MuscleMeat

we zijn slechts reizigers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen kritische noot bij de wetenschap? :D
Dat is een bijzonder bondige manier om te zeggen dat je de feitelijke aard van de wetenschap vanaf punt A totaal verkeerd of niet begrijpt. Je commentaar stamt niet uit een overtuiging om jezus te dienen, maar vanuit een onbegrip van de andere wereld dan de jouwe.



What I said.


misschien komt het zo over, maar ik ben bereid om Jezus te volgen(en te dienen) en zijn regels na te leven.
 
Klopt, zal een bord met stront geweest zijn.

Verder probeer ik gelovigen te verstaan, maar hoe meer en meer ik hier lees, hoe minder en minder dat lukt. Als je zoals zeep in een boek van circa 2000 jaar geleden (en vroeger) gelooft dan is er gewoon iets mis.


als je NIET gelooft in een boek dat al 2duizend jaar bestaat en nog steeds nieuwe aanhangers weet te trekken............dan pas is er iets mis met je!
:p
 
zelfs dat niet... de evangelisten zijn GEEN apostels geweest.
Ze hebben Jezus NOOIT ontmoet..
en veel versies over gebeurtenissen bij de verschillende sprookjesmakers spreken elkaar regelrecht tegen


knap van je dat je zulke overduidelijke BEWIJZEN durft te negeren............zeker omdat het al zolang geleden is?

dino's hebben ook nooit bestaan, aapmensen zijn er nog wel, waarschijnlijk geevolueerd naar de huidige atheist?
:D
 
ik ga me bij klusmier scharen.. das plezanter..
jullie wat treiteren.. een beentje gooien en zien hoe iedereen erop springt..
hahahahahaha.. dien Klus is pas cool.. die speelt de fundamentalistische, psychopathisch gestoorde extremistisch gelovige.. en jullie maar proberen om al onze nonsens te weerleggen met zinnige argumenten.. terwijl houden wij ons been stijf en volharden in idioterie en achterlijkheid...

YEAH WE RULE!!

:haha:

nu nog mijn naam veranderen op DBB in PaterkeTesto of zoiets..


volgens mij doet ie bewust zo idioot.. waarschijnlijk zit ie ons lekker uit te lachen achter zijn PC.. :D

:coffeepc:


dat is tenminste 1 ding wat zeker is, wanneer ik jullie postjes lees!
:roflol:
 
dino's hebben ook nooit bestaan, aapmensen zijn er nog wel, waarschijnlijk geevolueerd naar de huidige atheist?
:D

Dat is wat mij een beetje steekt aan (mono)theïsten, de arrogantie om zich buiten het natuurlijk leven op aarde te plaatsen. Alsware de mens zo bijzonder is dat zij zich in alle opzichten niet kan (lees: wenst te) vergelijken met een aap. Nee, de mens moet een andere oorsprong hebben en niet gewoon één van de wezens op deze aardkloot. Waarom, vanwege een grotere hersencapaciteit en zelfbewustzijn?
 
Dat is wat mij een beetje steekt aan (mono)theïsten, de arrogantie om zich buiten het natuurlijk leven op aarde te plaatsen. Alsware de mens zo bijzonder is dat zij zich in alle opzichten niet kan (lees: wenst te) vergelijken met een aap. Nee, de mens moet een andere oorsprong hebben en niet gewoon één van de wezens op deze aardkloot. Waarom, vanwege een grotere hersencapaciteit en zelfbewustzijn?


net zoals leeuwen en haaien arrogant zijn omdat ze bovenaan hun eigen voedselketen staan, mogen wij als mens TROTS zijn op wat we zijn............
;)
 
Voor de lezer die, begrijpelijkerwijs, geen zin heeft om deze shithole door te lezen:

Klusmier, moge hij branden in het hellevuur, heeft ongelijk. Ongelovigen aan de macht. Amen.
 
Voor de lezer die, begrijpelijkerwijs, geen zin heeft om deze shithole door te lezen:

Klusmier, moge hij branden in het hellevuur, heeft ongelijk. Ongelovigen aan de macht. Amen.


