Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Rock zei:

ded.cop zei:wibra onderbroeken
altijd slippers of bootschoentjes
bretels
stropdas
netjes geblokt shirtje
en ik draag geen broek vindik alleen maar lastig en veel te warm met dit weer
zo ik hoop dat jullie nu een beetje beter beeld van me hebben gekregen.

dareal zei:hahahhaah gozer, ik vind het zelf nou ook niet echt mijn favo merk maar ik pas eerlijk gezegd gewoon niets anders, met heel veel moeite wel een g-star elwood maar dat zit gewoon niet lekker, en hier loopt iedereen met g-star dus draag ik het niet![]()
Normale g-stars pas ik ook niet. Probeer eens een G-star Radar Low Loose, die pas ik redelijk goed.Yep.jacoba zei:Ja wel mmar ze zei dat confectiekleding makkelijker vervangbaar is
niet zo zonde als het stuk gaat.
De shirtjes die ik nu heb (de goedkope dus) zijn vaak soepeler en rekbaarder. Daar past makkelijker een royale buste in, terwijl deze toch niet rond mijn schouders slobbert.Klopt dat sommige merkkleding kleiner valt.
maarre 3xl beedje overdreven??
SlettieBettie zei:Yep.
De shirtjes die ik nu heb (de goedkope dus) zijn vaak soepeler en rekbaarder. Daar past makkelijker een royale buste in, terwijl deze toch niet rond mijn schouders slobbert.
De dure shirtjes die ik heb gepast, zijn zo erg op maat geknipt, dat mijn buste daar onder geen beding in past. Pas bij een 3XL heb ik ademruimte, maar zakt de hals zowat van mijn schouders...

[even gayer mode]acidreign zei:Gay mode on
ik weet niet over welke merkkleding jij het hebt, maar die van mij is wel degelijk van een veel betere kwaliteit dan confectiekleding... Dat was je 5 keer en dat ziet er niet meer uit, terwijl mijn merkkleding al jaren meegaat...
Gay mode off![]()
SlettieBettie zei:[even gayer mode]
Nieuw? Nee, Robijn intensief!
[/even gayer mode]
Oftewel, wel goed opletten met wassen, doet ook al een hoop.
Sommige dure merken zijn inderdaad kwalitatief beter, maar veel dure merken niet. Het gebruikte textiel zal iets beter zijn (vaak ook niet eens) en een stuk duurder. Misschien dat de naaisters iets beter betaald krijgen, maar het grootste deel betaal je gewoon voor het merkje dat erin/erop zit.
Wat mij opviel (maar misschien niet goed gekeken), is dat veel dure merken een hoop polyester blends gebruiken, of zelfs pure polyester. Ja, die stof blijft er lang mooi uit zien, ook na veelvuldig wassen en is nog strijkvrij ook, maar je zweet er veel meer in en na verloop van tijd krijg je er een bepaalde geur in die er niet meer uit gaat.
Geef mij dan maar een kast vol goedkope 100% katoenen shirtjes en jeans, zodat ik vaak anders gekleed kan. Niet zoals mijn collega die er elke week hetzelfde uitziet in haar dure kleding, omdat ze gewoon niet meer kleding kan veroorloven.

SlettieBettie zei:Yep.
De shirtjes die ik nu heb (de goedkope dus) zijn vaak soepeler en rekbaarder. Daar past makkelijker een royale buste in, terwijl deze toch niet rond mijn schouders slobbert.
De dure shirtjes die ik heb gepast, zijn zo erg op maat geknipt, dat mijn buste daar onder geen beding in past. Pas bij een 3XL heb ik ademruimte, maar zakt de hals zowat van mijn schouders...