XXL Nutrition

Peiling Wat voor werk doe jij?

Bezoekers in dit topic

Ik woon met zeer veel plezier in de gezellige stad Breda. Niet het centrum overigens, maar in een rustige buitenwijk. Ik ben overigens afkomstig uit de Randstad, dus echt geen Brabander.
 
Ik woon met zeer veel plezier in de gezellige stad Breda. Niet het centrum overigens, maar in een rustige buitenwijk. Ik ben overigens afkomstig uit de Randstad, dus echt geen Brabander.


Waar ?, tuinzicht zeker
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tijd over om 10 uur bij ah te werken en 6x per week te sporten. Plannen noem je dat.
Plannen is zeker een ding, maar dan nog. Welk vak doceer je of basisschool?
 
Plannen is zeker een ding, maar dan nog. Welk vak doceer je of basisschool?
Basisonderwijs. Ik zal je eerlijk zeggen; de werkdruk is inderdaad hoog in bepaalde periodes. Soms zoals nu komt al het werk in een keer. Toetsen, de administratie die hierbij komt, gesprekken, rapporten etc etc. Maar er zijn ook periodes zoals van maart t/m nu dat de werkdruk prima te doen is. De klachten komen vooral van de oudere garde. Ik kan me goed voorstellen dat de werkdruk nu stukken hoger ligt dan pakweg 10, laat staan 20 jaar geleden. Toen was er nog geen sprake van passend onderwijs en ging elk kind met slecht gedrag of laag iq gewoon naar het speciaal onderwijs. Maar deze kinderen draaien nu dus allemaal mee in de reguliere klassen. Verder ben ik wel van mening dat er geen enkele reden is om docenten in het voorgezet onderwijs meer te betalen van in het basisonderwijs.
Impressive. Heb je er nog een vrouwtje bij?
Dat is misschien nog wel het zwaarste van alles :roflol:
 
Basisonderwijs. Ik zal je eerlijk zeggen; de werkdruk is inderdaad hoog in bepaalde periodes. Soms zoals nu komt al het werk in een keer. Toetsen, de administratie die hierbij komt, gesprekken, rapporten etc etc. Maar er zijn ook periodes zoals van maart t/m nu dat de werkdruk prima te doen is. De klachten komen vooral van de oudere garde. Ik kan me goed voorstellen dat de werkdruk nu stukken hoger ligt dan pakweg 10, laat staan 20 jaar geleden. Toen was er nog geen sprake van passend onderwijs en ging elk kind met slecht gedrag of laag iq gewoon naar het speciaal onderwijs. Maar deze kinderen draaien nu dus allemaal mee in de reguliere klassen. Verder ben ik wel van mening dat er geen enkele reden is om docenten in het voorgezet onderwijs meer te betalen van in het basisonderwijs.
Nog steeds knap. Helemaal mee eens v.w.b. salaris
Dat is misschien nog wel het zwaarste van alles :roflol:
Hoeveel kg? :P
 
Laatst bewerkt:
Een beetje stelen! Een beetje zuipen!

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FNGB2SAh.jpg
 
ja bij iedereen, daarom gaan de huizenprijzen de pan uit.

toevallig 1 straat verder een huis te huur.
bovenwoning, 63M2.
in toch wel een van de mindere stukken van Haarlem.
1150 exclusief.

Ik heb ook een appartement gezocht in Haarlem, waar ik werk, i.d.d. erg duur. En als je dan een beetje kritisch bent (verhuurder: "Balkon op het Z"; ik: "Als mijn oriëntatievermogen me niet in de steek laat is dat het N") verhuren ze liever aan een ander van de 20 gegadigden. Gelukkig net buiten H. iets betaalbaars gevonden, ga nu wel in H. trainen, bij Olympic.
 
Back
Naar boven