koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koetje is niemand minder dan "captain marginaal"koetje zei:heel tegenstrijdig , de ene dag loop ik als een zwerver , de andere dag in maatpak

zegt de warme woestijnbewonerroxxe zei:

PreludE zei:loop je voor je werk ofzo in een pak of ook op een vrije dag?
natuurlijk moet je het zelf weten ik moet alleen aan een broer van mijn ex denken. was een snotneus van 21 en liep ook in een pak rond, geen gezicht op de fiets![]()
PreludE zei:loop je voor je werk ofzo in een pak of ook op een vrije dag?
natuurlijk moet je het zelf weten ik moet alleen aan een broer van mijn ex denken. was een snotneus van 21 en liep ook in een pak rond, geen gezicht op de fiets![]()

dareal zei:broeken meestal van pelle pelle, phat farm, of andere rap merk, de rest shirts van bikkembergs, TH, Lacoste (ik pas btw maat 4 bij 120 kg....) en vooral NIET SVAN G-STAR schoenen heb ik van bikkembergs HB TH enz

Socrates zei:Ik loop in Guess, Meltin Pot, Japan rags en nog wat van dat soort merken... die kleding verkoop ik zelf dus lekker goedkoop hehehe
goed merk, ook vrij betaalbaar IMO.koetje zei:heel tegenstrijdig , de ene dag loop ik als een zwerver , de andere dag in maatpak
Mars zei:
niks persoonlijks maar, :shoot:dareal zei:broeken meestal van pelle pelle, phat farm, of andere rap merk, de rest shirts van bikkembergs, TH, Lacoste (ik pas btw maat 4 bij 120 kg....) en vooral NIET SVAN G-STAR schoenen heb ik van bikkembergs HB TH enz
boerenkool zei:
?