MuscleMeat

wedstrijd kuur.

Als je al op een dergelijke manier je voorbereidingen wilt treffen, zou je dan niet af gaan op advies van lui die zelf al wedstrijden achter hun naam hebben staan?

Er komt wel iets meer bij kijken dan je gear alleen. Vochtafdrijving speelt een veel grotere rol. Evenals je voeding komende weken naar de laatste week toe.

• Topic Starter Topic Starter
had al aangegeven dat ik een begeleider heb!
hij helpt mij tot op de dag van de wedstrijd en is ook al jaren een vriend van mij, hij heeft 2 wedstijden achter de rug waarvan ook 1e plaats op de holland!

hij begeleid mij met voeding , poseren , etc en natuurlijk verteld hij mij ook hoe hij alles heeft gedaan in zijn voorbereiding ook met aas. dit was ook masteron maar dan met diana aan het eind.
maar goed ik ben hem niet ! ik reageer anders op hetzelfde dieet als hij ! dit ook met aas ! ik hou snel vocht vast vandaar dat diana voor mij al geen optie is ! vandaar winny !

je kan nooit klakkeloos doen wat een ander zegt of heeft gedaan want did pakt mischien voor jou of mij heel anders uit ! dus alles wat hij mij verteld zijn richtlijnen en daar zal ik zelf op moeten aan passen zodat het ook voor mij werkt !

mijn begleider is iets meer van de oude stempel en is dus niet zo thuis met npp en dat soort nieuwe dingen vandaar hier mijn vragen !

je moet niet achter elke zin een uitroepteken zetten !

Succes ermee ;) !!!

• Topic Starter Topic Starter
hahahah :roflol:

grappig , was me niet eens opgevallen maar is wel stom inderdaad, ga der zeker op letten in het vervolg :D

he man, ga je een log bij houden? vind het wel intressant om te zien hoe het gaat.
Op hoeveel BF% sta je nu? en kan je je dieet eens posten? thnx man

Naar mijn weten is het een kortere ester.

cyclohexylmethylcarbonate-ester

http://www.mesomorphosis.com/steroid-profiles/parabolan.htm

langer als A korter als E naar mijn weten. Nog nooit gebruikt, wil ik nog wel eens doen e3d combo met sust lijkt me wel een topper.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 20:31 ----------

hahahah :roflol:

grappig , was me niet eens opgevallen maar is wel stom inderdaad, ga der zeker op letten in het vervolg :D

Duidelijk geval van roid rage :D :D :D overigens hoort achter een zin een punt he!!! ;)

Terug
Naar boven