MuscleMeat

Wat voor soort kleding dragen jullie?

ik heb weinig.

Kleerkast=

-stuk of 6 goedkope H&m shirts, en een paar dure (koetje kan dit bevestigen)
-2 spijkerbroeken, lengtemaat 38 ofzo
-2 dezelfde hoodies van 20 euri van het huismerk footlocker(1 zwart , 1 grijs)
-2 paar sneakers (1 half kapot, 1 goed paar)
-trainingsshirt, broekje, schoenen

Niet echt veel denk ik zo?

Gewoon spijkerbroek, meestal van G-star. Die pas ik goed en ik vind er erg mooi. Ik koop niet van die broeken met al die merken/tekeningen erop enzo, dat vind ik toch wel zo lelijk. Laatst zag ik een G-star broek met op de kont echt breed uitgemeten het woord "G-Star" erop, dat hoeft van mij echt niet.

Shirt ligt er een btje aan wat voor weer het is, nu met dit week draag ik thuis vaak gewoon een effen t-shirt wat een btje strak valt (nu gebeurt dat al snel :P). Als ik naar school/stage moet doe ik meestal een polo met korte mouwen aan van Tommy of Lacoste ofzo. Ziet er netjes uit, plus dat ik ze goed aankan (xxxl). En ja, het kraagje staat naar beneden, en nee, ik heb geen mat :D

In de winter gewoon een trui, geen capuchon.

Schoenen heb ik een beetje gevarieerd, nu in de zomer loop ik op gewoon btje nette schoon, instap-model met lage instap, en voor de winter heb ik van die wat hogere met zo'n rits-sluiting aan de zijkant, ook gewoon btje net model. Niet van die lakschoentjes ofzo, maar gewoon netjes sportief zeg maar.

Ik ben nog op zoek naar wat mooie longsleeves voor als de zomer weer voorbij is, heb er nu 1 van Boss die ik pas, maar voor de rest pas ik (jammer genoeg) geen longsleeves.

spijkerbroek (Pilot) t-shitje en gympe:rolleyes:

heb graag losse kledij aan me lijf niet die strakke shizzle
prijs doet er niet toe als ik het leuk vind neem ik het
en dat kan zowel duur zijn als goedkoop dan

Meestal in kleding van Sting ofzo of nog weleens een enkele keer in iets van Diesel of G-Star. Pas die fashion-shit over het algemeen niet meer, is meer voor de ecto's

Ik draag altijd kleding, die past en lekker zit en waarvan ik vind, dat het me leuk staat of geil.:cool:

ik ook

ik draag wat mijn goed past ;)
Ik heb het laatste jaar bijna geen kleren gekocht.
Gelukkig moet ik voor school en stage vaak een trainingspak aan want spijkerbroeken passen me vaak niet goed. Te strak rond de benen als het bij de heupen goed zit.
Ik heb het laatste jaar bijna geen leuke t-shirts voorbij zien komen, en als ie leuk kost het weer 60 euro ofzo :(.
Op een luie dag als vandaag draag ik meestal een van mijn oude basketball broeken en een normaal tshirt.

tegenwoordig vooral casual, daar vind je toch de meest grote kleding in. Grote wijde (voor normale benen dan) spijkerbroeken en vaak een overhemd of t-shirt. Merken lopen zeer uiteen:

Gant
D&G
Esprit (heeft 1 relax wijd model jeans)
G-star
Gaastra
Oxbow
Adidas

de sportmerken zijn over het algemeen wel lekker groot.

gr

Blackadder zei:
spijkerbroek, sneakers en shirt.
niets bijzonder, ik heb een teringhekel aan g-star gotti's met hun bling blings.
diesel is wel een kwalitatief hoogstaand merk, maar blijkbaar enkel gemaakt voor kleuters van 1m50 en 50kg.

En daarom kopen buffe gasten zoals ik dus G-Star want die maken wel fatsoenlijke kleding voor gasten met een maatje groter,gab.:D

Niks geen blingbling maar er gewoon verzorgd bijlopen.;)

Testo zei:
En daarom kopen buffe gasten zoals ik dus G-Star want die maken wel fatsoenlijke kleding voor gasten met een maatje groter,gab.:D

Niks geen blingbling maar er gewoon verzorgd bijlopen.;)
Word!:cool: (al raakt de buffheid er bij mij wel een beetje af :( )

Socrates zei:
Was ik vroeger ook.. maar dat gaat wel over met de leeftijd... ook heb je steeds minder over voor merkkleding en ga je relativeren hoe belachelijk het eigenlijk is om zoveel geld te betalen voor kleding... ik hoop dat mensen dat blijven betalen want ik verdien er geld mee maargoed... even onder ons :D

heb ik ook, merk zegt me helemaal geen hol en boeit me ook niet. maarja het is een soort van status he bij bepaalde leeftijden.

boxershort + t-shirt, vrijetijdskleding dus

soms met zwembroek eronder...........:D

Uhm ik kleed me denk ik Casual. Schoenen heb ik nu Bikkembergs, Botticelli en sinds net een paar dagen een paar sneakers van nike. Truien heb ik vaak van G-start, Silver Creek, Replay, H&M, Pepe Jeans en soms nog wat anders. Broeken kocht ik eerst altijd bij de H&M , maar nu ga ik voor Levi's omdat ik daar blij mee ben en goed bij me past :)

ik draag van alles, maakt me echt niks uit of het nou een merk is of niet...:D
Volgens mij heet mijn sT gewoon casual???

of GAY

Ik draag altijd tuinbroeken of broeken met bretels(schrijf je dit zo?). En laarzen meestal.

schoenen (van bikkembergs, waren gewoon hele mooie :)); altijd van die hele korte kousen, andere verdraag ik niet :d ; enkele spijkerbroeken (waarvan nog 2 deftige O.o), 6-tal mooie tshirts, 3 pulls, 2 tshirt met lange mouwen, .. ruwe schatting :d 60% merk ofzo. Ga gewoon altijd +- naar dezelfde winkels, aangezien ik daar m'n goesting vind.
Broeken en schoenen vind ik toch nog het belangrijkste, moet je gewoon goed in voelen en gaan altijd lang mee.

Klaaswitz zei:
Ik heb een zwak voor Mexx, niet te schreeuwerig, goed spul. Goede combi van cool en netjes. Moet toegeven dat ik wel wat dingetjes heb van G-sus en G-star maar dan vooral net dat spul dat niet zo schreeuwerig is en niet volgeplakt zit met vette logo's en shit. Voor de rest aanvullend met H&M en WE.

Sneakers draag ik niet meer, ik vind dat schoenen fancy en netjes moeten zijn. Ja in de gym dan wel. En Diesel broeken vind ik simpelweg niet mooi, ik denk dat 'm dat in het padvinderig logootje zit in een van de broekzakken. Pepe broeken zijn simpel en stoer. Al die gebleekte jeans met scheuren erin, andere franjes en plakaten moeten ze wat mij betreft verbieden.

jemig dit vind ik zo kortzichtig he! (jawel ik voel me aangevallen) dus als jij iets niet mooi vind mag het verboden worden? egoistisch? neej hoezo;) :eek: :p :D

Terug
Naar boven