MuscleMeat

wat zegt jullie omgeving van je AS gebruik?

bellafonte zei:
"Iedereen" verklaart me voor gek..... .....dat ik om de ongev 3 uur eet(overdag en 's nachts op dit moment)

Ik hoop alleen dat je om de 3 uur eet snachts omdat je toch wakker moeten worden voor iets anders. Als je bewust je wekker zet om om de 3 uur te eten zal je niet echt veel vooruitgang boeken. Eten is belangrijk maar rust is minstens zo belangrijk.

Jamesss zei:
Ik hoop alleen dat je om de 3 uur eet snachts omdat je toch wakker moeten worden voor iets anders. Als je bewust je wekker zet om om de 3 uur te eten zal je niet echt veel vooruitgang boeken. Eten is belangrijk maar rust is minstens zo belangrijk.

Rond 23.30 te bed, word altijd rond 02.30 en om 6.30 wakker om vervolgens om 8.15 uit bed te moeten.
Word meestal wakker om te zeiken dus dan maak ik er meteen gebruik van om even wat naar binnen te gooien.

Mijn vrouwtje zet altijd braaf de prikjes bij me en vind kuren alleen maar interesant.
Mijn schoonfamilie weet ook van mijn gebruik en kuren het niet direct af.

Mijn vader en moeder weten van niets, maar het intereseert ze zowieso niet hoe het met mij gaat, geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
Mijn vrouwtje zet altijd braaf de prikjes bij me en vind kuren alleen maar interesant.
Mijn schoonfamilie weet ook van mijn gebruik en kuren het niet direct af.

Mijn vader en moeder weten van niets, maar het intereseert ze zowieso niet hoe het met mij gaat, geloof ik.
net zo bij mij,m'n meisje zet ze,m'n schoonouders vermoeden het,ze vroegen enige tijd geleden waar ik mee bezig was en heb gewoon geantwoord : "niets waar ik niets over weet";hebben er sindsdien ook niets meer over gevraagt.

ironmike86 zei:
ik had graag geweten van jullie hoe jullie naaste omgeving,broers,zussen,ouders,vrienden, het vinden dat jullie aan de Aas zitten,

mijn ouders weten het absoluut niet,het zou ook niet goed komen als ze het zouden weten.een paar van m'n vrienden vermoeden wel iets maar weten niet exact wat er gaande is,de enige die het goed weet is m'n vriendin...

hoe zit het bij jullie?

Waarom zou je nu al gaan gebruiken? Je ben nog lang niet op de natuurlijke manier uitgegroeid.

ivosnivo zei:
Waarom zou je nu al gaan gebruiken? Je ben nog lang niet op de natuurlijke manier uitgegroeid.

jij komt ook flink telaat man,kheb ondertussen al gebruikt,en kwas wel grotendeels uitgegroeid,maar tevens omdat ik wedstrijd ambities heb ben ik eraan begonnen...

ivosnivo zei:

Offtopic:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om 180 te kunnen banken en maar 160 te kunnen squatten en deaden.

Jamesss zei:
Offtopic:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om 180 te kunnen banken en maar 160 te kunnen squatten en deaden.

heb jaren lang niet kunnen squaten en deadliften deed ik nooit omdat ik last van me knie had. Daarom staat er ook achter dat ik pas bezig ben vanaf 01-06-06. Die ene rep met bankdrukken heb ik gehaald toen ik in me bulk periode 115 kilo woog en geflitst werd omdat ik te hard reed. Ben toen meteen doorgereden naar de sportschool en wou me record verbreken :D

ivosnivo zei:
heb jaren lang niet kunnen squaten en deadliften deed ik nooit omdat ik last van me knie had. Daarom staat er ook achter dat ik pas bezig ben vanaf 01-06-06. Die ene rep met bankdrukken heb ik gehaald toen ik in me bulk periode 115 kilo woog en geflitst werd omdat ik te hard reed. Ben toen meteen doorgereden naar de sportschool en wou me record verbreken :D

