MuscleMeat

Wedstrijd Agenda

en moi warschijnlijk niet;)

ik wil ook naar de eemondscup .....maar ik ben niet goed genoeg snik snik

Ach joh om te kijken hoef je helemaal niet goed te zijn.. Je kan altijd gaan dus.

Ik ga zeker of ik nu wel mee doe of niet....

Ik ben natuurlijk ook vd partij.....om te kijken en btje te ouwehoeren met iedereen.

Hoorde gisteren dat 1ste en 2de pinksterdag ook wedstrijden gehouden gaan worden. Die van 2de pinksterdag in Deventer (als ik goe dheb onthouden)

wie weet waar en wanneer de holland gehouden word en wie de contact persoon is?

Heeft iemand enig idee hoe laat de Open Eemsmondcup in Delfzijl zal beginnen? Weet ook iemand waar kaarten in de voorverkoop zijn of zijn deze alleen aan de deur te koop?

Ik weet niet hoe laat het begint eigenlijk.. Maar denk rond 13:00 uur de pre

Maar kaarten aan de deur zal moelijk worden meestal is het al uitverkocht.

hey van hier tot met eenmondscup en holland mee(junioren en tot 80 kilo), die moeten tegen mij dan op Sooooooooooooooo bringgggg it onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Oh yeah Mr Big jij komt bij mij in de groep dus we zien we hoe big je dan bent op de podium of dat genoeg is om mij te kunnen verslaan zien we dan wel

He man, ik kom bij jou in de groep ja! Je ziet er goed uit, maar niet goed genoeg!

So bring it on bro!!! :cool:

HEY BIG had je vorige jaar ook mee gedaan met eemsmond cup????????????????????

Nope niet meegedaan!!!

hey big,

ben je hollander??? en nog iets heb je al eens met een wedstrijd mee gedaan ????

Dit word Big zn eerste wedstrijd en die gaat ie meteen winnen.

Droom maar alvast over een mooie 2e plaats Tareq want die eerste kan je vergeten ;)

:D

waarom denk je dat hij van mij kan winnen hahahahah ik heb in 2003 ook met eemsmond cup een jongen in mijn groep gehad die 104 kilo woog maja die werd wel geveegd door mij en zoals als jij weet markus ruhl kan nooit van dexter jackson winnen wat ie ook doet zal ook met hem gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
irontareq zei:
waarom denk je dat hij van mij kan winnen hahahahah ik heb in 2003 ook met eemsmond cup een jongen in mijn groep gehad die 104 kilo woog maja die werd wel geveegd door mij en zoals als jij weet markus ruhl kan nooit van dexter jackson winnen wat ie ook doet zal ook met hem gebeuren.

Nix aan die kleine mannetjes alleen de heavy weights tellen mee :)

Benieuwt of je in april nog zo zelf verzekerd bent :P

irontarey heb bijde jullie fyssieks gezien en helaas ga je die plaats afgeven aan mr.big.....vergeleken met hem heb je een stel sate prikkertjes :D

irontareq zei:

Laat ik even voorop stellen dat ik vind dat je er erg goed uit ziet hoor...

En het is idd altijd maar afwachten hoe de jury is want dat blijft toch een groot drama in onze sport.

Qua massa zal je het zeker niet redden maar als vasculariteit het belangrijkste is en Big krijgt zn bf niet goed genoeg omlaag dan maak je natuurlijk zeker een kans.

Ik wens jullie alle2 dan ook veel succes toe en heb respect voor elkaars prestatie.

Jullie zijn alle2 erg goed bezig!

Ben je trouwens een beetje open over je kuur,Tareq?
Of vertel je daar liever niets over?

Terug
Naar boven