XXL Nutrition

we zijn slechts reizigers

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me nogal bullshit dat als je in God gelooft, je zoveel de dingen nuchterder/beter bekijkt.
Ik laat het je toe van in God te geloven, bekijk je der ook helemaal niet slecht voor, net alsdat ik iemand die drugs neemt, ook niet verkeerd ga bekijken. Het is uiteindelijk je eigen leven. Het komt me allemaal een beetje heel hard over net als iemand die in UFO's gelooft. Uiteindelijk is de bijbel voor mij een bundeling van verhalen van de apostels, en verhalen zijn nog altijd vrij subjectief imo. Dus eerder vooral de visie van die apostels. Dus denk ik ook dat je die dingen met een zoutvat moet nemen .... want uiteindelijk is het misschien het willetje van die persoon die op jou gelegd wordt.
En geloof je uiteindelijk in een hoop lucht die jou verkocht wordt ...
 
lijkt me nogal bullshit dat als je in God gelooft, je zoveel de dingen nuchterder/beter bekijkt.
Ik laat het je toe van in God te geloven, bekijk je der ook helemaal niet slecht voor, net alsdat ik iemand die drugs neemt, ook niet verkeerd ga bekijken. Het is uiteindelijk je eigen leven. Het komt me allemaal een beetje heel hard over net als iemand die in UFO's gelooft. Uiteindelijk is de bijbel voor mij een bundeling van verhalen van de apostels, en verhalen zijn nog altijd vrij subjectief imo. Dus eerder vooral de visie van die apostels. Dus denk ik ook dat je die dingen met een zoutvat moet nemen .... want uiteindelijk is het misschien het willetje van die persoon die op jou gelegd wordt.
En geloof je uiteindelijk in een hoop lucht die jou verkocht wordt ...

:roflol::roflol::roflol:


wie ben jij in Godsnaam dat je ook maar IETS over mij te vertellen zou hebben??
:D:D:D
 
bedoel het niet zo hoor :P, ik ga je niet anders bekijken, dat is wat ik eerder bedoelde :)
Ik heb inderdaad niets over iemand te zeggen

Dat heeft alleen God :D:roflol::roflol:
 
bedoel het niet zo hoor :P, ik ga je niet anders bekijken, dat is wat ik eerder bedoelde :)
Ik heb inderdaad niets over iemand te zeggen

Dat heeft alleen God :D:roflol::roflol:



vooruit dan maar...............KARMA verdiend dus!
:)
 
Thnx ;)
Respect dat je het zo aanpakt voor je leven, ieder haalt zijn kracht uit iets anders ....
 
Thnx ;)
Respect dat je het zo aanpakt voor je leven, ieder haalt zijn kracht uit iets anders ....


lichamelijke kracht train je in de sportschool!

geestelijke kracht train je op................DBB!
:roflol:
 
lijkt me nogal bullshit dat als je in God gelooft, je zoveel de dingen nuchterder/beter bekijkt.
Ik laat het je toe van in God te geloven, bekijk je der ook helemaal niet slecht voor, net alsdat ik iemand die drugs neemt, ook niet verkeerd ga bekijken. Het is uiteindelijk je eigen leven. Het komt me allemaal een beetje heel hard over net als iemand die in UFO's gelooft. Uiteindelijk is de bijbel voor mij een bundeling van verhalen van de apostels, en verhalen zijn nog altijd vrij subjectief imo. Dus eerder vooral de visie van die apostels. Dus denk ik ook dat je die dingen met een zoutvat moet nemen .... want uiteindelijk is het misschien het willetje van die persoon die op jou gelegd wordt.
En geloof je uiteindelijk in een hoop lucht die jou verkocht wordt ...

zelfs dat niet... de evangelisten zijn GEEN apostels geweest.
Ze hebben Jezus NOOIT ontmoet..
en veel versies over gebeurtenissen bij de verschillende sprookjesmakers spreken elkaar regelrecht tegen
 
sorry hoor, maar is de wetenschap niet iets dat door mensen is bedacht en aangepast?

