Fitness Seller

Wat zijn goede externe laptop-speakers?

bij de Lidl hadden ze vorige week een topset!! echt knallen, mss hebben ze die nog?

Wil je een surround set of alleen 2 speakers?

Ik heb de line-out van mijn pc aangesloten op de line-in van mijn audio-installatie... klinkt best wel aardig over mijn warfedale boxjes :-)

Logitech heeft een mooie range, hangt van je budget af welke speakers je koopt.

Ligt er een beetje aan waar meestal je laptop staat. Staat die in de huiskamer bij je tv zeg maar. Dan zou ik gewoon(tja wel iets duurder) surround systeem kopen voor je tv en daar je pc op aansluiten.

ik heb ook gewoon een paar phillips speaker van 10 euro klinkt gewoon goed. Ik draai dan wel niet zoveel muziek op mijn laptop.

• Topic Starter Topic Starter
Laptop staat 5 meter van de pc vandaan. Ik heb liever een eigen setje.

[Link niet meer beschikbaar]

Kost geen drol en geluid is prima, je kan ook nog wat duurder gaan met een X-530 dan heb je 5.1 geluid.

Ik hoorde dat er een enorm verschil is tussen 5.1 en DTS. Ik zie alleen geen PC-speakers met DTS of zeg ik nu iets doms???
Het Eric die Philips-sectie op PCOne lijkt me een goede categorie, aangezien Philips erg goed is in geluid.
Maar die aanbieding van de Lidl ga ik ook even checken :D

Laatst bewerkt:
Logitech is de standaard in pc-speakers. Ook al zijn Klipsch, Cambridge, Creative etc ook goed, maar Logitech heeft gewoon een prima range van goedkoop naar middenklasse. Highend speakers zijn overkill voor pc's.

DBC01 zei:
Ik hoorde dat er een enorm verschil is tussen 5.1 en DTS. Ik zie alleen geen PC-speakers met DTS of zeg ik nu iets doms???
Het Eric die Philips-sectie op PCOne lijkt me een goede categorie, aangezien Philips erg goed is in geluid.
Maar die aanbieding van de Lidl ga ik ook even checken :D

Er zijn geen speciale DTS speakers. DTS is een mate van compressie die wordt gebruikt en deze is iets minder agressief als de compressie die je bij standaard DD5.1 (Dolby Digital) krijgt. Het geluid is wat helderer en voller.
Overigens hoor je dat toch niet met laptop speakertjes.

Vraagje he...

Mijn koptelefoon uitgang van mn laptop is kapot. Het lijkt me niet de moeite lonen om dit te repareren, is er een mogelijkheid dat ik via usb ofzo geluidspul erop kan aansluiten? Liefst naar mn radio of anders met een of ander setje, want de speakers van mn laptop heb ik ook al verdoet.
Sorry dat ik je topic kaap dbc, maar ik zit al tijden met dit probleem en die setjes zien er weer zo vréselijk geil uit... ik wil kopen kopen kopen kopen

D. zei:
Vraagje he...
Mijn koptelefoon uitgang van mn laptop is kapot. Het lijkt me niet de moeite lonen om dit te repareren, is er een mogelijkheid dat ik via usb ofzo geluidspul erop kan aansluiten? Liefst naar mn radio of anders met een of ander setje, want de speakers van mn laptop heb ik ook al verdoet.
Sorry dat ik je topic kaap dbc, maar ik zit al tijden met dit probleem en die setjes zien er weer zo vréselijk geil uit... ik wil kopen kopen kopen kopen
Er zijn heel veel USB geluidskaartjes... Ik zou zelf voor de onderste gaan als ik toch voor USB zou gaan...

Bijvoorbeeld:
http://www.4launch.nl/4launch.php?l...enter=shop/producteninfo.php?productid=006707

of

http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=54471&productType=1

Is een fraaie set, maar volgens mij zoekt DBC wat goedkopers. Heb zelf de Z680 als surround set staan, prima geluid voor films.

EricR zei:
Logitech is de standaard in pc-speakers. Ook al zijn Klipsch, Cambridge, Creative etc ook goed, maar Logitech heeft gewoon een prima range van goedkoop naar middenklasse. Highend speakers zijn overkill voor pc's.

Philips vind ik héél erg goed, wat ik ervan gehoord heb bij m'n vriendin en ook hoor van vrienden. Ik heb begrepen dat ik beperkt ben aangezien ik alleen een headphone-uitgang vrij heb! Dus voor 15 euro ben ik klaar met 2 Philips-speakers ...

idd ik heb een setje simpele philips boxen, prima geluid en ze doen het al ruim 5/6 jaar, nu begint wel het knopje mindercontact te maken. Maar nogsteeds uitstekend geluid.

MUHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :D:D:D:D

Kijk eens wat ik ben tegengekomen: Echte JBL speakers, m'n favoriete merk!!!

En ze waren verkeerd geprijsd dus kreeg ik ze mee voor €49,95!!
Echt een heerlijke volle sound, wat een geluid, ben blij! :):):)

duet_002_l.jpg

:banana:

De JBL Duet maakt gebruik van de TSR-transductortechnologie (Tangential Strain Relief), een nieuwe technologie waarop patent is aangevraagd. Dankzij de gecontroleerde lineaire uitwijking van de luidspreker zorgt TSR voor extra bas en minder vervorming. De neodymiummagneet levert meer vermogen en grotere precisie.

Het JBL Duet Multimedia-systeem biedt een vloeiend en zuiver geluid en is geschikt voor elke draagbare muziekspeler of computer. De Duet is bovendien bijzonder eenvoudig te installeren en te gebruiken. Kortom, als u op zoek bent naar een geavanceerd luidsprekersysteem voor tweekanaalsgeluidsweergave is er geen betere keuze denkbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven