AndroidHealthClinic

Waterkopke

david0ff

Cool Novice
Waardering
7
Iep mennen hier is een vraag die je zeker nog nooit gehoord hebt!

Zit nu in week 8 van men Deca-Susta kuur, Ben 15 Kg aangekomen (tot. nu 93 Kg)en heb zo'n toffe ronde AAS-kop gekregen.:D
Nu het volgende: ik sta daar wel mee. Ben niet mager maar zo een vol gezicht staat me niet mis.
Trekt dit 100 % terug weg na men kuur?
Het is men eerste kuur en zit er bijna op :(
Tips qua nakuur of voorbereidingen op nakuur natuurlijk ook welkom
Aja zit ook aan de anti depressiva, heb die nu 2 maandjes niet genomen maar zal stilletjesaan ook eens terug mee beginnen.

GREETZZZZ

eet veel zout :D da houdt vocht vast of niet...?

Zout eten zou dom zijn, houdt vocht vast. Voorbereiding op nakuur niet echt. Nakuur weet je toch hoe dat in elkaar zit he? Je kan altijd wat creatine nemen om je krachtverlies op te vangen.

waterkop trekt weg na je kuur.. geen zorgen :p

• Topic Starter Topic Starter
Stalker het is juist de bedoeling da die kop een beetje boller blijft en niet terug afslankt. Waarschijnlijk zal dat niet mogelijk zijn.
Nakuur zit wel snor voor de rst.

Greetzzz

Als je goed nakuurt en goed eet, plus goed traint zul je wel massa vasthouden en zal je kopje ook wel wat voller blijven dan voorheen.

Maar dan hou je overal wel vocht vast :D is wrs ook nie wa jij wilt he:p

Heel vaak heel veel roids en HGH gebruiken :D

bolkopke he. veel eten dat zorgt er voor een bolkopke.

• Topic Starter Topic Starter
besten achmet ik denk het ni want dan was mijn kop nu al zo groot als n watermeloen.
Sommige mensen hebben aanleg voor het een sommige voor het ander. als eten de oplossing is, bedoel je dan vet in men gezicht ofzo?
Ik spreek hier over vocht weet je wel H2O enzo echt niet door eten hoor

besten achmet ik denk het ni want dan was mijn kop nu al zo groot als n watermeloen.
Sommige mensen hebben aanleg voor het een sommige voor het ander. als eten de oplossing is, bedoel je dan vet in men gezicht ofzo?

van veel eten hou je vocht vast.

Hoe groter de rest van je lichaam is hoe groter je kop gaat zijn dus jou opdracht is simpel :p

Hoe groter de rest van je lichaam is hoe groter je kop gaat zijn dus jou opdracht is simpel :p

als je 100 kg droog bent is je kop ook gewoon normaal hoor dus klopt niet echt wat je zegt. Als je heel veel eet ver boven wat je echt nodig hebt ga je vet en vocht vasthouden en daar krijg je de wat dikkere kop van. Als je dan ook nog eens in een kuur zit zal je kop flink wat water vasthouden. Maar het is niet echt gezond allemaal dat water vasthouden. Dus zou het niet aanraden.

veel naar de mc donalds gaan, dan heb je zo een dikke kop

Indd als je er aanleg voor hebt dan krijg je een bollekop van het vocht.
Me oma zei altijd als ik in de bulk was: ''Jongen je hebt een gezonde bolle kop'' :D

als je 100 kg droog bent is je kop ook gewoon normaal hoor dus klopt niet echt wat je zegt. Als je heel veel eet ver boven wat je echt nodig hebt ga je vet en vocht vasthouden en daar krijg je de wat dikkere kop van. Als je dan ook nog eens in een kuur zit zal je kop flink wat water vasthouden. Maar het is niet echt gezond allemaal dat water vasthouden. Dus zou het niet aanraden.

Nee, als je 100 kg droog bent zal je kop aanzienlijk groter zijn dan toen je begon met bodybuilding en je 70 droog had gewogen (of welk lager getal dan ook)

Nee, als je 100 kg droog bent zal je kop aanzienlijk groter zijn dan toen je begon met bodybuilding en je 70 droog had gewogen (of welk lager getal dan ook)

ok maar we hebben het hier over vocht vasthouden in je kop en dat ie wat boller is. Als je droog bent dus weinig vet en geen vocht zal je kop zeker niet bol zijn op welk gewicht dan ook.

Vocht vasthouden is sowieso niet goed voor je bloeddruk hoe mooi het ook kan zijn, je kan het beter niet hebben.

@firedsoul heeft je al gezegt, er zijn toch mensen die het wel begrijpen gelukkig. Als je echt vocht wil vast houden. Ik zal zeggen meer eten en veel zout in je eten doen dan zal je je doel berijken.

Wil je de volgen de keer mijn naam goed schrijven.

Ik kuur niet om te groeien ik kuur voor een dikke kop :cool:

Terug
Naar boven