Fitness Seller

Week 8 Test/Tren krachtverlies

Want heel internet staat vol van batches die slecht zijn zeker?? De meeste hoor je niks over omdat meer dan 50% van de gebruikers hun gains niet alleen merken door de aas maar doordat ze ineens serieus gaan trainen en eten ernaast.

dan behoor ik tot de andere 50 percent :D

Ik had ook een terugval na de kickstart, volgens mij is dat normaal.

Kickstarts van 5-6 weken... Gebruik even je verstand, kickstart dient om die periode waarin je waardes bij lange esters nog niet optimaal zijn te overbruggen.

In week 4 zit je op dezelfde waardes als in week 6. Dus als jij 350mg aas gaat toevoegen die je vervolgens gaat schrappen is het normaal dat er enige terugval is.

Ik had ook een terugval na de kickstart, volgens mij is dat normaal.

Ja precies, ik had ook na mijn 4 weken kickstart een kleine terugval in week 5, heb nu week 6 er bijna op zitten en ik ga weer volop vooruit. Lijkt me niet meer dan logisch om een kleine terugval te hebben aangezien ook een gedeelte van de AAS dosis wegvalt.

• Topic Starter Topic Starter
Kan het trouwens ook zo zijn dat je libido minder wordt aan het einde van de kuur? Is niet meer zo erg als in week 2-5

Kan het trouwens ook zo zijn dat je libido minder wordt aan het einde van de kuur? Is niet meer zo erg als in week 2-5

Ja is normaal. Je went eraan.
Mijn libido is op 1500 test e per week ondertussen gewoon normaal. Ik was toen ik natural was veel geiler rond mn 20ste

Ja is normaal. Je went eraan.
Mijn libido is op 1500 test e per week ondertussen gewoon normaal. Ik was toen ik natural was veel geiler rond mn 20ste

Bedankt, zou het nog zin hebben om de laatste twee weken de dosis flink omhoog te gooien? heb nog een tren-e vial staan en ben van plan om voortaan korte esters te gebruiken

Bedankt, zou het nog zin hebben om de laatste twee weken de dosis flink omhoog te gooien? heb nog een tren-e vial staan en ben van plan om voortaan korte esters te gebruiken

Ik denk niet dat een paar weken veel zin heeft nee

Als ik me het kon veroorloven zou ik zo 200 mg tren ace ED doen hoor. Ben max 150 ED gegaan en enigste wat ik had was diehard zweten, vroeg wakker worden.

Krijg nu wel echt Tren sides, al twee keer zwetend wakker geworden achter elkaar. Denk dat ik mijn kuur maar van 10 naar 13-14 weken verleng zodat ik op mijn laatste vial kan opmaken

Ik zit momenteel in de volgende kuur

Tren-e 400 1-10
Test-e 250 1-12
Winstrol 1-6

Eerste 5-6 weken gingen goed maar merkte vorige week dat mijn kracht omlaag ging. En deze week weer een klein beetje. Verder heb ik ook geen Tren sides meer, wordt nooit meer zwetend wakker. Ben wel 6 kilo afgevallen omdat ik aan het droogtrainen ben maar de eerste weken was ik ook al aan het cutten.

Is mijn 2e vial die ik vanaf week 5 ben gaan gebruiken gewoon ondergedoseerd of ligt het aan het gewicht dat ik ben afgevallen en de winstrol waarmee ik ben gestopt ben? Want de eerste weken ging mijn kracht echt met sprongen omhoog ondanks dat ik aan het cutten was

Damn
jij bent of echt retarted of je weet totaal niet waar je mee bezig bent.

alleen door die shit denk je dat je fake gear hebt? t*ring gast

Krijg nu wel echt Tren sides, al twee keer zwetend wakker geworden achter elkaar. Denk dat ik mijn kuur maar van 10 naar 13-14 weken verleng zodat ik op mijn laatste vial kan opmaken

Nou, zo zie je maar. Al die heisa voor niks lol :P

gelukkig maar
zulke jongens zorgen voor dat bepaalde merken slechte naam krijgen
terwijl ze zelf dingen verkeerd doen of geen idee hebben waar ze mee bezig zijn:o

Niet zo raar gezien de vele sterke verhalen over Tren die op veel forums waaronder hier staan. Had serieus meer kracht gains verwacht ondanks dat ik aan het cutten ben

Niet zo raar gezien de vele sterke verhalen over Tren die op veel forums waaronder hier staan. Had serieus meer kracht gains verwacht ondanks dat ik aan het cutten ben

Ik vind het zelf wat overtrokken dat je tijdens een kuur kan cutten en dan ook nog spiermassa pakken.
Heb het zelf een aantal keer geprobeerd en mijn ervaring is dat als je op onderhoud eet dat het enigszins kan maar dat je beter kan kiezen of je bulkt of je cut. Ga je veel harder mee.

Ik vind het zelf wat overtrokken dat je tijdens een kuur kan cutten en dan ook nog spiermassa pakken.
Heb het zelf een aantal keer geprobeerd en mijn ervaring is dat als je op onderhoud eet dat het enigszins kan maar dat je beter kan kiezen of je bulkt of je cut. Ga je veel harder mee.

Agreed, al moet ik zeggen dat ik op het zelfde gewicht blijf momenteel, een heel eind onder onderhoud eet en met de dag droger wordt. Dat je in een heel diepe cut vies veel sterker wordt geloof ik ook niet, mij lukt het iig niet.

Terug
Naar boven