- Waardering
- 1.066
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Goed resultaat verder? En hoezo de beslissing voor MENT, fucking ingewikkelde compound als je niet dep erfecte genen ervoor blijkt te hebben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed resultaat verder? En hoezo de beslissing voor MENT, fucking ingewikkelde compound als je niet dep erfecte genen ervoor blijkt te hebben
Mooi gezegd kampie. Hoe heet je zoontje trouwens?Ik werkte teveel voor ik de kleine had en kwam er al snel achter dat ik dit niet meer wilde en ben/kon dus gelukkig snel minderen. Als je geen kinderen hebt en 20-30 jaar bent zou ik gewoon maximaal werken om een vermogen te bouwen, maar zodra de kinderen komen zou ik echt minderen aangezien je maar een x aantal jaar hebt voor ze weer met hun vrienden gaan spelen en niet meer met jou. Vandaar ik enorm veel waarde hecht aan vakanties en we gewoon week lang op reis gaan en doen wat we willen, straks is die leerplichtig en heb je allemaal net tikkeltje minder vrijheid.
Zijn ze 10 dan vragen ze geld aan je en meer niet, nu is het elke weekend sensatie bij een speeltuin of zwembad en dat je zoiets kan doen met een mini versie van jezelf is wel een uniek gevoel waar bv een avondje stappen absoluut niet tegenop kan.
Ik hoor het regelmatig als mensen wat ouder zijn en je ze vraagt waar heb je echt spijt van, dan is het niet die sportwagen die ze nooit hebben gekocht maar 9 van de 10x is het tijd spenderen met de kinderen vooral als ze klein zijn. Die fout ga ik dus niet maken.
Een van de beste steroid die er bestaat. Alleen ik word er wel een b*ch van. Ik houd van jullie autisten allemaal.Goed resultaat verder? En hoezo de beslissing voor MENT, fucking ingewikkelde compound als je niet dep erfecte genen ervoor blijkt te hebben
Heel goed punt ja. Ik denk zo ook over relaties. In de zin van elke dag niet zien etc. Maar dat is een beetje taboo hierodoor het zeldzaam te houden blijft het ook speciaal
Don, maar de meeste noemen hem donnetje of donny 🤷♂️
Zie mn vriendin 1x in de week soms alleen zondag overdag meestal za op zondag. Gaat al ruim een jaar goedHeel goed punt ja. Ik denk zo ook over relaties. In de zin van elke dag niet zien etc. Maar dat is een beetje taboo hiero
🤣🤣 the Don dus.Don, maar de meeste noemen hem donnetje of donny 🤷♂️
Perfect. 1x is wel te weinig imo. Ik zou zeggen 2-3 max. Die shit doet wonderen voor iedereen. Ik ben van mening dat het voornamelijk daar fout door gaat.Zie mn vriendin 1x in de week soms alleen zondag overdag meestal za op zondag. Gaat al ruim een jaar goed
Ik ga altijd even liggen tot de drang voorbij is.
Klinkt misschien lullig.Ik wil niet zeggen dat ik een baller ben..maar Kom niks te kort. Alleen voelt t wel fockup als je dan ziet dat ze een beetje de eindjes aan elkaar aan t knopen is.
Ja ik dacht ook aan Zoiets. Maar probleem is dat ze alles aan de klein kinderen geeft. Smerige zussen maken misbruik ook van haar.Klinkt misschien lullig.
Maar ga gewoon eens de wekelijkse boodschappen met haar doen, laat haar wat extra lekkere dingen kiezen en jij rekent af.
Zoiets??
Dus ze geeft ook haar boodschappen weg?Ja ik dacht ook aan Zoiets. Maar probleem is dat ze alles aan de klein kinderen geeft. Smerige zussen maken misbruik ook van haar.
Mijn moeder is erg creatief. Is altijd bezig met een nieuwe hobby waar ze iets voor vraagt. Met moederdag wilde ze zo'n houten plantenbak om biologische kruiden in te kweken.Wat doen jullie mannen voor jullie moeders dan? en kom niet met zogenaamde grappen
skydiven op Texel, unieke ervaring en zal ze nooit vergeten. Misschien iets te voor je ma maar zeker aanrader imo voor gfWat was/is het leukste cadaeu/verassing die vrouwen hier hebben gehad van hun vriend/man?