XXL Nutrition

Wat voor soort kleding dragen jullie?

heel tegenstrijdig , de ene dag loop ik als een zwerver , de andere dag in maatpak

roxxe zei:
koetje is niemand minder dan "captain marginaal" :bow:
zegt de warme woestijnbewoner :roflol:
de huizen daar zijn gemaakt uit stront en stro .
wie is hier marginaal ? de man in maatpak of de iranees met vodden rond zijn enkels en met een theedoek op zijn kop ;)

ga es naar de coiffeur captain marginaal :roflol:

Gewoon alles wat ik leuk vind en wat me goed staat.
Casual.
En gister een klote dag de hele dag zag ik er dus gewoon noet uit!!!!!!!!
Niks aan me zelf gedaan.

Nou ja die klote dag was wel ergens goed voor.

Meestal draad ik kleding van het merk Get Naked

PreludE zei:
loop je voor je werk ofzo in een pak of ook op een vrije dag?
natuurlijk moet je het zelf weten ik moet alleen aan een broer van mijn ex denken. was een snotneus van 21 en liep ook in een pak rond, geen gezicht op de fiets:cool:

enkel voor werk... duh :)
Ik hou zo niet van een das.. zit zo strak tegen mijn nek aan en kan daar echt niet tegen hehe

PreludE zei:
loop je voor je werk ofzo in een pak of ook op een vrije dag?
natuurlijk moet je het zelf weten ik moet alleen aan een broer van mijn ex denken. was een snotneus van 21 en liep ook in een pak rond, geen gezicht op de fiets:cool:

haha zie je hem denk je nou hij is wel het heertje met zen dure pak.
Zou die een mooie auto hebben?Nee meneer rijd op een ouwe fiets :roflol:

ik heb btw wel een auto ;)

broeken meestal van pelle pelle, phat farm, of andere rap merk, de rest shirts van bikkembergs, TH, Lacoste (ik pas btw maat 4 bij 120 kg....:o ) en vooral NIET SVAN G-STAR schoenen heb ik van bikkembergs HB TH enz

dareal zei:
broeken meestal van pelle pelle, phat farm, of andere rap merk, de rest shirts van bikkembergs, TH, Lacoste (ik pas btw maat 4 bij 120 kg....:o ) en vooral NIET SVAN G-STAR schoenen heb ik van bikkembergs HB TH enz

Vooral geen G-star kopen hoor. Pelle Pelle rules!!

:rolleyes:

Socrates zei:
Ik loop in Guess, Meltin Pot, Japan rags en nog wat van dat soort merken... die kleding verkoop ik zelf dus lekker goedkoop hehehe

meltin pot :brew: goed merk, ook vrij betaalbaar IMO.

japan rags..insgelijk.

broeken:

take2, diesel, japan rags soms replay of g-star of broeken van waar ik het merk zo niet weet, als ze maar beetje cool zijn.

shirts: meltin pot, diesel, lacoste, hilfiger, boss, bikkembergs, D&G en soms een H&M'tje er tussen door of een onbekend merk, als het er maar beetje leuk uitziet.

schoenen: puma, allstars, le coq sportief (of he je dat schrijft)

meestal casual dus, maar soms ook netter (pak of blouose met pantalon) als ik een afspraak heb voor mijn werk. op het werk gewoon casual of een jeans met polo.

Ik kijk meestal niet naar het merk,maar het moet me aanspreken. Als het naar mijnidee dan ook nog relatief betaalbar is dan neem ikhet gewoon. Als het dan "merk" is... tja.. het zij zo.

Laatst bewerkt:
koetje kennende zal het wel een stuk uitgesneden karton zijn :evil:

j/k bro piece en kusjush

dareal zei:
niks persoonlijks maar, :shoot:

Meestal gewoon netjes als ik moet werken.
Als ik niet op het werk ben en gewoon thuis loop ik ook heel de dag graag in mijn training met gympies.
Met uitgaan kleed ik me ook wel netjes.

Laatst bewerkt:
ik ken de meeste hippe merken niet eens:cool:

jacoba dat wil hij vast wel... maar ja dan moet je wel langs omm je persoonlijke maten door hem op te laten meten denk ik.. haha

Terug
Naar boven