waarom hoor ik geen kritische noot bij sommige wetenschappelijke onderzoeken, zoals het ontstaan van de aarde: water en leven door meteorieten op aarde gebracht??
:roflol:

de wetenschap heeft meer vraagtekens dan de Bijbel, doch mensen kunnen verhaaltjes makkelijker pareren dan wetenschappelijke onderzoeken, omdat ze daarvoor nog geen juist tegen argument hebben!

ook ik ben nieuwsgierig naar de wetenschap, maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken.........pas als iets al honderden jaren bestaat kun je zeggen dat er een redelijke kern van waarheid in schuilt.

waarom is de Bijbel nog steeds populair over de gehele wereld en heeft de wetenschap de Bijbel nog niet onderuit weten te halen?

omdat de waarheid hard aankomt, en mensen ernaar moeten schikken!
;)

Doe je nou zo dom of ben je gewoon dom? Diezelfde wetenschap zorgde er voor dat jij aan de slag kon gaan als landmeter of staat er in de bijbel hoe landmeting werkt?
 
Ik vind het sowieso niet van deze tijd om te gaan koketeren met 'I BELONG TO JESUS' .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe je nou zo dom of ben je gewoon dom? Diezelfde wetenschap zorgde er voor dat jij aan de slag kon gaan als landmeter of staat er in de bijbel hoe landmeting werkt?

volgens mij doet ie bewust zo idioot.. waarschijnlijk zit ie ons lekker uit te lachen achter zijn PC.. :D

:coffeepc:
 
sorry hoor, maar is de wetenschap niet iets dat door mensen is bedacht en aangepast?

nee draai het even om! god is bedacht en aangepast op wat gelovigen willen horen en zien.Wetenschap is gebasseerd op feiten en waarheden.

waarom hoor ik geen kritische noot bij sommige wetenschappelijke onderzoeken, zoals het ontstaan van de aarde: water en leven door meteorieten op aarde gebracht??
:roflol:


dat klinkt toch aannemelijker dan een onzichtbare man die de aarde schiep in 7 dagen:roflol:

de wetenschap heeft meer vraagtekens dan de Bijbel, doch mensen kunnen verhaaltjes makkelijker pareren dan wetenschappelijke onderzoeken, omdat ze daarvoor nog geen juist tegen argument hebben!

de wetenschap staat open voor vraagtekens mensen die in god geloven niet.
gelovigen geloven alleen de wetenschap als het in hun straatje komt.en interpreteren de wetenschap volgens hun eigen visie.zodra deze afwijkt van hun visie is het niet waar.

ook ik ben nieuwsgierig naar de wetenschap, maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken.........pas als iets al honderden jaren bestaat kun je zeggen dat er een redelijke kern van waarheid in schuilt.

omdat iets honderden jaren bestaat is het waar?:roflol:hoezo je laat je niet zomaar iets wijs maken! het geloof in god heeft de wetenschap altijd in de weg gestaan want als je beweringen had die in strijd waren met de bijbel werd je dood gemaakt.Oja wat staat er ook al weer in de bijbel? gij zult niet doden!! zo als dat niet hypocriet is!! vroeger stonden ze al niet open voor een andere waarheid dan god.en is er nou echt zoveel veranderd tussen de gelovigen van toen en nu??:roflol: het geloof staat vooruit gang in de weg!

waarom is de Bijbel nog steeds populair over de gehele wereld en heeft de wetenschap de Bijbel nog niet onderuit weten te halen?

omdat de waarheid hard aankomt, en mensen ernaar moeten schikken!


omdat heel veel mensen dom en naief zijn.ik snap best dat gelovige mensen willen geloven in een god en een paradijs na de dood.ik zou het geweldig vinden als dat zo was.Het is makkelijker om te geloven in leven na de dood dan te weten dat er na de dood niks is.
de kerken lopen tegenwoordig leeg hoe zou dat komen? er is steeds meer wetenschappelijke informatie beschikbaar dat mensen doet nadenken of er daadwerkelijk wel een god is.


wat is nu de harde waarheid een paradijs of niks??
 
