XXL Nutrition

Wat zouden deze mensen nemen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind die bicep er gewoon freaky uitzien, komt miss omdat zn fysiek totaal niet in proportie is.. :)
 
zijn biceps is inderdaad wat meer ontwikkeld dan zijn andere spieren, maar ik denk niet dat het iets met synthol te maken heeft. ik heb daar geen ervaring mee, maar als ik het vergelijk met andere fotos van syntholmannen.
 
Synhol kan je totaal uitsluiten. T zou onmogelijk zijn daar zo op te vallen enz he, die mannen zouden dan nogal scheuren en ontsteken denk ik. Zou meer afzien zijn dan iets anders in ieder geval.
Wrestlers hebben ook veel meer vet dan BB's he.
 
Die triple H vind ik er toch echt wel goed uitzien.

Hij zag er een paar jaar geleden echt stukken beter uit.
Maargoed deze jongens gaan niet voor een Bodybuilders physiek.
Tuurlijk moet er voldoende massa aan zitten, maar zijn trainen meer op uithoudingsvermogen en lenigheid.
 
Opvallend dat niemand over deze man is begonnen in dit topic :

<------- bobby lasley :eek: Die is pas groot ;)
 
Dat is nogal een beer ja!!
knuffeldiertje:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FF in het groot nog om aan te geven hoe groot deze man eigenlijk is.
Vraag me af hoelang hij voor dit fysiek bezig is geweest!
 
voor zijn leeftijd ziet Hogan er nog zeer goed uit
is die man niet bijna 60 jaar?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FF in het groot nog om aan te geven hoe groot deze man eigenlijk is.
Vraag me af hoelang hij voor dit fysiek bezig is geweest!


zeer bruut..monster genetics/ hyper responder!
 
ik heb wel eens gehoord dat worstelaars speciale worstel-anabolen gebruiken.

schijnt heel duur te zijn en veel langer te werken dan gewone anabolen.
je krijgt het toegediend via een speciaal polsbandje(zie foto's) en bijwerking kan extreme hoofdhaargroei (zie foto's) zijn, maar ook haaruitval kan voorkomen.

bizar spul, als ik een potje tegenkom zal ik het ff uitproberen voor jullie.

Informatie is al achterhaalt,het wordt tegenwoordig toegediendt via de hoofddoekjes.Op deze manier wekt het meer aggresie op.
 
Ik heb trouwens een aantal jaar geleden deze worstelanabolen gebruikt.Ben ermee gestopt omdat ik er te agresief van werd.Voor het slapen gaan,ging ik op het hoekje van mijn bed staan,sprong hoog in de lucht en kwam met gestrekte benen op het hoofd van mijn vriendin terecht.Ze gaf me de keus,of stoppen met die troep of stoppen met de relatie.
 
een flinke trip naar het squatrek hebben ze geloof ik geen van allen genomen :D
 
hulk hogan is een ouwe man al, hij ziet er nog goed uit vind ik... de rest zijn allemaal mislukte bodybuilders die het niet konden maken met bb wedstrijden dan zijn ze maar dit gaan doen
 
hulk hogan is een ouwe man al, hij ziet er nog goed uit vind ik... de rest zijn allemaal mislukte bodybuilders die het niet konden maken met bb wedstrijden dan zijn ze maar dit gaan doen

Hahaha, geloof me maar als ik zeg dat de top worsteaars bakken meer geld verdienen dan de pro bodybuilders.
Hulk Hogan, The Rock, Triple H en ga zo maar door. Multi miljonairs.

Zo en nu jij;)
 
Andre the Giant had een ziekte, die kerel had nooit een ripped fysiek kunnen krijgen. Gigantisme is vrij heftig, je wordt er ook niet echt oud mee.

Hahaha, geloof me maar als ik zeg dat de top worsteaars bakken meer geld verdienen dan de pro bodybuilders.
Hulk Hogan, The Rock, Triple H en ga zo maar door. Multi miljonairs.

Zo en nu jij;)

hehe idd, veel profs komen er wat bekaaider van af :D
 
hulk hogan is een ouwe man al, hij ziet er nog goed uit vind ik... de rest zijn allemaal mislukte bodybuilders die het niet konden maken met bb wedstrijden dan zijn ze maar dit gaan doen

John Cena is een oud wedstrijd BB'er;)
Heeft het alleen niet doorgezet omdat hij gevraagd werd om te worstelen.
Cena is alleen "grappig" als hij de bad guy is met zn o zo slechte raps te lachwekkend.
 
kvind cena zen inkom lied toch goed (thuganomics) mja kben een fan dus

en trouwens hij is 1 van de mooist afgetrainde worstelaars van het moment :cool:
 
Back
Naar boven