:roflol::roflol::roflol:


waarom reageer je zo aangebrand?

ben je een kloontje van satan, en kun je het niet hebben dat ik God's Woord verdedig?
:D
 
net zoals leeuwen en haaien arrogant zijn omdat ze bovenaan hun eigen voedselketen staan, mogen wij als mens TROTS zijn op wat we zijn............
;)

Maar dat ben je klaarblijkelijk niet gezien je buitengewone claim. Wanneer je ontkent dat je niet voortgebracht ben door dezelfde natuur die elk ander levend wezen heeft doen ontstaan, dan ben je per definitie niet trots. Een surrogaat fictieve mindset van een goedwillende schepper, wolkenhemels en het eeuwige leven moeten dit verbloemen!
 
ik kan het niet hebben dat er een achterlijke debiel 'het woord' wil verkondingen, op een bodybuilding form notabene, bij een publiek dat gewoon schreeuwt: WE MOGEN JOU EN JE k*tPOSTS NIET!
 
ik kan het niet hebben dat er een achterlijke debiel 'het woord' wil verkondingen, op een bodybuilding form notabene, bij een publiek dat gewoon schreeuwt: WE MOGEN JOU EN JE k*tPOSTS NIET!


gezien je woordkeus past je belediging ook wel aardig bij jezelf, dacht je niet?
;)


BTW: om toch maar in BB sfeer te blijven......
- wat zijn jouw geweldige stats, of train je niet eens?
- heb je ook pics en filmpjes van jezelf, of ben je alleen goed in anderen beledigen?
;)
 
Whahaha dat jullie hier ook nog allemaal zo op reageren.

Die klusmier moet toch rollend achter zn bureaustoel liggen van het lachen..


Dobbertje gaat weer lekker he klus m8! Ze bijten lekker.
 
ik kan het niet hebben dat er een achterlijke debiel 'het woord' wil verkondingen, op een bodybuilding form notabene, bij een publiek dat gewoon schreeuwt: WE MOGEN JOU EN JE k*tPOSTS NIET!

Hij heeft er wel ongelooflijk veel karma voor gekregen , misschien verleent hij ook nog andere diensten.
 
net zoals leeuwen en haaien arrogant zijn omdat ze bovenaan hun eigen voedselketen staan, mogen wij als mens TROTS zijn op wat we zijn............
;)

Haaien en leeuwen zijn dus arrogant.

Wel een interessant gegeven; i.p.v. de ontwikkeling bottom up te zien, zoals in de evolutietheorie uiteengezet wordt, ga je alle dieren vanuit een menselijk beginpunt bekijken. Dit is wel een bijzonder grote beginnersfout klusmier. Geen kwestie van een flauw grapje, zoals het zich lijkt aan te dienen, maar een werkelijke grote denkfout. ZELFS vanuit de ontstaansgeschiedenis die de bijbel uiteenzet (genesis) is het lariekoek, aangezien de mens apart geschapen werd en dan ook nog eens naar het beeld van god.

Daarbij blijf ik het achterlijk vinden om trots op iets te zijn waar je zelf geen jota mee te maken hebt gehad. Is wel héél erg makkelijk en zelfgenoegelijk. Niet echt christelijke waarden. Helemaal niet omdat onze afkomst er JUIST voor heeft gezorgd dat er (in jouw visie) een door mensen niet te overbruggen kloof is ontstaan tussen God en de mens. De zondeval weet je nog? Echt iets om trots op te zijn...

Daarbij staan we pas sinds een relatief korte tijd aan de top van een voedselketen en vraag ik me ook af hoezeer zo'n voedselketen een sluitend oordeel is. Het oprukken van multiresistente virussen kan zo'n situatie BEHOORLIJK omverwerpen. Maar, gods wegen zijn ondoorgrondelijk dus die ongelovige baby heidenen in Afrika verdienen het om van binnenuit weg te rotten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven