MuscleMeat

Wat voor trainingschema is voor mij

je wil spieren krijgen maar 'niet naar fitness gaan'
ga elke avond 10x opdrukken, je zult zien dat je biceps enorm worden
voor die blokjes kun je elke avond daarbij 30 sit-ups doen, dan heb je binnen een maand een sixpack

optimist :D

• Topic Starter Topic Starter
sommige mensen beweren dat je je buikspieren niet mag overbelasten en gwn bv 's morgens 12 situps 's middags nog eens 12 en 's avonds nog eens 12 is dit beter dan? kan iemand een trainingschema voor mij maken/geven

Iedere dag minimaal 6 ijsblokjes eten voor de sixpack.
Voor de spierballen in de armen zou ik toch iets van 2 tennisballen per dag verorberen.

Succes!

sommige mensen beweren dat je je buikspieren niet mag overbelasten en gwn bv 's morgens 12 situps 's middags nog eens 12 en 's avonds nog eens 12 is dit beter dan? kan iemand een trainingschema voor mij maken/geven
dit is idd wel ideaal, kun je niet vragen of ze op school een speciale ruimte hiervoor inrichten? kun je in alle rust je situps doen

doe nu is ff serieus kan iemand mij helepn

je kan ook broodjes eten ( bij voorkeur harde pistoletjes), zolang je er maar niet op kauwt, dat zou de vorm van je buikspieren verpesten.

ijsklontjes hebben bij mij wel heel erg gewerkt

ook is dat natuurlijk te danken aan de 'abdominator' die ik bij telsell heb aangeschaft.

google maar een beetje, ik denk dat je binnen 2 maanden je doel kan bereiken.

Ik zou wel oppassen met over training 3 keer 12 situps verspreid over de dag is echt veel te veel!

Het is ook zo dat mensen die zittend slapen, sneller een sixpack krijgen omdat er dan 's nachts druk op de buikspieren is.
Maar als je dat doet dan moet je verder geen oefeningen meer doen want dat is echt overtraining.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Oh trouwens!

Niet elke nacht zittend gaan slapen want dat is ook overtraining.

Probeer het maar is 3 nachten in de week, dat doe ik tenminste.

Succes

pas wel op met overmatig gebruik van de vierkante ijsblokjes , heeft een nadelig effect op je 6pack hou het bij het opstaan op 6 ijsblokjes in de middag 6 stuks en voor het slapen gaan 6 stuks .
Ga vooral niet steeds in de zon dat bakken in de hete zon werkt ook nadelig daardoor smelten de ijsblokjes en krijg je een blubber buik zo doen al die atleten het ook .
Wat je nu nog zolang kan gaan doen voordat je 6 pack er is met een zwart kijtje lichte strepen maken op je buik in de vorm van een 6 pack zo doen ze het ook in de films ;)

laat me weten hoe het me de vordering gaat van je sixpack en denk aan de ijsblokjes

ik doe gwn 1 ijsblokje voor training 1 na training en ik ga 3 keer per dag trainen

ik doe gwn 1 ijsblokje voor training 1 na training en ik ga 3 keer per dag trainen

maar laat die buikspier oefeningen zitten en ga 3x per week zittend slapen..

probeer er wel voor te zorgen dat je buikspieren in een aangespannen houding zijn.

ik zweer het je hoeft geen oefeningen meer te doen, er zijn trouwens wel meer op dit forum die deze manier van buikspiertrainen gebruiken.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

én ijsklontje voor en na het slapen gaan, zo heb je voldoende voor tijdens de nacht en wordt het 's ochtends weer aangevuld

Ik hoorde dat ene Arnold S. ook zo trainde. Maar hij deed natuurlijk wel supersets (tot wel 15 uur slapen per keer). Maar dat kan natuurlijk alleen als je aan de test zit.

klopt ja, ik heb deze vorm van trainen van swarzenegger

Terug
Naar boven