MuscleMeat

We moeten ons zorgen maken om Jodenhaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alle Joden weg doen uit Europa en hen in Israël een mooi en succesvol leven laten uit te bouwen, voor een Jood moet het verschrikkelijk zijn om in Europa te leven

Knap dat jij met 19 jaar weet wat Europese Joden precies denken. Economie is stukken beter in Europa dan in jouw Beloofde land. En Joden zijn toch zo gek op geld?
 
Knap dat jij met 19 jaar weet wat Europese Joden precies denken. Economie is stukken beter in Europa dan in jouw Beloofde land. En Joden zijn toch zo gek op geld?

Ik ben geen 19 jaar :)

btw, Israël heeft de 44ste economie ter wereld. Knap voor zo'n klein landje, hun economie is groter dan die van landen als Egypte, Marokko, Pakistan

Knap voor zo'n klein landje
 
Ik ben geen 19 jaar :)

btw, Israël heeft de 44ste economie ter wereld. Knap voor zo'n klein landje, hun economie is groter dan die van landen als Egypte, Marokko, Pakistan

Knap voor zo'n klein landje

daar noem je me ook nogal een paar landen op...

in de zandbak van mijn achtertuin staan ook geen bedrijven en winkels.
 
stop met op hem te reageren morons, je geeft hem net de aandacht die hij wilt.
 
Israel staat 97ste qua inwonersaantal, 44ste qua economie

ter vergelijking

België staat 82ste qua inwonersaantal, 19de qua economie
Nederland staat 63ste qua inwonersaantal, 17de qua economie

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:12 ----------

België en Nedederland samen, dan is de economie bijna even groot als van Rusland of Canada!
 
Hoe vaak horen we Turkse en Marokkaanse jongeren wel niet Joden beschimpen?

Die zouden toch zéker beter moeten weten.......ze worden zelf toch zo verschrikkelijk gediscrimineerd in dit land.............?
 
Israel staat 97ste qua inwonersaantal, 44ste qua economie

ter vergelijking

België staat 82ste qua inwonersaantal, 19de qua economie
Nederland staat 63ste qua inwonersaantal, 17de qua economie

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:12 ----------

België en Nedederland samen, dan is de economie bijna even groot als van Rusland of Canada!

Ok, Mister Wiki
 
Die zouden toch zéker beter moeten weten.......ze worden zelf toch zo verschrikkelijk gediscrimineerd in dit land.............?

Omdat moslims net zoals joden altijd in een slachtofferrol kruipen

Bij de Joden is dit terecht, zie de geschiedenis, bij de moslims is dit minder terecht

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:18 ----------

In ieder geval merk ik dat de mensen hier op DBB niets geleerd hebben van de tweede wereldoorlog, dit valt te betreuren
 
Omdat moslims net zoals joden altijd in een slachtofferrol kruipen

Bij de Joden is dit terecht, zie de geschiedenis, bij de moslims is dit minder terecht

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:18 ----------

In ieder geval merk ik dat de mensen hier op DBB niets geleerd hebben van de tweede wereldoorlog, dit valt te betreuren

Toch zijn de Joden wel altijd een ontevreden volk geweest. Het was niet gauw goed bij ze.
Kregen ze een manna, wilden ze persé vlees. Wilden ze een eigen land, wilden ze er geen moeite voor doen, en zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Toch vind ik het ook een dapper volk. Want ze zijn er nog steeds en overleven toch maar alles.
Moslims tja..... degenen die ik ken, hebben me wel geleerd dat het geloof op zich best goede kanten heeft, al heb ik niets met de uitvoering ervan (teveel regeltjes, hoofddoek vind ik irritant en eigenlijk heel onzinnig om maar even snel 2 dingen te noemen). Maar het zijn, mijns inziens, de jongeren hier die het moslimgeloof hier uit zijn voegen trekken, met grote bekken rondlopen en alles roepen in naam van Allah. Ze geloven zelf nauwelijks, roken en drinken erop los maar o wee, als je wat zegt over de Islam!
 
