MuscleMeat

wat zegt jullie omgeving van je AS gebruik?

chunky zei:
je moeder, tante, nicht en broertje wel, maar je vriendin niet.

Lijkt me sterk dat iemand met normaal gezond verstand niet ziet aan iemand in zijn naaste kring of er wat gaande is...Dat geldt voor vriendinnen, ouders enz. Net als roken, hoeveel kinderen denken wel niet dat ze dat stiekem doen zonder dat hun ouders ervan weten, nou ze weten het allemaal hoor en ik denk dat dat bij aas ook zo is.

als je in 10 weken ineens 10 kg zwaarder wordt met een kop als een ballon, moet er toch een belletje gaan rinkelen.

De vraag is "wie het weet". De personen die ik heb genoemd, weten het van mij. Ik ben nl erg close met mn tante en nicht, bezoek ze dagelijks etc. Veel meiden denken dat supps al anabolen zijn dus zeker niet iedereen heeft verstand van deze zaken.

Mijn vriendin moet het niet weten omdat ze er geheid voor zal zorgen dat ik er mee stop. Kan haar ook niet kwalijk nemen in zo'n positie. Ik zou ook niet willen dat mijn vriendin zich met bepaalde stoffen vol spuit. ;)

kevinlorenzin zei:
ouders en de meeste familie leden weten wel van me dat ik aas gebruik, een aantal collega's ook. ik ben er eerlijk in maar ik ga er niet mee in discussie ik laat t voor wat t is...

je kan er uren over lullen maar de meeste kiezen toch zijn eigen vooroordeel erover daar kan je niets aan veranderen..

Ze hebben gewoon geen flauw benul waarover ze praten!

Zo is dat !!! Sommige onwetende mensen kunnen toch nog al een stukje zever uit hun mouw schudden hoor... Ze weten precies het verschil niet tussen anabolen en heroine :)

Ik denk dat iedereen met een beetje verstand van het lichaam en/of training, in de omgeving van de "gebruiker" wel weet dat deze gebruikt.

Laten we eerlijk wezen, bij 99,5% zie je het gewoon.(al zie het hem/haar voor het eerst)

Lobsterboy zei:
Ik denk dat iedereen met een beetje verstand van het lichaam en/of training, in de omgeving van de "gebruiker" wel weet dat deze gebruikt.

Laten we eerlijk wezen, bij 99,5% zie je het gewoon.(al zie het hem/haar voor het eerst)

Valt nog te zien... Je kan altijd kiezen voor middelen waar je weinig onderhuids vocht van vasthoud en waar je kwaliteit mee opbouwt, valt niet zo zeer op die 5 extra kwaliteitskilos. Eens je je shirt uittrekt zal je dan wel door de mand vallen, maar aangekleed zal je het veel minder zien dan op bvb deca-test-dbol

Mijn omgeving zegt: Vooral doorgaan...Mss dat je dan eindelijk een grote jongen wordt.

vriendin, ouders en beste vriend weten het en hebben er niks op tegen. meer mensen hoeven het niet te weten. Behalve dbb natuurlijk ;)

mn vriendinen mijn ouders weten het ook sins 2weekjes geleden ze zeiden ''het is jouwn lichaam als jij vroeg wilt gaan is dat jouwn verantwoordelijkheid''

aleen me meisje weet het en mijn supplyer toen ik een deca d*ck had ,vond ze dat wat minder ,maar nu is het weer helemaal de oude:D ,en die mooie gespierde lichaam vame vind ze echt wel lekker hoor,vinden ze allemaal trouwens ,maar ze geven het nooit toe,het is ook niet dat ik 6 kuurtjes per jaar doe,1tje per jaar,dat is lekker gewoon:p

Lobsterboy zei:

ja je kan zkr wel groot gedeelte er uti vissen...

enrico01 zei:
aleen me meisje weet het en mijn supplyer toen ik een deca d*ck had ,vond ze dat wat minder ,maar nu is het weer helemaal de oude:D ,en die mooie gespierde lichaam vame vind ze echt wel lekker hoor,vinden ze allemaal trouwens ,maar ze geven het nooit toe,het is ook niet dat ik 6 kuurtjes per jaar doe,1tje per jaar,dat is lekker gewoon:p

Hoe betaal jij je AAS man?

Lobsterboy zei:

gebruikers, herkennen gebruikers!!!;)

Ik hou nog steeds vol naturel te zijn.
Goed eten en hard trainen.

hahaha en af en toe crea en weightgainer...die 2 doen het

boeit me niet echt wie het weet.. me meisje, vrienden en broer weet het.. als ze het vragen zeg: ja doe ik, gaat een stukkie sneller dan..
mensen die het niet gebruiken hebben naar mijn mening er de ballen verstand van en zien het alleen maar als slecht en nep, maar een meid met neppers is gelijk wel weer mooi.. beetje krom, mensen weten niet wat het doet, waar het vandaan komt en hoe het werkt.. kortom niet mee bemoeien..

Ik zal het niet van de daken roepen maar de mensen om je heen zijn echt niet zo dom als je denkt
ze zullen er niet snel naar vragen maar als ze er naar vragen geef ik ook eerlijk antwoord tenzij het bepaalde instanties zijn want liegen tegen instanties is bij mij een gewoonte :D

hoe de mensen reageren zal mij ook een worst wezen het is mijn lichaam en sind ik sport en gebruik ben ik ook niet meer ziek geweest
hooguit eens in het jaar een eendags koorts:D

Terug
Naar boven