AndroidHealthClinic

Wat willen vrouwen?

Van mij hoeft het niet groot te zijn, had vorige jaar van de kleine een sleutelhanger gekregen en van mijn vriendin meen parfum en een pot whey. Uiteraard die avond mac donalds en in bed afterparty.

IMG_7209.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Vriendin is ander verhaal dat is juist iets meer groter qua kado, maar ook vaak icm eten. Kan al zo simpel zijn thuis wat afhalen al is het pizza. Vaak ook een kado samen met de kleine denk oa aan een creatie van een tekening/ foto of iets wat ie geknutseld heeft.
Pizza afhalen om je vriendin te verassen/verwennen?

Wat was/is het leukste cadaeu/verassing die vrouwen hier hebben gehad van hun vriend/man?

Wat was/is het leukste cadeau/verassing die vrouwen hier hebben gehad van hun vriend/man?
Uhm...die kan ik hier niet neerpennen.

Maar goede tweede waren bv:
Toen ik een congres had en daarna opgewacht werd in een hotel.
Een onverwachte trip.
Nieuwe kleding die op bed lag voor een restaurantbezoek.
Een rose gouden ring met zeven steentjes (voor onze 7 kids)
Een tattoo afspraak
Moulin Rouge

Uhm...die kan ik hier niet neerpennen.

Maar goede tweede waren bv:
Toen ik een congres had en daarna opgewacht werd in een hotel.
Een onverwachte trip.
Nieuwe kleding die op bed lag voor een restaurantbezoek.
Een rose gouden ring met zeven steentjes (voor onze 7 kids)
Een tattoo afspraak
Moulin Rouge
Klinkt als een blijvertje.

Voel je je ook meer verbonden tot elkaar als je kinderen hebt? Of is dat alleen tijdens die honeymoon fase?

Ik weet niet of dat te maken heeft met kinderen hebben. Denk eerlijk gezegd van niet.
Je maakt het toch samen neem ik aan? Of zijn die van jou van de melkboer?

Ik heb geen kinderen. Maar ik denk dat wel dat het bijzonder iets is omdat je het samen hebt gemaakt. Klinkt gay maar zo voel ik het wel.

Je maakt het toch samen neem ik aan? Of zijn die van jou van de melkboer?

Ik heb geen kinderen. Maar ik denk dat wel dat het bijzonder iets is omdat je het samen hebt gemaakt. Klinkt gay maar zo voel ik het wel.
Ja tuurlijk, kinderen maken voelt verbindend en kinderen krijgen is bijzonder.

en niet al onze kinderen zijn biologisch gezien van ons samen

Maar of je je in relatie meer verbonden voelt met of zonder kinderen zou ik niet zo stellig kunnen zeggen. Ken ook stellen zat die enorm verbonden zijn zonder kinderen te hebben. Ik kan me zelf niets voorstellen bij geen kinderen hebben, maar denk niet dat ik me dan minder verbonden zou voelen met mijn partner.

Ja tuurlijk, kinderen maken voelt verbindend en kinderen krijgen is bijzonder.

en niet al onze kinderen zijn biologisch gezien van ons samen

Maar of je je in relatie meer verbonden voelt met of zonder kinderen zou ik niet zo stellig kunnen zeggen. Ken ook stellen zat die enorm verbonden zijn zonder kinderen te hebben. Ik kan me zelf niets voorstellen bij geen kinderen hebben, maar denk niet dat ik me dan minder verbonden zou voelen met mijn partner.
Ja precies. Heeft hij ook kinderen uit een andere relatie?

Voel je je ook meer verbonden tot elkaar als je kinderen hebt? Of is dat alleen tijdens die honeymoon fase?
Ik zeker wel, dat ik samen met mijn vriendin een zoontje op de wereld heb gezet voelt toch iets wat je samen hebt gedaan.

Nadat we de kleine hadden waardeer ik ook veel meer de kleine dingen en kan het mij geen kut meer schelen om “status” zoals dure merken hebben. Had het ook niet van mezelf verwacht maar ik ben dus die pa die door heel monkey town achter zijn zoontje aan rent/kruipt of samen gewoon simpel wafels bakken, daar haal ik veel meer plezier uit dan dat iemand mij iets van materiaal geeft.

Ik ben ook van 60/70 uur pw werken naar 40-45uur gegaan om meer tijd te spenderen met de fam en ook van vakantie boeit niet werken werken werken etc naar 3x pj weekje weg en heel de dag ergens in een aquapark dobberen.

97BBFAAF-AD64-426C-8E1E-D253B5FC5898.jpeg

Ik zeker wel, dat ik samen met mijn vriendin een zoontje op de wereld heb gezet voelt toch iets wat je samen hebt gedaan.

Nadat we de kleine hadden waardeer ik ook veel meer de kleine dingen en kan het mij geen kut meer schelen om “status” zoals dure merken hebben. Had het ook niet van mezelf verwacht maar ik ben dus die pa die door heel monkey town achter zijn zoontje aan rent/kruipt of samen gewoon simpel wafels bakken, daar haal ik veel meer plezier uit dan dat iemand mij iets van materiaal geeft.

Ik ben ook van 60/70 uur pw werken naar 40-45uur gegaan om meer tijd te spenderen met de fam en ook van vakantie boeit niet werken werken werken etc naar 3x pj weekje weg en heel de dag ergens in een aquapark dobberen.

97BBFAAF-AD64-426C-8E1E-D253B5FC5898.jpeg
Huh maar je werkte toch niet? Klinkt wel als iets moois ja. En je hebt een leuk kindje. mag je trots op zijn.

Ik ben denk ik mijn armidex vergeten te nemen.

Nu wil ik ook een kind. Neem nooit MENT Brehs.

Huh maar je werkte toch niet? Klinkt wel als iets moois ja. En je hebt een leuk kindje. mag je trots op zijn.

Ik ben denk ik mijn armidex vergeten te nemen.
Ik werkte teveel voor ik de kleine had en kwam er al snel achter dat ik dit niet meer wilde en ben/kon dus gelukkig snel minderen. Als je geen kinderen hebt en 20-30 jaar bent zou ik gewoon maximaal werken om een vermogen te bouwen, maar zodra de kinderen komen zou ik echt minderen aangezien je maar een x aantal jaar hebt voor ze weer met hun vrienden gaan spelen en niet meer met jou. Vandaar ik enorm veel waarde hecht aan vakanties en we gewoon week lang op reis gaan en doen wat we willen, straks is die leerplichtig en heb je allemaal net tikkeltje minder vrijheid.

Zijn ze 10 dan vragen ze geld aan je en meer niet, nu is het elke weekend sensatie bij een speeltuin of zwembad en dat je zoiets kan doen met een mini versie van jezelf is wel een uniek gevoel waar bv een avondje stappen absoluut niet tegenop kan.

Ik hoor het regelmatig als mensen wat ouder zijn en je ze vraagt waar heb je echt spijt van, dan is het niet die sportwagen die ze nooit hebben gekocht maar 9 van de 10x is het tijd spenderen met de kinderen vooral als ze klein zijn. Die fout ga ik dus niet maken.

Terug
Naar boven