Fitness Seller

Peiling Wat voor werk doe jij?

Dat is bruto, dus daar gaat nog een smak inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen af (bedrijfskosten er wel al af). Ik ben niet verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid.

Iets opbouwen voor later doe ik een beetje dus simpelweg door afbetaling van m'n hypotheek. Echte opbouwen doe ik later wel, ik ben 26 en ik maak nog geen volle werkweken.
Inmiddels 27 en ik maak volle werkweken :eyebrow:

• Like
Waarderingen: 040B
  • Topic Starter Topic Starter
Al die studenten zorgen ervoor dat die stad bruist van het leven. Heel gezellig en gemoedelijk. Met name het uitgaan is echt top in Groningen.

In de rest van Nederland word dit volgens mij vrij veel gezegd als het om Groningen gaat of niet? Is dit niet in elke stad het geval?

In de rest van Nederland word dit volgens mij vrij veel gezegd als het om Groningen gaat of niet? Is dit niet in elke stad het geval?

Groningen is met afstand de leukste studentenstad van Nederland. Als je er voor je studie heengaat, kan ik je alleen maar zeggen dat je wss de beste keuze hebt gemaakt :p

Groningen is met afstand de leukste studentenstad van Nederland. Als je er voor je studie heengaat, kan ik je alleen maar zeggen dat je wss de beste keuze hebt gemaakt :p

Studeer helaas in Friesland omdat dit het meest praktisch was. Ik ga er heen voor Groningen, puur omdat ik daar wil wonen. Was voorheen wel van plan om na deze studie nog door te studeren als het geld het toelaat.

• Like
Waarderingen: Pren
Studeer helaas in Friesland omdat dit het meest praktisch was. Ik ga er heen voor Groningen, puur omdat ik daar wil wonen. Was voorheen wel van plan om na deze studie nog door te studeren als het geld het toelaat.

Verstandige keuze :) Enjoy ;)

Thanks haha.
Heb je zelf ooit in Groningen gewoond? Tips voor facebook groepen met leuke studio's zijn altijd welkom :P.

Ik heb er vijf jaar gewoond. Ik zou me aanmelden bij wooncorporatie Lefier. Kostte destijds 20 ekkies en dan bouw je iedere maand punten op. Na een jaar kun je alle leuke plekjes in :) Veel mooie plekjes hebben dat ook als eis.

Ik heb er vijf jaar gewoond. Ik zou me aanmelden bij wooncorporatie Lefier. Kostte destijds 20 ekkies en dan bouw je iedere maand punten op. Na een jaar kun je alle leuke plekjes in :) Veel mooie plekjes hebben dat ook als eis.

Zal er eens naar kijken, sta momenteel ook ingeschreven bij woningnet. Daar staan vrij leuke woonplaatsjes op :).

Edit: Als ik op aanbod klik word ik ook doorverbonden naar woningnet, denk dat dit hetzelfde is uiteindelijk?

edit2: "Zoekt u een huurwoning in de stad Groningen? Dan kunt u zich niet inschrijven op onze website. In Groningen verhuren Lefier en andere corporaties hun sociale huurwoningen via WoningNet. U moet zich hiervoor inschrijven bij WoningNet. De inschrijving kost € 20,95."

Zit dus al goed :)

Laatst bewerkt:
Bij de sociale woningbouw kun je toch alleen als student of single mom terecht tegenwoordig, sinds ze die inkomensgrens hebben.

https://hotspotholland.nl/nederland-leukste-steden
Studentensteden scoren vaak (niet per se altijd hoog) als gezellige stad. Veel uitgaansgelegenheden, activiteiten, winkelaanbod. Kijk naar een plaats als Leuven in België, waar maar 30.000 mensen wonen, maar het aantal kroegen relatief enorm is.

Daarnaast zijn er in het noorden verder niet veel grote steden, waardoor alles en iedereen in (de provincie) Groningen en omstreken al gauw naar de enige 'grote stad' gaan.

Lichamelijke opvoeding en sport gestudeerd en ben beroepsmilitair.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Zal er eens naar kijken, sta momenteel ook ingeschreven bij woningnet. Daar staan vrij leuke woonplaatsjes op :).

Edit: Als ik op aanbod klik word ik ook doorverbonden naar woningnet, denk dat dit hetzelfde is uiteindelijk?

edit2: "Zoekt u een huurwoning in de stad Groningen? Dan kunt u zich niet inschrijven op onze website. In Groningen verhuren Lefier en andere corporaties hun sociale huurwoningen via WoningNet. U moet zich hiervoor inschrijven bij WoningNet. De inschrijving kost € 20,95."

Zit dus al goed :)

Je hebt ook gewoon recht op een studentenwoning, toch? :)

Terug
Naar boven