chunky zei:je moeder, tante, nicht en broertje wel, maar je vriendin niet.
Lijkt me sterk dat iemand met normaal gezond verstand niet ziet aan iemand in zijn naaste kring of er wat gaande is...Dat geldt voor vriendinnen, ouders enz. Net als roken, hoeveel kinderen denken wel niet dat ze dat stiekem doen zonder dat hun ouders ervan weten, nou ze weten het allemaal hoor en ik denk dat dat bij aas ook zo is.
als je in 10 weken ineens 10 kg zwaarder wordt met een kop als een ballon, moet er toch een belletje gaan rinkelen.
De vraag is "wie het weet". De personen die ik heb genoemd, weten het van mij. Ik ben nl erg close met mn tante en nicht, bezoek ze dagelijks etc. Veel meiden denken dat supps al anabolen zijn dus zeker niet iedereen heeft verstand van deze zaken.
Mijn vriendin moet het niet weten omdat ze er geheid voor zal zorgen dat ik er mee stop. Kan haar ook niet kwalijk nemen in zo'n positie. Ik zou ook niet willen dat mijn vriendin zich met bepaalde stoffen vol spuit.

,en die mooie gespierde lichaam vame vind ze echt wel lekker hoor,vinden ze allemaal trouwens ,maar ze geven het nooit toe,het is ook niet dat ik 6 kuurtjes per jaar doe,1tje per jaar,dat is lekker gewoon