Doe je nou zo dom of ben je gewoon dom? Diezelfde wetenschap zorgde er voor dat jij aan de slag kon gaan als landmeter of staat er in de bijbel hoe landmeting werkt?
Heb ik em ook al gevraagd. Maar die wetenschap klopt wel hoor. Alleen die over het ontstaan van de aarde niet. :roflol:
 
sorry hoor, maar is de wetenschap niet iets dat door mensen is bedacht en aangepast?

waarom hoor ik geen kritische noot bij sommige wetenschappelijke onderzoeken, zoals het ontstaan van de aarde: water en leven door meteorieten op aarde gebracht??
:roflol:

de wetenschap heeft meer vraagtekens dan de Bijbel, doch mensen kunnen verhaaltjes makkelijker pareren dan wetenschappelijke onderzoeken, omdat ze daarvoor nog geen juist tegen argument hebben!

ook ik ben nieuwsgierig naar de wetenschap, maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken.........pas als iets al honderden jaren bestaat kun je zeggen dat er een redelijke kern van waarheid in schuilt.

waarom is de Bijbel nog steeds populair over de gehele wereld en heeft de wetenschap de Bijbel nog niet onderuit weten te halen?

omdat de waarheid hard aankomt, en mensen ernaar moeten schikken!
;)

Omdat er nog steeds veel simpele mensen bestaan

Iets wat niet bestaat kun je niet onderuit halen...


Wetenschap is bewijs, de bijbel is geschreven.

Er is ook helemaal geen wetenschap voor nodig om de bijbel onderuit te halen, met nuchter verstand kan dat ook al heel goed.
 
En daarbij is het onderzocht en keihard bewezen dat in een meteoriet water kan zitten alleen in een iets andere vorm, dus zo gek is het nog helemaal niet om dit te geloven al kan het ook op een andere manier ontstaan zijn.

Maar een god die het gemaakt heeft, dat geloven wij wel :roflol:
 
ik ga me bij klusmier scharen.. das plezanter..
jullie wat treiteren.. een beentje gooien en zien hoe iedereen erop springt..
hahahahahaha.. dien Klus is pas cool.. die speelt de fundamentalistische, psychopathisch gestoorde extremistisch gelovige.. en jullie maar proberen om al onze nonsens te weerleggen met zinnige argumenten.. terwijl houden wij ons been stijf en volharden in idioterie en achterlijkheid...

YEAH WE RULE!!

:haha:

nu nog mijn naam veranderen op DBB in PaterkeTesto of zoiets..
 
Laatst bewerkt:
ik ga me bij klusmier scharen.. das plezanter..
jullie wat treiteren.. een beentje gooien en zien hoe iedereen erop springt..
hahahahahaha.. dien Klus is pas cool.. die speelt de fundamentalistische, psychopathische gestoorde extremistisch gelovige.. en jullie maar proberen om al onze nonsens te weerleggen met zinnige argumenten.. terwijl houden wij ons been stijf en volharden in idioterie en achterlijkheid...

YEAH WE RULE!!

:haha:

nu nog mijn naam veranderen op DBB in PaterkeTesto of zoiets..
:roflol: :roflol: ++
 
sorry hoor, maar is de wetenschap niet iets dat door mensen is bedacht en aangepast?

waarom hoor ik geen kritische noot bij sommige wetenschappelijke onderzoeken, zoals het ontstaan van de aarde: water en leven door meteorieten op aarde gebracht??
:roflol:

Geen kritische noot bij de wetenschap? :D
Dat is een bijzonder bondige manier om te zeggen dat je de feitelijke aard van de wetenschap vanaf punt A totaal verkeerd of niet begrijpt. Je commentaar stamt niet uit een overtuiging om jezus te dienen, maar vanuit een onbegrip van de andere wereld dan de jouwe.

de wetenschap heeft meer vraagtekens dan de Bijbel, doch mensen kunnen verhaaltjes makkelijker pareren dan wetenschappelijke onderzoeken, omdat ze daarvoor nog geen juist tegen argument hebben!

ook ik ben nieuwsgierig naar de wetenschap, maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken.........pas als iets al honderden jaren bestaat kun je zeggen dat er een redelijke kern van waarheid in schuilt.

waarom is de Bijbel nog steeds populair over de gehele wereld en heeft de wetenschap de Bijbel nog niet onderuit weten te halen?

What I said.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven