlijk ook wel te verwachten, zo'n hopeloze reactie wat er niet eens toe doet. Zal wel niet beginnen over je alpha lijntjes Sos dan. Echt weer zo'n citaat wat weer helemaal verkracht is. Je moet inderdaad best wel stoer zijn met een gat in je hand terwijl je onder de invloed bent van drugs
Zegt alleen maar meer over die Nike Airmax als je daar niet eens mee binnen komt in die ''paupertenten'' van mij.
Maargoed, **** it. Heeft geen zin deze discussie met jou. Zal toch wel weer uitlopen op '' OMG HE MAD?!?! '' of '' Wat bazel je nou man '' bs.
Zo te lezen hebben wij sowieso een ander beeld van '' goedkoop volk ''.
Gvd, en ik nog wel denken dat ik alpha genoeg was tussen die D&G, Ugg's, Lacoste etc. schoentjes.
Lol @ al die wanhopige mannen met hun wijven kleertjesD&G lak schoentjes, Uggs voor in de winter, strakke g-star broeken van hun zus, bjorn borg boxer, nickelson jas met bond kraag.... En dan alpha komen doen op DBB en aankomen met pindakaas verhalen.
Waar doen jullie het eigenlijk allemaal voor, als ik vragen mag? Die honderden euro's aan kleren die je elke dag aanhebt moet toch wel een doel hebben?
OMG ik vind die shape up crap van sketcher echt afgrijselijk... hetzelfde geldt voor uggs by the way![]()
Ik draag altijd hoge hakken (min 10 cm) en in de sportschool sportschoenen van new balance en nike![]()

Pics pleaseOMG ik vind die shape up crap van sketcher echt afgrijselijk... hetzelfde geldt voor uggs by the way![]()
Ik draag altijd hoge hakken (min 10 cm) en in de sportschool sportschoenen van new balance en nike![]()