MuscleMeat

wat zegt jullie omgeving van je AS gebruik?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik had graag geweten van jullie hoe jullie naaste omgeving,broers,zussen,ouders,vrienden, het vinden dat jullie aan de Aas zitten,

mijn ouders weten het absoluut niet,het zou ook niet goed komen als ze het zouden weten.een paar van m'n vrienden vermoeden wel iets maar weten niet exact wat er gaande is,de enige die het goed weet is m'n vriendin...

hoe zit het bij jullie?

M'n vriendin weet het, en da's meer dan voldoende...............anderen zoals bijv ouders of werkgever hebben hier toch geen belang bij? ouders gaan zich zorgen maken en dan gaan ze zeuren. trouwens, je ouder zullen jou wook niet vertellen als ze iets doen wat "slecht" is

behalve op m'n werk weten mijn ouders, familie en vrienden ervan.
ik doe er niet zo stiekem over omdat ik vind dat ik er geen vlieg kwaad mee doe, behalve vervelende vliegen, die mep ik morsdood...

ALS ik iets zou gebruiken zou ik het tegen niemand zeggen, alleen tegen me vriendin zodat ze weet waarom ik dan minder zin heb :P. Maar als mijn vader er achter zou komen zou ik het huis uitgeschopt worden. Ik wacht er nog een paar jaar mee, misschien woon ik dan op mezelf en kunnen er al een stuk moeilijker achter komen.

wat niet weet wat niet deert

Aangezien het gebruik van AAS sociaal nie aanvaard is zwijg ik er tegen zoveel mogelijk mensen over.
Ik zou anders veel te veel vooroordelen krijgen.
Zoals klaas zegt, wat nie weet nie deert

Ik zeg altijd dat ik anabolen gebruik. En dan zeggen mensen, ja, maar jij bent helemaal niet breed, hoe kan dat dan? En dan zeg dat ik anabolen gebruik omdat je er heel agressief van wordt. En dan gaan ze weg.

Lauw zei:
Ik zeg altijd dat ik anabolen gebruik. En dan zeggen mensen, ja, maar jij bent helemaal niet breed, hoe kan dat dan? En dan zeg dat ik anabolen gebruik omdat je er heel agressief van wordt. En dan gaan ze weg.

that's the spirit :D

Lauw zei:

hehehe...:devil:

Mensen vermoeden het wel, en als ik het zou gebruiken zou ik het niet zeggen. Als ik wel zou juicen zouden mensen daarin tegen niks vermoeden omdat ze dan denken dat ik een vrachtwagen ben.

Ik schaam me er niet voor. Mijn ouders en zus en vriendin weten het. Ook een paar van mijn betere vrienden weten het. En iedereen met ogen in zijn kop heeft wel door dat ik iets doe wat niet natural is hahaha

mijn vriendin zet de injects bij mij, + heeft basis kennis over a.s
mijn ouders vermoeden het,
mijn broer weet het.
mijn werk vermoed het, maar durft het niet te vragen
Mijn betere vrienden weten het ook.

In mijn familie zijn er een aantal mensen die het weten, zoals mijn moeder, tante, nicht en mijn broertje. gebruikers in mijn omgeving en mensen die er verstand van hebben weten het. Op school/werk weten ze het niet. Vriendin weet het niet.

De rest hoeft het niet te weten.

Het voelt eigenlijk wel heel bijzonder dat jullie bb-ers jullie grootste geheim met mij delen. Bedankt *snif* *snif*

Iedereen in mn naaste omgeving weet het. Familie is het te weten gekomen zonder dat ik het wou. Toen ik een paar jaar geleden nog bij mn pa woonde is hij erachter gekomen als volgt: Ik stak al mn gebruikte naalden en lege vials in een plastieken zak totdat die vol was, dan knoopte ik hem dicht en duwde hem onderaan de vuilbak met wat etensresten erover zodat hij het nooit zou vinden. Hoe hij het gevonden heeft weet ik niet maar ik kreeg plots de vraag wat ik allemaal uitstak doelend op die zak dat hij gevonden had. Ik heb het gewoon eerlijk toegegeven en hem gezegd dat ik wel gebruik maar mn gezondheid er niet door in gevaar laat komen. Ik hoor af en toe nog gezeur maar ze weten toch dat ze er niets kunnen aan veranderen

Suat zei:
In mijn familie zijn er een aantal mensen die het weten, zoals mijn moeder, tante, nicht en mijn broertje. gebruikers in mijn omgeving en mensen die er verstand van hebben weten het. Op school/werk weten ze het niet. Vriendin weet het niet.

De rest hoeft het niet te weten.

je moeder, tante, nicht en broertje wel, maar je vriendin niet.

Lijkt me sterk dat iemand met normaal gezond verstand niet ziet aan iemand in zijn naaste kring of er wat gaande is...Dat geldt voor vriendinnen, ouders enz. Net als roken, hoeveel kinderen denken wel niet dat ze dat stiekem doen zonder dat hun ouders ervan weten, nou ze weten het allemaal hoor en ik denk dat dat bij aas ook zo is.

als je in 10 weken ineens 10 kg zwaarder wordt met een kop als een ballon, moet er toch een belletje gaan rinkelen.

• Topic Starter Topic Starter
nee chunky bij mij niet,ik eet eigelijk het hele jaar door gewoontjes,maar tijdens m'n ON periode begin ik veel meer te eten,en ik steek het daar dan op...geen kat die het merkt...

ouders en de meeste familie leden weten wel van me dat ik aas gebruik, een aantal collega's ook. ik ben er eerlijk in maar ik ga er niet mee in discussie ik laat t voor wat t is...

je kan er uren over lullen maar de meeste kiezen toch zijn eigen vooroordeel erover daar kan je niets aan veranderen..

Ze hebben gewoon geen flauw benul waarover ze praten!

Tsja, hier kom je weer in het grijze gebied van respect voor andere mensen en dat ontbreekt over het algemeen nogal.... zeker op het gebied van AS.

Bij mij mag iedereen het weten die er naar vraagt, als ze het vragen antwoord ik er eerlijk op ma ik ga het nu ook ni van de toren liggen roepen...
Raar genoeg hebben mijn ouders het nog nooit gevraagd, al een geluk mss...

Weet je in het begin dee ik er ook enkel maar geheimzinnig over maar weet je je kiest zelf wat je doet en zolang je er niemand anders mee lastigvalt kunnen ze echt niet liggen zeiken.

Weet je ik ga ook niet miggen kankeren ôp iemand die in het weekend een pilletje in zijn kas laait of zich elke week stomdronken zuipt...

Laten we allemaal wat verdraagzaam zijn...

Terug
Naar boven