Fitness Seller

Wat willen vrouwen?

Mijn ma vind het leuk om samen iets te doen er is niks waar ik haar blijer mee kan maken dan bijvoorbeeld haar meenemen naar de bioscoop en er gewoon eens samen op uit te gaan.
Niet het meest leuke cadeautje om te geven maar 1x per 2 jaar kan het best eens, door het zeldzaam te houden blijft het ook speciaal

• Topic Starter Topic Starter
Ik werkte teveel voor ik de kleine had en kwam er al snel achter dat ik dit niet meer wilde en ben/kon dus gelukkig snel minderen. Als je geen kinderen hebt en 20-30 jaar bent zou ik gewoon maximaal werken om een vermogen te bouwen, maar zodra de kinderen komen zou ik echt minderen aangezien je maar een x aantal jaar hebt voor ze weer met hun vrienden gaan spelen en niet meer met jou. Vandaar ik enorm veel waarde hecht aan vakanties en we gewoon week lang op reis gaan en doen wat we willen, straks is die leerplichtig en heb je allemaal net tikkeltje minder vrijheid.

Zijn ze 10 dan vragen ze geld aan je en meer niet, nu is het elke weekend sensatie bij een speeltuin of zwembad en dat je zoiets kan doen met een mini versie van jezelf is wel een uniek gevoel waar bv een avondje stappen absoluut niet tegenop kan.

Ik hoor het regelmatig als mensen wat ouder zijn en je ze vraagt waar heb je echt spijt van, dan is het niet die sportwagen die ze nooit hebben gekocht maar 9 van de 10x is het tijd spenderen met de kinderen vooral als ze klein zijn. Die fout ga ik dus niet maken.
Mooi gezegd kampie. Hoe heet je zoontje trouwens?

Heel goed punt ja. Ik denk zo ook over relaties. In de zin van elke dag niet zien etc. Maar dat is een beetje taboo hiero
Zie mn vriendin 1x in de week soms alleen zondag overdag meestal za op zondag. Gaat al ruim een jaar goed

Don, maar de meeste noemen hem donnetje of donny 🤷‍♂️
🤣🤣 the Don dus.

Donny is dan wel weeer heel kampert achtig.

Zie mn vriendin 1x in de week soms alleen zondag overdag meestal za op zondag. Gaat al ruim een jaar goed
Perfect. 1x is wel te weinig imo. Ik zou zeggen 2-3 max. Die shit doet wonderen voor iedereen. Ik ben van mening dat het voornamelijk daar fout door gaat.

Probleem is dat wij mensen snel aan iets wennen. En t dan voor lief nemen. Dan komen de problemen.

Gesproken over mama's Zal onze forum mama ooit nog een keer terugkomen? Als Henk en brownie t niet verpesten.

Ik heb voor volgende week een etentje geboekt.met mamma. Hopelijk doen jullie ook iets goed voor jullie moeders

Ik zag laatst op TV dat hitler een joodse doctor van zijn moeder had gespaard .ook al had hij haar niet meer kunnen redden. Lijpe shit.

Etentje zal ze best waarderen. Probeer ook dan een leuke foto van jullie samen te maken. Leuk als extra aandenken (op haar telefoon of als ze geen mobiel heeft effe afdrukken).

Weet niet wanneer jullie gaan. Maar veel plezier en eet smakelijk alvast. 🙂

Samen uiteten en dan naar een musical of show van iets. Of een dinnershow bijvoorbeeld.

In ieder geval samen iets doen.

Ik wil niet zeggen dat ik een baller ben..maar Kom niks te kort. Alleen voelt t wel fockup als je dan ziet dat ze een beetje de eindjes aan elkaar aan t knopen is.

Gaar gevoel wel. Ik was altijd in de veronderstelling dat alleen vrouwen last hadden van rammelende eierenstokken.

Ik wil niet zeggen dat ik een baller ben..maar Kom niks te kort. Alleen voelt t wel fockup als je dan ziet dat ze een beetje de eindjes aan elkaar aan t knopen is.
Klinkt misschien lullig.
Maar ga gewoon eens de wekelijkse boodschappen met haar doen, laat haar wat extra lekkere dingen kiezen en jij rekent af.
Zoiets??

Klinkt misschien lullig.
Maar ga gewoon eens de wekelijkse boodschappen met haar doen, laat haar wat extra lekkere dingen kiezen en jij rekent af.
Zoiets??
Ja ik dacht ook aan Zoiets. Maar probleem is dat ze alles aan de klein kinderen geeft. Smerige zussen maken misbruik ook van haar.

Vorig jaar met kerst hadden we een iphone voor gekocht. Toen Moest ze uit blijdschap huilen.

Ja ik dacht ook aan Zoiets. Maar probleem is dat ze alles aan de klein kinderen geeft. Smerige zussen maken misbruik ook van haar.
Dus ze geeft ook haar boodschappen weg?
Das lastig...😕

Ga je wel eens bij haar eten?
Andere optie is dan bij haar gaan eten en t eten meebrengen.
Maar das anders dan een verjaardagscadeau geven....

Wat doen jullie mannen voor jullie moeders dan? en kom niet met zogenaamde grappen
Mijn moeder is erg creatief. Is altijd bezig met een nieuwe hobby waar ze iets voor vraagt. Met moederdag wilde ze zo'n houten plantenbak om biologische kruiden in te kweken.

Kan jij je zussen zover krijgen om een foto van jullie te kunnen maken? Klinkt erg cliché maar voor een moeder kan dat heel fijn zijn.

Terug
Naar boven