XXL Nutrition

We hebben allemaal een of ander dieet. >>Welk verboden eten mis je het meest?

Ik heb geen lijstje van 'verboden voedsel', ik eet wat ik wil, wanneer ik wil en hoeveel ik wil. Het is bij mij meer dat ik aan bepaalde voedingsmiddelen geen behoefte (meer) heb ( lees : lekkere trek ).

een lekker stuk phatte jonge 48+ kaas

Ik bulk dirty dus vreet alles wat ik wil :P Dat is ook goed te zien aan me groeiende buik :P

kebab

Me moeders zelf gemaakte walnoten gebakjes :meal: :lick: Damn... Heerlijk :p

ik zat eerst 4-5 dagen per week in de pizzaria te bunkeren en ranzig te vreten.....ik moet zeggen dat ik het vreselijk mis....

koggetjes
drop (kokindjes, knopendrop, schoolkrijt, salmiakrondo's, manneke pis)
kletsmajoors

pizza

Kinder Bueno (h)

Melk Chocolade met rozijntjes en stukjes walnoot!!

Over het algemeen (kan) ik gewoon alles eten. (pizza,friet,hamburger etc) alleen ik maak daar geen gewoonte van, 1x p/week is genoeg!

pizza, bitterballen, broodjes hamburger, patat, schepijs, borrelnotjes, een pond jonge kaas 48+, chips, droge worst, drop, suikerbrood, en mijn ex soms

Vooral lekkere zoute drop en chocola! :( Pizza, kebab, mcdonalds, chinees enzo eet ik nog wel eens :D

Oja verdrorie!! KAAS!!
Ik eet dat nu nog maar 2x per week ofzo, 1 plakje...
Vroeger, pak per dag?? :eek:

Ik mis eigenlijk niet zoveel, want ik "zondig" nog wel af en toe, maar ik eet het wel vééééééééél minder dan vroeger allemaal, en eerlijk gezegd, ik heb er eigenlijk niet zoveel behoefte meer aan.

Terug
Naar boven