Ah, jodenhaat is nu zionistenhaat geworden, jodenhaat is gewoon in een nieuw kleedje gestoken.

Een eigen Joodse staat is nu méér dan nodig.

Als je het verschil tussen zionisten en jodenhaat niet ziet dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Het gaat om het verschil jood als volk of jood als religie. Zionisten zijn imo een stelletje reli gekken die de joodse staat voor het volk teveel zien als een staat voor geloofsgenoten in strijd tegen een ander geloof. Israel is gekaapt door een groep mensen die geloven dat het land geschonken is door God en dat uitbreiding van hun grondgebied het doel is. (vergelijk met lebensraum)

Een must seeLouis Theroux: My time among the 'ultra-Zionists'

http://vimeo.com/42568730

Er zijn zat mensen in Israël die niks anders willen dan rustig leven net zoals het gros van de Palestijnen dit wil.

Deze ultra zionisten claimen elke kritiek als jodenhaat en kijken niet naar hun eigen overeenkomsten met de doelstellingen van een groot rijk voor Joden, ethnisch gezuiverd. (zie je de parallellen met een ander volk die dat ooit zei)

Ik ben overigens doorgaans vrij pro Israël maar er mag best wat meer zelfreflectie zijn richting de extremistische gelederen. Neemt niet weg dat er tegenover Israël veel landen en veel mensen zijn die in hun hart de vernietiging van de staat Israël willen en net zo onverdraagzaam zijn als de ultra zionisten.
 
Laatst bewerkt:
Verzoek tot wijziging topictitel:

"moeten zorgen maken om tbeest topics"
 
Verzoek tot wijziging topictitel:

"moeten zorgen maken om tbeest topics"

Als je het verschil tussen zionisten en jodenhaat niet ziet dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Het gaat om het verschil jood als volk of jood als religie. Zionisten zijn imo een stelletje reli gekken die de joodse staat voor het volk teveel zien als een staat voor geloofsgenoten in strijd tegen een ander geloof. Israel is gekaapt door een groep mensen die geloven dat het land geschonken is door God en dat uitbreiding van hun grondgebied het doel is. (vergelijk met lebensraum)

Een must seeLouis Theroux: My time among the 'ultra-Zionists'

http://vimeo.com/42568730

Er zijn zat mensen in Israël die niks anders willen dan rustig leven net zoals het gros van de Palestijnen dit wil.

Deze ultra zionisten claimen elke kritiek als jodenhaat en kijken niet naar hun eigen overeenkomsten met de doelstellingen van een groot rijk voor Joden, ethnisch gezuiverd.

Ik ben overigens doorgaans vrij pro Israël maar er mag best wat meer zelfreflectie zijn richting de extremistische gelederen. Neemt niet weg dat er tegenover Israël veel landen en veel mensen zijn die in hun hart de vernietiging van de staat Israël willen en net zo onverdraagzaam zijn als de ultra zionisten.

allemaal reported voor jodenhaat vieze discriminazis
 
Goed topic.
Karma voor tbeest

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 18:54 ----------

Graag meer van dit tbeest!
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
09 maart 2013 16:00-17:00 ovosnovo
09 maart 2013 17:00-18:00 gewoonlekkel
09 maart 2013 18:00-02:00 mesoectosaurus
10 maart 2013 02:00-08:00 moraalridder

ik morgen van 13-18 u. Maar ben wel allochtoon :s
 
Welkom! Je werkervaring mag je PM'en naar ovosnovo.

OT: Ik maak mij soms ook zorgen om die arme Palestijnen.

Waarom arme Palestijnen?

Ze hebben nooit de tweestatenoplossing willen accepteren, laatst zijn ze zelfs niet naar de onderhalingstafel gekomen.
 
Back
Naar boven