Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 12 jul 2006 #81 Hou ik me niet zo mee bezig. Simpelweg vanwege het feit dat wat een ander van mijn AAS-gebruik vindt, me niet interesseert
Hou ik me niet zo mee bezig. Simpelweg vanwege het feit dat wat een ander van mijn AAS-gebruik vindt, me niet interesseert
Moen Ripped Bodybuilder Lid sinds 1 jul 2003 Berichten 3.922 Waardering 1 12 jul 2006 #82 Ik vertel het ook enkel aan men dealer en enkel als ik last heb van een deca-d*ck
younggod Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 feb 2004 Berichten 2.776 Waardering 71 12 jul 2006 #83 Moen zei: Ik vertel het ook enkel aan men dealer en enkel als ik last heb van een deca-d*ck Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dan komt hij hem ff hard maken?
Moen zei: Ik vertel het ook enkel aan men dealer en enkel als ik last heb van een deca-d*ck Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dan komt hij hem ff hard maken?
A Ano_1986_0 Freaky Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 11 sep 2005 Berichten 4.838 Waardering 10 13 jul 2006 Topic Starter Topic Starter #84 younggod zei: dan komt hij hem ff hard maken? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wel leuk als je zo goeie vriendjes bent met je dealer *snif*snif* er is dan toch nog liefde in de wereld :sob:
younggod zei: dan komt hij hem ff hard maken? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wel leuk als je zo goeie vriendjes bent met je dealer *snif*snif* er is dan toch nog liefde in de wereld :sob:
J jp79 Ripped Bodybuilder Lid sinds 31 mrt 2006 Berichten 3.041 Waardering 1 13 jul 2006 #85 Mijn vriendin weet het... "gebruikers" op de sportschool em naaste vrienden. Familie niet die begrijpen "het" toch niet...
Mijn vriendin weet het... "gebruikers" op de sportschool em naaste vrienden. Familie niet die begrijpen "het" toch niet...
pipo Advanced Bodybuilder Lid sinds 16 sep 2003 Berichten 1.002 Waardering 0 14 jul 2006 #86 RichardV zei: Je verteld dus altijd de waarheid? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ries, Ik vertel alleen in ENKELE gevallen De waarheid, verder lieg of zwijg ik tot ik erbij neerval
RichardV zei: Je verteld dus altijd de waarheid? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ries, Ik vertel alleen in ENKELE gevallen De waarheid, verder lieg of zwijg ik tot ik erbij neerval