Fitness Seller

Wat zijn de beste fatburners in combinatie met cardio???

Grizz

Novice
Waardering
0
Welke fatburners kan ik het beste kopen voor in combinatie met 5 keer per week een uur cardio? Er zijn zoveel verschillende dat ik niet weet welke de beste is...
Ik ben het afgelopen half jaar ongeveer 12 kilo aangekomen en dat wil ik er nu binnen een maand of anderhalf eraf hebben getraind... want ik wil weer serieus gaan beginnen met spieren kweken...
ik ben op dit moment 1.80 en zit tegen de 90 kilo aan...

waarom wil je perse fatburner dan, je gaat er echt niet meer van afvallen ofzo.

nee dat doen ze niet, ze kunnen je wel meer energy geven en je honger onderdrukken...meer dan dat gebeurd er niet echt bij de LEGALE burners :P

Stack 2 is in naar mijn mening erg goed ben er veel van afgevallen uiteraard in combinatie met dieet en cardio..maar het geeft je een goeie energy boost en je gaat ervan zweten als een gek.
Alleen weet ik niet meer of deze nu verboden zijn... ???

12 kg in een maand afvallen? Als je echt vet wilt kwijt raken maak je daar maar eens 4 maanden van.

• Topic Starter Topic Starter
nee dat doen ze niet, ze kunnen je wel meer energy geven en je honger onderdrukken...meer dan dat gebeurd er niet echt bij de LEGALE burners :P

Heb ik weer wat geleerd... thnx!!

Raad je het aan om ze te gebruiken of denk je dat ik het beter kan houden op mijn dieet en cardio?

12 kg in een maand afvallen? Als je echt vet wilt kwijt raken maak je daar maar eens 4 maanden van.

Mijn plan is om over 9 maanden een beetje in de buurt te komen van jouw armen, borst, schouders en vleugels... :D vandaar de haast om EERST af te vallen...

Laatst bewerkt:
ja, ik raad het wel aan, minder kans op af te haken van je dieet, kan je meer cardio'en, minder honger etc....je dieet wordt MAKKELIJKER, maar dus niet meer vetverlies. (wel als je meer kan cardio'en natuurlijk()

wat MacB ^^ zegt.. ik was ook zo naïef om te denken dat een fatburner DÉ shit is.. maar zonder je voeding aan te passen en meer te gaan cardio'en doet het geen ruk ;)

omlaag in kooly omhoog in eiwit en vet

cardio elke dag toevoegen

clean eten dus rijst pap granen kip tonijn

en eventueel venom hyperdrive van alri toevoegen amp 2 is ook wel goed en rpm ook

Thnx mannen..!!
Ik ben eruit... Ik ga Stacker 4 gebruiken.. Het is Ephedra vrij, dus legaal..
Dit voor 1 maand in combinatie met mijn dieet en 5 keer per week, minimaal, een uur cardio...

Stackers ftw!

Ephedrine HCL

Gewoon veel cardio zo doe ik het ook!

Eerst kreeg ik er veel energie van maar sliep slechter! En door het slecht slapen had ik uiteindelijk minder energie dan ervoor zonder de ephe! Heb het maar 3 weken gebruikt. Zoals ik al zei gewoon veel cardio en een goed dieet dan heb je al die dingen niet nodig!

Terug
Naar boven