MuscleMeat

wat zegt jullie omgeving van je AS gebruik?

Ik zou het mijn omgeving vertellen als ik gebruik, maar ben van plan voorlopig niet te gebruiken, misschien over een jaar of 6-7.

En die ontwetendheid is er zeker wel, als ik m'n BCAA's inneem gaan de meesten al denken...Ik had een paar weken geleden een topic over ontwetendheid van mensen en AS gemaakt, op bodynet en daar waren ze het allemaal mee eens dat de meesten er geen reet van weten. Dus jongens als je gebruikt, lekker doen heb schijt aan die n00bs :D

Ik kuur niet dat is slecht voor je ;)

Ik heb nog niet gekuurd maar ik wordt vaak zat scheef aangekeken, of zelfs dat mensen het letterlijk vragen.. Als ik dan nee zeg dan kijken ze je nog erg argwanend aan. Het gaat nergens over en in principe maakt het voor je omgeving niet uit of je gebruikt of niet, mensen staan toch klaar met een eigen oordeel.

Als je gebruikt of gaat gebruiken kan je beter keihard blijven ontkennen is mijn mening.
Dat had ik al geleerd voordat ik ooit van AS gehoord had, terwijl ik nog dacht dat zoiets onbetaalbaar was en alleen voor de echte freaks. Ik trainde goed, kwam in mijn eerste 3 maanden naturel ruim 8kg bij, mede door creatine en whey en kreeg meteen de stempel.

Collega's hadden een potje BCAA's en amino's in mijn kast zien staan, wisten dondersgoed dat het niks met AS te maken had. Maar ik kwam er achter wat voor gore klootzakken het zijn en hoe graag ze over mij lulden alsof ze strontjaloers op mijn progressie waren.
Alles wat ik had of mankeerde of weet ik wat, kwam door de 'anabolen' . Dat was natuurlijk allemaal ook zo, want van eiwitten ga je dood :duh:
-last van je rug? komt door die troep
-last van schouder? komt door die troep
-zere enkel? komt door die troep
-slecht geslapen? komt door die troep
-pijn in je kop? komt door die troep
-verkouwe? komt door die troep
-zweetplekken na hard werken? komt door die troep
-chronische bronchitus wat ik al bij mijn geboorte had? komt door die troep
-verstopt oor? komt door die troep
-blauwe plekken? komt door die troep
-en het toppunt; toen ik s'morgens moeie ogen had, oh pep-pilletje geslikt vanmorgen?

Daar ging het dus heen. Een paar ouwe bokken hadden later ook nog "gehoord" dat ik aan de drugs zat. Ik zag er inene slecht en ongezond uit, groeide te snel en was agressief... IK WIST NIET EENS WAT A.S. WAREN! Drugs ook nooit gehad toen.

Nu wel alles gedaan. Broer, zus, ouders, vriendin, betrouwbare kennissen weten het van me. Maar verder kunnen ze van mij verrekken. Ook vrienden/stapmaatjes weten het niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
lunatic zei:
Als je gebruikt of gaat gebruiken kan je beter keihard blijven ontkennen is mijn mening.
Dat had ik al geleerd voordat ik ooit van AS gehoord had, terwijl ik nog dacht dat zoiets onbetaalbaar was en alleen voor de echte freaks. Ik trainde goed, kwam in mijn eerste 3 maanden naturel ruim 8kg bij, mede door creatine en whey en kreeg meteen de stempel.

Collega's hadden een potje BCAA's en amino's in mijn kast zien staan, wisten dondersgoed dat het niks met AS te maken had. Maar ik kwam er achter wat voor gore klootzakken het zijn (den helder staat er bekend om) en hoe graag ze over mij lulden alsof ze strontjaloers op mijn progressie waren.
Alles wat ik had of mankeerde of weet ik wat, kwam door de 'anabolen' . Dat was natuurlijk allemaal ook zo, want van eiwitten ga je dood :duh:
-last van je rug? komt door die troep
-last van schouder? komt door die troep
-zere enkel? komt door die troep
-slecht geslapen? komt door die troep
-pijn in je kop? komt door die troep
-verkouwe? komt door die troep
-zweetplekken na hard werken? komt door die troep
-chronische bronchitus wat ik al bij mijn geboorte had? komt door die troep
-verstopt oor? komt door die troep
-blauwe plekken? komt door die troep
-en het toppunt; toen ik s'morgens moeie ogen had, oh pep-pilletje geslikt vanmorgen?

Daar ging het dus heen. Een paar ouwe bokken hadden later ook nog "gehoord" dat ik aan de drugs zat. Ik zag er inene slecht en ongezond uit, groeide te snel en was agressief... IK WIST NIET EENS WAT A.S. WAREN! Drugs ook nooit gehad toen.

Nu wel alles gedaan. Broer, zus, ouders, vriendin, betrouwbare kennissen weten het van me. Maar verder kunnen ze van mij verrekken. Ook vrienden/stapmaatjes weten het niet.

klinkt net als m'n moeder :D

Jamesss zei:
Waarom zet je dan in je eerste post neer dat je moeder het absoluut niet weet??
Of doel je op de supplementen?

idd op de kg's whey en creatine,omega 3 caps enzo...als je ooit doodziek komt van die vuiligheid dan moet je niet bij mij komen janken...

ik mag er niet aan denken als ik haar zeg dat ik aan de AS zit...:eek:

ze barste al in tranen uit toen ik een piercing en een tatoo liet zetten,ze heeft toen anderhalve maand niet tegen me gesproken,op zich niet slecht,maar het is toch niet bevorderlijk voor de huiselijke sfeer he

Mijn vriendin weet het, lijkt me sowieso onvermijdelijk. Hebben het er over gehad voor ik ging kuren en ze was er wel nieuwsgierig naar. Ze is zich zelfs in de materie gaan inlezen en heeft het merendeel van mn injecties gezet dus ze is een grote steun voor me geweest tijdens mijn 1e kuur.
Nu heeft ze echter haar bedenkingen erbij gekregen, voornamelijk door de sides die ik ervaren heb geloof ik. Voorlopig volgt er nu toch een lange 'off' periode.

