MuscleMeat

Waterkopke

waterkopke :roflol:

belgen met die rare woorden ook altijd :nope:

• Topic Starter Topic Starter
@firedsoul heeft je al gezegt, er zijn toch mensen die het wel begrijpen gelukkig. Als je echt vocht wil vast houden. Ik zal zeggen meer eten en veel zout in je eten doen dan zal je je doel berijken.

Wil je de volgen de keer mijn naam goed schrijven.

Ja kijk bij mij is dat niet het geval, ik at al mijn max (5-6maaltijden/dag) en men hoofd veranderde niet echt. dus ik dacht dat dat bij iedereen het geval is, blijkbaar niet dus. Ma goed ik hoor nu dat het voor mij niet echt mogelijk is zonder ongezond beginnen te doen en dat is het me dan ook niet waard :rolleyes:

Thanx voor de respons en ahmed was ni de bedoeling hoor.

Greetz

met de anti depressiva aan het kuren klinkt niet echt relax... maaruh gewoon veel creatine blijven gebruiken hou je ook voornamelijk vocht mee vast :)

ok maar we hebben het hier over vocht vasthouden in je kop en dat ie wat boller is. Als je droog bent dus weinig vet en geen vocht zal je kop zeker niet bol zijn op welk gewicht dan ook.

Niet bol van het vocht nee maar je gelaat bestaat ook uit spieren en die groeien dus gewoon mee met de rest van je lichaam dus qua omvang zonder vocht zal hij groter zijn dan bij een lichter gewicht

• Topic Starter Topic Starter
met de anti depressiva aan het kuren klinkt niet echt relax... maaruh gewoon veel creatine blijven gebruiken hou je ook voornamelijk vocht mee vast :)

Tijdens mijn kuur gestopt met de anti depressiva in te nemen daar ik nogal (te) zotte kuren kreeg :eek: , leuk hoor, maar dat gaat niet lang goed. weet niet of ik terug ga beginnen heb een jaar geleden iets ernstigs voorgehad maar denk da ik ondertussen kan stoppen met ze te nemen zonder weer in de put te zakken!

Greetzzz

die kop hou je sowieso wel een beetje ze,allez ik toch.

Denk dat er naast de Moderator ook maar eens een Tolkerator moet worden aangesteld

precies of wij belgen een andere taal spreken. Ok we zijn goed in frans maar toch :-)

oftopic

Miss dat je kaak wat groter wordt maar verder..:rolleyes:

ik zie eigenlijk niet veel verschil in die foto's?? welke is een foto van voor je kuur?

Ik ga vaak naar Mac, en heb ook een dikke kop! :)
Maar als dat niet helpt, kun je altijd nog je kop tussen je autoportier zetten, om vervolgens je deur een paar keer dicht te slaan!
Doe dit max 3x per dag...

Terug
Naar boven