- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, wat loop je weer te bitche op mijn comments man. Echt weer zo'n lul de behanger post gebaseerd op 0,0 van jou. Er is niets mis met K-Swiss. ''Faalbaas''![]()
k swiss is indd pauper merk, zag ze een keer liggen bij zon van haren winkel
Hmm onbetaalbaar , hangt ervan af wat je onder onbetaalbaar verstaatdie middelste is naice indd. maar D&G die moet onbetaalbaar zijn of ben ik gek?
HAHAHA, een 'kerel' met Uggs. Hossel jij je chicks maar met je Uggs, dan dragen wij, de weldenkende mens, normale schoenen.Heb deze ook al een tijdje, lopen heerlijk
[Link niet meer beschikbaar]
Allemachtig wat zijn die dingen lelijk. Gaat dit richting jouw '100% smaak'?Grijze Skechers van ik meen 50 euro. Heb geen zin om meer dan 100 euro uit te geven aan een paar schoenen, of ze moeten helemaal 100% mijn smaak zijn.
Het is wel veel, maar niet onbetaalbaar is wel me duurste schoen die ik heb ,onbetaalbaar word YSL en Lanvin voor als je kijkt wat je ervoor terugkrijgtownee 250 euro..nee das niet veel voor een paar schoenen..
Allemachtig wat zijn die dingen lelijk. Gaat dit richting jouw '100% smaak'?
Niet dat ik helemaal into Skechers ben ofzo, zo merkengeil ben ik niet.Gast K-Swiss is ****ing pauper, mond dicht dus burger!