Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Ja uit eten (altijd sushi want daar is ze gek van) en geurtjes.Wat geven jullie dan aan jullie vrouw/vriendin als cadaeu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja uit eten (altijd sushi want daar is ze gek van) en geurtjes.Wat geven jullie dan aan jullie vrouw/vriendin als cadaeu?
Als jij het weet weet ik het. Is gewoon zo gekomen.
Helemaal niets: dat is het exacte teken van: "ik wist niets"
Pizza afhalen om je vriendin te verassen/verwennen?Vriendin is ander verhaal dat is juist iets meer groter qua kado, maar ook vaak icm eten. Kan al zo simpel zijn thuis wat afhalen al is het pizza. Vaak ook een kado samen met de kleine denk oa aan een creatie van een tekening/ foto of iets wat ie geknutseld heeft.
Uhm...die kan ik hier niet neerpennen.Wat was/is het leukste cadeau/verassing die vrouwen hier hebben gehad van hun vriend/man?
Moet je ons er ook niet lekker mee maken.
Moet ik het terug inslikken?
Klinkt als een blijvertje.Uhm...die kan ik hier niet neerpennen.
Maar goede tweede waren bv:
Toen ik een congres had en daarna opgewacht werd in een hotel.
Een onverwachte trip.
Nieuwe kleding die op bed lag voor een restaurantbezoek.
Een rose gouden ring met zeven steentjes (voor onze 7 kids)
Een tattoo afspraak
Moulin Rouge
Ik weet niet of dat te maken heeft met kinderen hebben. Denk eerlijk gezegd van niet.Voel je je ook meer verbonden tot elkaar als je kinderen hebt? Of is dat alleen tijdens die honeymoon fase?
Je maakt het toch samen neem ik aan? Of zijn die van jou van de melkboer?Ik weet niet of dat te maken heeft met kinderen hebben. Denk eerlijk gezegd van niet.
Ja tuurlijk, kinderen maken voelt verbindend en kinderen krijgen is bijzonder.Je maakt het toch samen neem ik aan? Of zijn die van jou van de melkboer?
Ik heb geen kinderen. Maar ik denk dat wel dat het bijzonder iets is omdat je het samen hebt gemaakt. Klinkt gay maar zo voel ik het wel.
Ja precies. Heeft hij ook kinderen uit een andere relatie?Ja tuurlijk, kinderen maken voelt verbindend en kinderen krijgen is bijzonder.
en niet al onze kinderen zijn biologisch gezien van ons samen
Maar of je je in relatie meer verbonden voelt met of zonder kinderen zou ik niet zo stellig kunnen zeggen. Ken ook stellen zat die enorm verbonden zijn zonder kinderen te hebben. Ik kan me zelf niets voorstellen bij geen kinderen hebben, maar denk niet dat ik me dan minder verbonden zou voelen met mijn partner.
Graag.
Ik zeker wel, dat ik samen met mijn vriendin een zoontje op de wereld heb gezet voelt toch iets wat je samen hebt gedaan.Voel je je ook meer verbonden tot elkaar als je kinderen hebt? Of is dat alleen tijdens die honeymoon fase?
Huh maar je werkte toch niet? Klinkt wel als iets moois ja. En je hebt een leuk kindje. mag je trots op zijn.Ik zeker wel, dat ik samen met mijn vriendin een zoontje op de wereld heb gezet voelt toch iets wat je samen hebt gedaan.
Nadat we de kleine hadden waardeer ik ook veel meer de kleine dingen en kan het mij geen kut meer schelen om “status” zoals dure merken hebben. Had het ook niet van mezelf verwacht maar ik ben dus die pa die door heel monkey town achter zijn zoontje aan rent/kruipt of samen gewoon simpel wafels bakken, daar haal ik veel meer plezier uit dan dat iemand mij iets van materiaal geeft.
Ik ben ook van 60/70 uur pw werken naar 40-45uur gegaan om meer tijd te spenderen met de fam en ook van vakantie boeit niet werken werken werken etc naar 3x pj weekje weg en heel de dag ergens in een aquapark dobberen.
![]()
Ik werkte teveel voor ik de kleine had en kwam er al snel achter dat ik dit niet meer wilde en ben/kon dus gelukkig snel minderen. Als je geen kinderen hebt en 20-30 jaar bent zou ik gewoon maximaal werken om een vermogen te bouwen, maar zodra de kinderen komen zou ik echt minderen aangezien je maar een x aantal jaar hebt voor ze weer met hun vrienden gaan spelen en niet meer met jou. Vandaar ik enorm veel waarde hecht aan vakanties en we gewoon week lang op reis gaan en doen wat we willen, straks is die leerplichtig en heb je allemaal net tikkeltje minder vrijheid.Huh maar je werkte toch niet? Klinkt wel als iets moois ja. En je hebt een leuk kindje. mag je trots op zijn.
Ik ben denk ik mijn armidex vergeten te nemen.