jacoba
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
koetje zei:heel tegenstrijdig , de ene dag loop ik als een zwerver , de andere dag in maatpak
zucht....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koetje zei:heel tegenstrijdig , de ene dag loop ik als een zwerver , de andere dag in maatpak

Purple zei:jacoba dat wil hij vast wel... maar ja dan moet je wel langs omm je persoonlijke maten door hem op te laten meten denk ik.. haha

jacoba zei:Tuurlijk....
Kan ik wat bij je bestellen?
Heb een nieuwe jurk nodig .
wil je die voor me maken
![]()

:sob: :sob:boerenkool zei:Oei! Uh, dat wordt moeilijk. Dameskleding, dat kan ik niet. Helaas!![]()
Uhmmmm... OKPurple zei:

SlettieBettie zei:Meestal jeans, maar met dit warme weer (zelfgemaakte) linnen broeken.
Altijd een strak t-shirtje, 's winters zachte truien. Off-shouldermodel, maar liever met col of capuchon en buidel. Een aantal daarvan zelf gebreid.
Daarbij gympen (clogs), bergschoenen, kistjes, of houten sandalen.
Mijn voorkeur gaat uit naar merkloze kleding. Vaak is merkkleding van slechte kwaliteit, maar betaal je voor de naam. Met de goedkope kleding heb je het voordeel dat je het makkelijker vervangt als het toch versleten, kapot of te groot/te klein is.
Een ander probleem van merkkleding is dat dit meestal veel te klein is of een slechte maatvoering heeft. Van merkloze kleding heb ik T-shirtjes in maat XS/S terwijl ik in merkkleding vaak moet zoeken in maat XXL/3XL.

acidreign zei:Gay mode on
ik weet niet over welke merkkleding jij het hebt, maar die van mij is wel degelijk van een veel betere kwaliteit dan confectiekleding... Dat was je 5 keer en dat ziet er niet meer uit, terwijl mijn merkkleding al jaren meegaat...
Gay mode off![]()
??

)Marseille tot je sterft?the better dayz zei:Style...mode dus (nie niet echt "hardcore", maar toch een beetje)...
En marseille till i die...
EricR zei:Merkkleding is qua maatvoering een ramp, zeker Italiaanse merken. Herenmode is daar echt gemaakt voor die smalle Italiaanse zaadlijstertjes met een kwak gel in de haar.
Tsunami zei:OK, en bedankt......dat is zojuist de negatieve omschrijving.
Ik draag voor mijn werk eigenlijk alleen maar Corneliani's omdat die het mooiste passen. Casual La Martina, G-star en wat Ralph Lauren. Persoonlijk kan het me niet schelen wat voor merk, maar hetmoet lekker zitten, goede kwaliteit zijn en zolang ik niet voor lul loop is het goed.
Die kwak gel en vet zitten er ook in, anders hangt het voor mijn ogen. Heb het ook weleens gemilimeterd gehad, maar iedereen vindt langer leuker.
Dus ja, misschien wel een beetje yup, maar goed, ik weet beter en de rest kan mijn reet kussen.