AndroidHealthClinic

Wedstrijd Agenda

Natuurlijk ligt t aan de jury,maar je hebt ook nog zoiets al verschillende klasses,dus de kans dat ze in de zelfde staan is niet echt groot, tenzij ze dat al weten??
Als het goed is wel, aangezien je dat bij inschrijving aan moet geven.
En vocht onttrekken kan voor vreselijk veel verandering zorgen voor de mensen die hun BF niet naar benee kunnen krijgen.

En tja kuurtje of niet, je moet er toch echt keihard bij trainen ;)

pfff ik zeg alleen zet alles op alles om in beste vorm te komen en jah ik heb niet genoeg massa maja massa is iets wat je met de tijd wel kunt opbouwen.

Dus ik kom in mijn beste vorm en meer kan ik niet doen de jury beslist verder. We komen beiden in de zelfde groep want hij is junior en dat ben ik ook.

Ja dus.... ;)

Ok,succes daar kerel.

bij de junioren zijn er ook verschillende klasses toch??
je zou t eens bij je begeleider na moeten vragen.

ik sta dan bij de dames in principe bij de fitnessklasse,maar waarschijnlijk moet ik over naar de figure.

en wat betreft je massa, geen zorgen om maken, massa kan ook heel mssief zijn en geen goede tekening hebben.
ze zien graag goed droog met goede spieraftekening, als je symetry goed is, geen zorgen maken, en niet stressen, hou je vocht van vast en dat kunnen we nu niet gebruiken...nog 3 weken te gaan.

is 22 dan nog junior ?

@ irontaq

Ik zie dat je ook meedoet met NK 2005 bij junioren.

UHm heeft iemand je wel verteld dat op de dag van de wedstrijd je de leeftijd van 22 nog niet behaald mag hebben ? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
@ irontaq

Ik zie dat je ook meedoet met NK 2005 bij junioren.

UHm heeft iemand je wel verteld dat op de dag van de wedstrijd je de leeftijd van 22 nog niet behaald mag hebben ? :rolleyes:

Begrijp ik nu wat verkeerd?

Als je 21 word ben je geen junior meer tenminste zo begreep ik het?! het is toch tot 21? Inplaats van tot en met 21?

Op het nk van YBF geld deze regel :

Junioren: zijn zij die op de dag van de wedstrijd de leeftijd van 22 jaar nog niet hebben bereikt. Deze dienen voor de aanvang van de wedstrijd een deugdelijk bewijs (paspoort) van hun leeftijd te overleggen.

Dus IronTaq kan helemaal niet meedoen met de junioren in 2005 op het NK.

Want als goed is wordt hij 22 in augustus

De Nederlandse Kampioenschappen IFBB
24 April 2005
Rotterdam

Dus dan koan hij toch mee doen bij de junioren als hij in augustus pas 22 wordt. Nk is april...

OHHHHHHH GODVER!

vergeef me paars :(

Ik dacht dat ie NK YBF 2005 bedoelde :(

re

Nabba wedstrijden

Europese kampioenschappen te Duitsland 4 juni a.s.

Wereldkampioenschappen te Brazilie 18 juni a.s.

The universe in Engeland 2e weekend van oktober

Als alles goed verloopt zal desiree dumpel aan al deze 3 wedstrijden meedoen.

Surf ook eens naar www.deliwear.nl

de wedstrijd in Duitsland Hanover is toch 11 juni??of vergis ik me nu?

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die weet of er aan het einde van het jaar nog c wedstrijden zijn gepland?

2 oktober 2005; YBF NK natural body 2005

weet niet of hier nog mensen van de ybf zitten maar daar ga ik dus mee kappen. betaal nu aan hun terwijl de site blijkbaar al jaren nix is aan gedaan en zou 4x een boekie krijgen maar heb er 1 gehad . DIKKE LUL

Er is 6, 12 en 13 november een C-wedstrijd voor zover ik weet

bron forum ***

2 oktober Naturel YBF Beverwijk

6 november WPF C & A wedstrijd in zeeland

12 november WABBA Benelux Bruxelles

13 november NBBF C-Grand Prix Gorinchem (s'middags)
13 november Int. AMATEUR GRAND PRIX Gorinchem (s'avonds)

25-26-27 november WABBA Wereldkampioenschappen Rusland

Terug
Naar boven