AndroidHealthClinic

Wat voor soort kleding dragen jullie?

hehe dat bedoelde ik toch niet zo he...

Haha... ben volgens mij toch degen die de meeste kleding aanheb met uitgaan... degelijk.

Armani, Kyuchi, Prada, Filippa K, Hugo Boss, Ben Sherman. Maar ook shirts van de Zara, makkelijk om na een seizoen weer te dumpen.

Schoenen, Rockport.

Meeste kleding van vorig jaar kan ik niet meer aan overigens, mijn fat ass past niet meer in de broeken die ik vorig jaar kocht. Nog maar wat meer cutten.

Spijkerbroeken in ieder geval niet, kan geen merk vinden dat over mijn bovenbenen heen gaat en baggy zooi ga ik zeker niet in lopen.

Meestal jeans, maar met dit warme weer (zelfgemaakte) linnen broeken.
Altijd een strak t-shirtje, 's winters zachte truien. Off-shouldermodel, maar liever met col of capuchon en buidel. Een aantal daarvan zelf gebreid.
Daarbij gympen (clogs), bergschoenen, kistjes, of houten sandalen.

Mijn voorkeur gaat uit naar merkloze kleding. Vaak is merkkleding van slechte kwaliteit, maar betaal je voor de naam. Met de goedkope kleding heb je het voordeel dat je het makkelijker vervangt als het toch versleten, kapot of te groot/te klein is.
Een ander probleem van merkkleding is dat dit meestal veel te klein is of een slechte maatvoering heeft. Van merkloze kleding heb ik T-shirtjes in maat XS/S terwijl ik in merkkleding vaak moet zoeken in maat XXL/3XL.

Merkkleding is qua maatvoering een ramp, zeker Italiaanse merken. Herenmode is daar echt gemaakt voor die smalle Italiaanse zaadlijstertjes met een kwak gel in de haar.

okee wat draag ik zoal;
spijkerbroek met shirtje als ik netjes wil met naaldhakken anders gympen.
rokje met shirtje
bermuda
driekwart spijkerbroek had ik laatst aan met janjansen laarsjes en shirtje wel leuk.
voor 15 euro laatst een heel gaaf spijkerjasje gekocht stretch leuk
ook voor 15 euro een truitje gekocht van een soort satijn achtig met bloemenprint zwart wit.
het leuke is dat mexx ook zo'n soort shirtje in de collectie
heeft maar dan truttig met rose staat me niet meer.
ben geen 18 meer moet ik rekening mee houden dat ik geemn lieve schattige
truitjes meer moet kopen doet niks voor me staat niet meer.:) :)

SlettieBettie zei:
Meestal jeans, maar met dit warme weer (zelfgemaakte) linnen broeken.
Altijd een strak t-shirtje, 's winters zachte truien. Off-shouldermodel, maar liever met col of capuchon en buidel. Een aantal daarvan zelf gebreid.
Daarbij gympen (clogs), bergschoenen, kistjes, of houten sandalen.

Mijn voorkeur gaat uit naar merkloze kleding. Vaak is merkkleding van slechte kwaliteit, maar betaal je voor de naam. Met de goedkope kleding heb je het voordeel dat je het makkelijker vervangt als het toch versleten, kapot of te groot/te klein is.
Een ander probleem van merkkleding is dat dit meestal veel te klein is of een slechte maatvoering heeft. Van merkloze kleding heb ik T-shirtjes in maat XS/S terwijl ik in merkkleding vaak moet zoeken in maat XXL/3XL.

Gay mode on
ik weet niet over welke merkkleding jij het hebt, maar die van mij is wel degelijk van een veel betere kwaliteit dan confectiekleding... Dat was je 5 keer en dat ziet er niet meer uit, terwijl mijn merkkleding al jaren meegaat...
Gay mode off ;)

acidreign zei:
Gay mode on
ik weet niet over welke merkkleding jij het hebt, maar die van mij is wel degelijk van een veel betere kwaliteit dan confectiekleding... Dat was je 5 keer en dat ziet er niet meer uit, terwijl mijn merkkleding al jaren meegaat...
Gay mode off ;)

Ja wel mmar ze zei dat confectiekleding makkelijker vervangbaar is
niet zo zonde als het stuk gaat.
Klopt dat sommige merkkleding kleiner valt.
maarre 3xl beedje overdreven?????

;) ;)

Dno ik pas meestal wel in een XL, maarja ik ben dan ook niet zo 'hardcore' als de meeste mensen hier hé

Pff toen ik van de middelbare school af kwam en begon te trainen ben ik al snel gestopt met dure kleding. Steeds minder pastte me en werd alleen maar gefrusteerd als ik na 25 spijkerbroeken te hebben aangehad nog niks paste.

Tegenwoordig werk/stappen:
Pantalon met blouse of shirt
Nette schoenen of reeboks.

Thuis korte broek shirtje zelfs bij min 10 (buiten temp dan he ;))
Buiten trainingsbroek en shirtje.

Style...mode dus (nie niet echt "hardcore", maar toch een beetje)...
En marseille till i die...

een spijkerbroek, t-shirt en gympen.
En in de winter een spijkerbroek, trui en gympen.

Maar nu op dit moment, nu ben ik naakt. Bloot. harrrr harrrrrr

wibra onderbroeken
altijd slippers of bootschoentjes
bretels
stropdas
netjes geblokt shirtje
en ik draag geen broek vindik alleen maar lastig en veel te warm met dit weer

zo ik hoop dat jullie nu een beetje beter beeld van me hebben gekregen.

EricR zei:
Merkkleding is qua maatvoering een ramp, zeker Italiaanse merken. Herenmode is daar echt gemaakt voor die smalle Italiaanse zaadlijstertjes met een kwak gel in de haar.

OK, en bedankt......dat is zojuist de negatieve omschrijving.

Ik draag voor mijn werk eigenlijk alleen maar Corneliani's omdat die het mooiste passen. Casual La Martina, G-star en wat Ralph Lauren. Persoonlijk kan het me niet schelen wat voor merk, maar hetmoet lekker zitten, goede kwaliteit zijn en zolang ik niet voor lul loop is het goed.

Die kwak gel en vet zitten er ook in, anders hangt het voor mijn ogen. Heb het ook weleens gemilimeterd gehad, maar iedereen vindt langer leuker.

Dus ja, misschien wel een beetje yup, maar goed, ik weet beter en de rest kan mijn reet kussen.

Tsunami zei:
OK, en bedankt......dat is zojuist de negatieve omschrijving.

Ik draag voor mijn werk eigenlijk alleen maar Corneliani's omdat die het mooiste passen. Casual La Martina, G-star en wat Ralph Lauren. Persoonlijk kan het me niet schelen wat voor merk, maar hetmoet lekker zitten, goede kwaliteit zijn en zolang ik niet voor lul loop is het goed.

Die kwak gel en vet zitten er ook in, anders hangt het voor mijn ogen. Heb het ook weleens gemilimeterd gehad, maar iedereen vindt langer leuker.

Dus ja, misschien wel een beetje yup, maar goed, ik weet beter en de rest kan mijn reet kussen.
:thumbs: Gewoon je eigen ding doen man

Terug
Naar boven