Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe versie? Volgens mij is de oude er al een jaartje uit oid.
Ik kan je maar 1 tip geven en dat is om niet de 1274 tren-e te accepteren van de rood witte![]()
batch 1274 is die bewuste vial. Ik heb er gek genoeg ook maar 1 van. Dus geen ramp, de 1275 vanmorgen gezet en qua kleur sowieso al een stuk beter!

Wat zit je te huilen man, je ziet in je cut en denkt dat je nog krachtgains gaat maken? Zo werkt het niet kerel, als je zo denkt over je merk gear spuit dan even 1 gram tren erin en kijken of het real of fake is.
Waarom denk je dat het fake is? Cut je bulk je/ welke dosering, welke sides. Even een dag weinig water drinken en gaan plassen alsje urine geel/oranje achtig is zit er tren in.
Ik zeg helemaal nergens dat het fake is.
Het viel mij op dat ik toen ik geswitched ben naar de 1274 vial, de tren veel te licht was (dan ik gewend ben). Verder niet bij stilgestaan. Maar na een week merkte ik dat ik veel minder zweet bijvoorbeeld. Zelfde dosis. Ben overigens aan het recompen. Maar hey het blijft UGL en een x een mindere batch neem ik voor lief. Vanmorgen de 1275 gezet, deze is vrij donker van kleur. Dus zal wel goed zijn.
uhm zo werkt het wel. jij bent zeker zo iemand die doet alsof aas helemaal niks doen en je gewoon super hardc0r3 bent en hard traint.
Ben maar weer van 3.1kcal naar 3.5kcal gegaan, kijken of dat verschil maakt. Fiets gigantisch veel waardoor ik denk ik al snel 1200-1400 kcal verbrand

Als je elke dag 2 uur fietst vind ik het niet zo heel vreemd dat je slapper wordt![]()
als ik cut ga ik ook achteruit in kracht. Ik merk dat bv vooral in de squat, maar uiteindelijk des te dieper je gaat des te slapper je wordt.
Kleur zegt trouwens helemaal niks over of de werkzame stof goed is.
Heb bv ook weleens knal gele deca gehad en bijna zwarte tren (srs!) en deze deden hun werk.
Kijk, ik maak het niet dus kan niet met 100% zekerheid zeggen wat erin zit, maar ik weet wel dat rood/wit héél erg begaan is met zn product en dus absoluut geen troep op de markt wil brengen. Ik gebruik het zelf eigenlijk al vanaf de eerste kuur, met tussendoor wat andere merken gedaan maar neem nu eigenlijk alleen nog maar dat omdat ik zeker weet dat het goede producten zijn.