Haar moeder weet het ook aangezien ze eerlijk heeft geantwoord op de vraag waarom ik toch constant ziek en koortsig was. Die veroordeelt het niet en maakt er af en toe een cynische opmerking over voor de grap.

Verder weten 4 van mijn vrienden het. Zijn degenen waarvan ik verwacht dat ze met de informatie om kunnen gaan. De rest van mijn vrienden gaat het niks aan maar zijn wel achterdochtig omdat ik al weken niks gedronken heb.

Zelfs als je niet gebruikt beginnen ze al over anabolen, wat op zich een compliment van de onwetenden is.
Dus waar zou je er energie aan verspillen?

Marijn zei:
ALS ik iets zou gebruiken zou ik het tegen niemand zeggen, alleen tegen me vriendin zodat ze weet waarom ik dan minder zin heb :P. Maar als mijn vader er achter zou komen zou ik het huis uitgeschopt worden. Ik wacht er nog een paar jaar mee, misschien woon ik dan op mezelf en kunnen er al een stuk moeilijker achter komen.

Minder zin??? ik sta zo geil als een slang in een cycle :D
Achteraf is het wel wat minder ja :rolleyes:

Ik ben daar, zoals wel bekend, heel open over. Ik ben dan ook te oud voor m'n pappie en mammie om me te schamen of dingen te verbergen met als gevolg billenkoek.

Niemand spreekt me er ernstig op aan want mijn kennis van zaken is zeer goed op orde en ik lul toch iedereen eruit :p

DBC01 zei:
Ik ben daar, zoals wel bekend, heel open over. Ik ben dan ook te oud voor m'n pappie en mammie om me te schamen of dingen te verbergen met als gevolg billenkoek.

Niemand spreekt me er ernstig op aan want mijn kennis van zaken is zeer goed op orde en ik lul toch iedereen eruit :p

dat is bij mij de enige reden dat ik ouder wil worden :D

ironmike86 zei:
dat is bij mij de enige reden dat ik ouder wil worden :D

Je bent geen 14 meer :D
Kom op man, je bent een volwassen vent van 20 jaar, toen ik 20 was gebruikte ik coke en blowde ik veel, als ze het vroegen, antwoorde ik gewoon: Dat zie je toch, ben zo stoned als een garnaal :P
Vandaar denk de reden dat ze nooit iets vragen betreft AAS, ze willen het antwoord waarschijnlijk niet weten.....
Maar als ze het vragen... : Ja, ik heb gebruikt en ga dit in de toekomst vaker doen!
Waarschijnlijk weten je ouders het al ironmike, net zoals de mijne dat ook weten!

ahhaha, best wel grappig om te horen hoe verdraagzaam de meeste ouders van jullie wel zijn. Mijn moeder begon al te flippen toen ze me een proteïneshake zag drinken

vreemd

Tis da, niet over zeveren, dat ze eerst eens informatie ivm AS opzoeken, en wat leren, dan zulle ze al heel wat minder comentaar geven

(niet dat ik trouwens aan de ssteroids zit:P)...

"Iedereen" verklaart me voor gek dat ik zoveel tijd spendeer in de sportschool, dat ik om de ongev 3 uur eet(overdag en 's nachts op dit moment), dat ik niet drink etc etc dus ik zal ook maar niet over de anabolen gaan beginnen aangezien ze zo kortzichtig zijn...
Bodybuilding is voor mij geen hobby maar een levensstijl; bouwen aan je eigen lichaam is toch het beste wat je kan doen?
Maar mensen die dat niet begrijpen vinden het meteen stom, achterlijk enz enz.....jammer en onnodig...

Ironmind zei:
Je bent geen 14 meer :D
Kom op man, je bent een volwassen vent van 20 jaar, toen ik 20 was gebruikte ik coke en blowde ik veel, als ze het vroegen, antwoorde ik gewoon: Dat zie je toch, ben zo stoned als een garnaal :P
Vandaar denk de reden dat ze nooit iets vragen betreft AAS, ze willen het antwoord waarschijnlijk niet weten.....
Maar als ze het vragen... : Ja, ik heb gebruikt en ga dit in de toekomst vaker doen!
Waarschijnlijk weten je ouders het al ironmike, net zoals de mijne dat ook weten!

voor m'n moeder ben ik nog steeds het kleine kindje die ze moet troosten als ze hem op school afzet :p:p
echt man...mocht ze het ooit teweten komen wurgt ze me,laat ze me alles teglijk inspuiten belt ze de politie en stuurt ze me de straat op met men koffers....

my mom's a psycho...

koubaisy zei:
ahhaha, best wel grappig om te horen hoe verdraagzaam de meeste ouders van jullie wel zijn. Mijn moeder begon al te flippen toen ze me een proteïneshake zag drinken

hoe oud ben jij dan?

toen ik voor het eerst een pot proteine had gekocht op m'n 16de zei m'n moeder ook tegen m'n vader datk al aan de anabolen zat,ze is er zelfs mee naar een dokter geweest om te vragen of ik dat wel mocht nemen en ofdat het legaal was...
kdenk dat echt niemand zo een moeder als mij heeft...op een andere manier eigenlijk wel goed dat ze zo met me inzit maar het is soms erg erg frustrerend...

Terug
Naar boven