XXL Nutrition

Wedstrijdbegeleiding Zuid Nederland

Bezoekers in dit topic

Kevster

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 okt 2010
Berichten
81
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
89kg
Vetpercentage
8%
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben afgelopen week de Enercup mee gedaan en we hebben onszelf een beetje begeleid en zonder coach mee gedaan. Om meer uit ons zelf te halen hebben we besloten voor de volgende wedstrijden (waarschijnlijk JBC en Open Limburgse) een coach te gaan zoeken.

Er zijn verschillende goeie coaches die onze interesse hebben gewekt maar het probleem is dat ze tering ver weg wonen en dat we bijna altijd 2 uur in de auto moeten zitten om op en neer te gaan.

We zijn zelf werkzaam als personal trainers en we zijn redelijk op de hoogte van voeding/training en we zijn erg gemotiveerd en gedisciplineerd. We zoeken vooral hulp met voeding in de prep en het poseren.

Bij voorkeur zoeken we een coach/team uit Limburg of Noord-Brabant. Als het verder weg is en er zijn andere werkbare opties (skype etc.) dan staan we daar ook voor open.


Susanne doet mee bij bikini:






Ik bij MAP:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Al contact opgenomen met Big Cat? Niet meest ideale qua locatie (Oostende, West-Vlaanderen), maar ik kan hem van harte aanbevelen.
 
On my diet I always eat rice cakes with protein powder. I mix the powder with al little water, than I look like chocolate mousse. I put it on the rice cakes and this is very yummy.
 
On my diet I always eat rice cakes with protein powder. I mix the powder with al little water, than I look like chocolate mousse. I put it on the rice cakes and this is very yummy.

Klinkt wel als een lekkere cheat terwijl t gezond is :)

Papje van whey op je rijstenwafel doen! Beetje walden farm 0kcal siroop erop en gaan!

@topic starter: ik hoop toch niet dat je MAP wilt blijven doen? Want dan hoef je enkel op honger staking te gaan en te stoppen met trainen.
 
MAP zijn buffere gasten dan je denkt. Wordt ook steeds populairder. Over 5 jaar heb je minimaal 6 verschillende MAP klasses en nog maar 2 bodybuilding klasses (-90 en +90).

Map in NL zijn zeker niet buffer dan je denkt man. Zekerrrr niet


Over toekomst perspectief weet ik zeker dat je gelijk hebt. Komen losse wedstrijden zoals wbff en muscle mania in NL
 
MAP zijn buffere gasten dan je denkt. Wordt ook steeds populairder. Over 5 jaar heb je minimaal 6 verschillende MAP klasses en nog maar 2 bodybuilding klasses (-90 en +90).

Tis niet te hopen! :eek:
 
Bedankt allemaal voor de reacties. We zijn vorige week bij Janny op gesprek geweest in Venray en we hebben besloten bij hem onder begeleiding te gaan voor de Open Limburgse volgend jaar.

Ik wil eerst eens zien wat die wedstrijd me brengt en dan zie ik wel weer verder. Ik denk dat het streven inderdaad uiteindelijk WBFF of Musclemania wordt. IFBB Bodybuilding trekt me niet zo.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Heb ook even Susanne's foto opnieuw toegevoegd aan de eerste post. Dat was niet helemaal gelukt de eerste keer.
 
Back
Naar boven