MuscleMeat

Week 8 Test/Tren krachtverlies

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Ik zit momenteel in de volgende kuur

Tren-e 400 1-10
Test-e 250 1-12
Winstrol 1-6

Eerste 5-6 weken gingen goed maar merkte vorige week dat mijn kracht omlaag ging. En deze week weer een klein beetje. Verder heb ik ook geen Tren sides meer, wordt nooit meer zwetend wakker. Ben wel 6 kilo afgevallen omdat ik aan het droogtrainen ben maar de eerste weken was ik ook al aan het cutten.

Is mijn 2e vial die ik vanaf week 5 ben gaan gebruiken gewoon ondergedoseerd of ligt het aan het gewicht dat ik ben afgevallen en de winstrol waarmee ik ben gestopt ben? Want de eerste weken ging mijn kracht echt met sprongen omhoog ondanks dat ik aan het cutten was

zou kunnen dat het ondergedoseerd is, erg moeilijk met Tren om goed gedoseerde te krijgen!
Winnie geeft wel een krachtboost dus wellicht dat je hier ook een verschil door voelde.

wss idd een k*tvial tren ertussen.
Ik heb ook het idee dat ik een verkeerde heb opengemaakt vorige week. Morgen pak ik een andere, want ik snap er ook niks van.

Nee roodwitte heb ik. Zag net dat ik ook 5 verschillende batches heb :o En dat het glas donker is helpt ook niet, dus moet een batch gaan gokken :roflol:

Nah ik heb er niets dan goede ervaringen mee, dus ga er vanuit dat dit een one time only is. Heb het nog nooit gehad eigenlijk. En ik heb ook nog de blauwe liggen. Overigens ruilen ze deze gewoon om zonder te zeuren hoor.

Ja zelfde batch misschien?

• Topic Starter Topic Starter

Ook ja, maar goed wou toch al op rood-wit overstappen omdat de ace dosering 100 mg / ml is en dezelfde prijs heeft als de stier die 75 mg / ml is.

Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben en dat het ligt dat ik ook in carbs omlaag ben gegaan. Maar die gigantische libido is ook weg.

Hmm even uitvogelen dan wat het is!
Ik zit op E dus 1 of 2 injects die even lager dosed zijn is niet optimaal, maar ook geen ramp..

• Topic Starter Topic Starter
Hmm even uitvogelen dan wat het is!
Ik zit op E dus 1 of 2 injects die even lager dosed zijn is niet optimaal, maar ook geen ramp..

Ik nu ook. Die eerste vial zou dan rond week 6 moeten zijn uitgewerkt toch als ik de laatste in week 4 heb gezet?

Niet zo raar toch, na week 6 valt er 350 mg roids weg. Winny kan best wat op kracht doen. Daarom is een kickstart ook geen 6 weken. De Tren sides wen je ook gewoon aan dus om nou meteen de gear de schuld te geven.

Ja zo ongeveer..
Ik ben er ook niet echt uit wat het nou is hoor, of het wel underdosed is, want ik droom nog wel enorm veel en heftig en ben nog steeds supersnel buiten adem. Alleen het zweten is heel erg afgenomen.

Toevallig, zelfde merk en zelfde "probleem" hier.

Misschien zit er wel helemaal geen tren in maar een ander goedje die maximaal een paar weken werkzaam is (al zou ik niet weten wat), hoe is het nou mogelijk dat iedereen eerst de goede vial pakt.

Niet meer dan logisch dat je terugvalt in kracht als je stopt met de winny...

batch 1274 is die bewuste vial. Ik heb er gek genoeg ook maar 1 van. Dus geen ramp, de 1275 vanmorgen gezet en qua kleur sowieso al een stuk beter!

En spreken we dan over de nieuwe versie rood wit? Heb eveneens de test doet zen werk maar om de 1 of andere reden merk ik er toch verschil in??? heb eveneens 3 verschillende batches...

Zou eveneens binnen paar weken willen overschakelen naar tren, dus hou dit nog even in de gaten!;)

En spreken we dan over de nieuwe versie rood wit? Heb eveneens de test doet zen werk maar om de 1 of andere reden merk ik er toch verschil in??? heb eveneens 3 verschillende batches...

Zou eveneens binnen paar weken willen overschakelen naar tren, dus hou dit nog even in de gaten!;)

Nieuwe versie? Volgens mij is de oude er al een jaartje uit oid.
Ik kan je maar 1 tip geven en dat is om niet de 1274 tren-e te accepteren van de rood witte ;)

Terug
Naar boven