MuscleMeat

Week 8 Test/Tren krachtverlies

Als ik cut ga ik ook achteruit in kracht. Ik merk dat bv vooral in de squat, maar uiteindelijk des te dieper je gaat des te slapper je wordt.

Kleur zegt trouwens helemaal niks over of de werkzame stof goed is.
Heb bv ook weleens knal gele deca gehad en bijna zwarte tren (srs!) en deze deden hun werk.

Kijk, ik maak het niet dus kan niet met 100% zekerheid zeggen wat erin zit, maar ik weet wel dat rood/wit héél erg begaan is met zn product en dus absoluut geen troep op de markt wil brengen. Ik gebruik het zelf eigenlijk al vanaf de eerste kuur, met tussendoor wat andere merken gedaan maar neem nu eigenlijk alleen nog maar dat omdat ik zeker weet dat het goede producten zijn.

Ben het zeker met je eens op 1 punt na.
De zwarte tren kwam toen door een zwarte olie waarvan ze toen zeker waren dat die fijner/beter was voor injectie (sesam zaad olie als ik me niet vergis).
En die knal gele deca evenzo, olie veranderde de kleur, tren daarentegen is een gele grondstof die moeilijk compleet transparant te maken is zonder tren lager te doseren.

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe komt het dat de Tren van rood-wit goedkoper is dan die van de stier?

Maar hoe komt het dat de Tren van rood-wit goedkoper is dan die van de stier?

Waarom is een hark van Gardena altijd duurder dan een vergelijkbare van de Blokker?
Het hoeft niet per definitie te betekenen dat de ander minder is (lager gedoseerd), tren kost bijna niets geloof ik.

Bij tren enanthate zit vaak propionate of acetate in omdat die grondstoffen veel gledkoper zijn dan de enanthate, ik heb enkele maanden terug een tren E gepost op fake of real maar niemand wist me er veel over te kennen en op het internet was er ook zeer weinig over terug te vinden maar omdat ik het van een zeer betrouwbare bron had heb ik ze toch gebruikt en 8kg extra mee gehaald. Tren is super en iedereen gaat er zeer lzkker op als je de juiste hebt natuurlijk !!!

wss idd een k*tvial tren ertussen.
Ik heb ook het idee dat ik een verkeerde heb opengemaakt vorige week. Morgen pak ik een andere, want ik snap er ook niks van.

dat kan toch niet man. denk je dat ze het spul per vial brouwen? :roflol: TS mist gewoon de kracht van winny en van de cut.

Was toch een andere batch man. Waarom zou kwaliteitsverschil niet kunnen dan?

Winny kan ook veel doen met kracht, dus je kan moeilijk zeggen dat het door de tren komt als je net gestopt bent met winny. En je gaat ook minder zweten als je cut en al 6% droger bent geworden.

batch 1274 is die bewuste vial. Ik heb er gek genoeg ook maar 1 van. Dus geen ramp, de 1275 vanmorgen gezet en qua kleur sowieso al een stuk beter!

oh dan zit ik nog safe met men 1275 en 1276;p , maar ligt ook grotendeels aan je supplier denk ik

Was toch een andere batch man. Waarom zou kwaliteitsverschil niet kunnen dan?

Winny kan ook veel doen met kracht, dus je kan moeilijk zeggen dat het door de tren komt als je net gestopt bent met winny. En je gaat ook minder zweten als je cut en al 6% droger bent geworden.

Omdat internet anders vol zou staan met klachten.. zo moeilijk is dat toch niet? ;-)

mijn 1276 heeft ook een lichte kleur hoor.

kleur zegt niets.

dat kan toch niet man. denk je dat ze het spul per vial brouwen? :roflol: TS mist gewoon de kracht van winny en van de cut.

Een vial uit een andere batch slimme Harry. Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt he ;)

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Omdat internet anders vol zou staan met klachten.. zo moeilijk is dat toch niet? ;-)

Want heel internet staat vol van batches die slecht zijn zeker?? De meeste hoor je niks over omdat meer dan 50% van de gebruikers hun gains niet alleen merken door de aas maar doordat ze ineens serieus gaan trainen en eten ernaast.

Misschien zit er nog een mannetje tussen. Als je het bij de bron koopt zal het overal ongeveer hetzelfde kosten.

Vials zijn beide even duur alleen is de Tren van rood-wit hoger gedoseerd. Snap niet dat de stier ook niet gewoon 100 / 1 ml doet, betaal nu eigelijk 1/4e meer maar goed zolang de stier zijn werk doet blijf ik het trouw

Een vial uit een andere batch slimme Harry. Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt he ;)

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Want heel internet staat vol van batches die slecht zijn zeker?? De meeste hoor je niks over omdat meer dan 50% van de gebruikers hun gains niet alleen merken door de aas maar doordat ze ineens serieus gaan trainen en eten ernaast.

ik denk dat jij in dit geval even een cursusje begrijpend lezen mag volgen ;-) gaat er mij om dat een volledige batch (in dit geval dus ook jouw andere batch) niet zomaar ondergedoseert , slecht, verrot of whatever is, zonder hier wat over te horen.

De meeste hoor je niks over volgens jou, maar jij hebt het wel in de gaten dat je een verkeerde vial hebt... ??

ik denk dat jij in dit geval even een cursusje begrijpend lezen mag volgen ;-) gaat er mij om dat een volledige batch (in dit geval dus ook jouw andere batch) niet zomaar ondergedoseert , slecht, verrot of whatever is, zonder hier wat over te horen.

De meeste hoor je niks over volgens jou, maar jij hebt het wel in de gaten dat je een verkeerde vial hebt... ??

Ik kan alleen maar dingen vergelijken en voor mezelf spreken. Als je het topic helemaal gelezen hebt met mijn reacties, dan begrijp je ook hoe ik tot de conclusie gekomen ben.

Het is vrij simpel verder, geen hogere wiskunde ;)

Vials zijn beide even duur alleen is de Tren van rood-wit hoger gedoseerd. Snap niet dat de stier ook niet gewoon 100 / 1 ml doet, betaal nu eigelijk 1/4e meer maar goed zolang de stier zijn werk doet blijf ik het trouw

Rood wit heeft geen tren e op 100mg/ml

Klopt

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Misschien toch maar rood-wit proberen aangezien testoflesje er zo positief over is en hij waarschijnlijk meer vials heeft opgemaakt dan de meeste van ons hier bij elkaar:p

Oke, ik dacht dat hij tren e nam

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Klopt

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Misschien toch maar rood-wit proberen aangezien testoflesje er zo positief over is en hij waarschijnlijk meer vials heeft opgemaakt dan de meeste van ons hier bij elkaar:p

Ja, ik heb nog steeds geen slechte ervaring met hun terwijl ik het al zo'n 4 jaar gebruik.
Lijkt me ook absoluut verre van waar dat er ze ondergedoseerde zooi op de markt brengen.
Een keer een wat mindere batch tot daar aan toe, maar sommigen doen het hier overkomen alsof er nog geen mg in zit.

Terug
Naar boven