Hahah dat ken ik. Paar weken terug rijd een of andere hufter mijn auto binnen in de parkeergarage van de sportschool. 5 minuten later begon de rauwste workout ever hehe

koubaisy zei:
ahhaha, best wel grappig om te horen hoe verdraagzaam de meeste ouders van jullie wel zijn. Mijn moeder begon al te flippen toen ze me een proteïneshake zag drinken

hmm arme stakker!! ik neem aan dat je dan met mams ook nog nooit bij de MAC bent geweest:D :D :D

ik vind dat men eigenlijk er altijd eerlijk over moet zijn qua AAS gebruik, ik vind het in en in triest als men erover liegt maar er onder tussen wel als een opgeblazen BB'r bij staat.
Het siert je juist als je eerlijk bent over die dingen.
De situatie is wel iets anders als je thuis woont, maar ligt ook aan je ouders/verzorgers je weet zelf wat je wel en niet kan vertellen en hoe ze evt zouden kunnen reageren op bepaalde dingen.

pipo zei:
hmm arme stakker!! ik neem aan dat je dan met mams ook nog nooit bij de MAC bent geweest:D :D :D

ik vind dat men eigenlijk er altijd eerlijk over moet zijn qua AAS gebruik, ik vind het in en in triest als men erover liegt maar er onder tussen wel als een opgeblazen BB'r bij staat.
De situatie is wel iets anders als je thuis woont, maar ligt ook aan je ouders/verzorgers je weet zelf wat je wel en niet kan vertellen en hoe ze evt zouden kunnen reageren op bepaalde dingen.

Mijn ouders liepen vroeger al te zeiken over de enorme hoeveelheden brood die ik wegwerkte (toen nog een heel brood per dag). Ik vind het ook triest als mensen ontkennen te hebben gebruikt terwijl ze wel alle symptomen ervan hebben.

ivosnivo zei:
Mijn ouders liepen vroeger al te zeiken over de enorme hoeveelheden brood die ik wegwerkte (toen nog een heel brood per dag). Ik vind het ook triest als mensen ontkennen te hebben gebruikt terwijl ze wel alle symptomen ervan hebben.

Inderdaad ontkennen dat je gebruikt is voor loosers:p :p :p

pipo zei:

Is ook zo kerel...maar heb al zooooooooveel discussies gehad met gasten dat ik het gewoon niet meer vertel wanneer ze me vragen.

Maus, discussies moet je ook niet aangaan met die randdebielen die 0,000 van onze sport&gebruik afweten en al 1001 vooroordelen klaar hebben staan.
Ik vertel altijd dat ik tot me strot VOL zit en snel dood wil! hups einde discussie.
En ik vertel erbij dat dames liever gedoet worden door een goed gebouwde vent dan door een intelecte garnaal en dan druipen de loosers snel af hoor hahaha.

pipo zei:
Maus, discussies moet je ook niet aangaan met die randdebielen die 0,000 van onze sport&gebruik afweten en al 1001 vooroordelen klaar hebben staan.
Ik vertel altijd dat ik tot me strot VOL zit en snel dood wil! hups einde discussie.
En ik vertel erbij dat dames liever gedoet worden door een goed gebouwde vent dan door een intelecte garnaal en dan druipen de loosers snel af hoor hahaha.
:hornyna: hehe :roflol:

pipo zei:

AMEN!

ontkennen is idd niet echt een volwassen manier, maar ik ga het niet aan de grote klok hangen als het noet hoeft.

mensen zijn gewoon super naief, je groeit ineens heel hard en je kop zit weer vol met puisten! zouden ze toch genoeg moeten weten.

ohja, en dat zweten is ook toch niet echt normaal ;)

younggod zei:
ontkennen is idd niet echt een volwassen manier, maar ik ga het niet aan de grote klok hangen als het noet hoeft.

mensen zijn gewoon super naief, je groeit ineens heel hard en je kop zit weer vol met puisten! zouden ze toch genoeg moeten weten.

ohja, en dat zweten is ook toch niet echt normaal ;)

nee maar soms is ontkennen wel beter...ik woon nog thuis...en zou indien wel eens kunnen buitenvliegen...

trouwens ik heb nauwelijks last van acne en zweten doe ik zowiezo al heel veel...ik loop bijna altijd met een shirt aan dus het valt nauwelijks op bij m'n ouders,ook zien ze me alle dagen dus valt het nog minder op :)

pipo zei:

Je verteld dus altijd de waarheid?;)

Terug
Naar boven