AndroidHealthClinic

Weer +-3 maanden bezig...foto zomer en nu

kast88

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Long time no see :rolleyes:

Vorig jaar net voor de zomer gestopt met trainen, ben nu weer zo'n 3 maanden bezig. Na de zomer woog ik +-73kg en nu +-83kg....zit ook een stuk meer vet bij

Hier een foto op van op vakantie:

292bl2r.jpg

en van 2 weken terug:

2gvkjug.jpg

Probleem nu...geen motivatie meer...en helemaal geen vooruitgang in kracht. Komt natuurlijk ook door motivatie. Voeding is ook al een tijdje niet meer in orde. Het is zo klote om erop te letten, goed, vaak + eiwitrijk te eten. Word er letterlijk en figuurlijk misselijk van.

zeer goede vooruit gang!!
lijkt mij motivatie genoeg om door te gaan...
en voor de voeding.. kijk eens bij voedings sectie bij recepten!!
staan veel variaties voor voeding.. altijd lekker om wat anders te proberen!!

Wat the fock? netjes gedaan. In de tussentijd heel lang niet sport? toch wel iets???? je ziet er nu al aardig beestachtig uit.

ziet er super uit!! Keb ook gehad dat het kippewit en de bananen m'n strot uitkwamen. Je kunt beter even pauzeren, maar zeker doorgaan erna!! anders alles voor niets geweest.

Mooi fysiek !

wat heb je gedaan? stiekem een kuurtje? :D op de 1e foto ben je een willekeurige ecto en die 2e foto is echt wel hard.. mooie borst, schouders en droog

Nice, groot verschil :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat the fock? netjes gedaan. In de tussentijd heel lang niet sport? toch wel iets???? je ziet er nu al aardig beestachtig uit.

Nou niet heel lang hoor....iets langer dan een half jaartje niet getraind :) Was begin juni 2009 gestopt en ergens in december begonnen.

Maar is altijd bij mij hoor....stop ik tijdje..daarna pik ik het weer die-hard op en na 3 maanden heb ik het weer gezien :o Ga wel proberen om door te gaan tot juni weer.

Laatst bewerkt:
Nou niet heel lang hoor....iets langer dan een half jaartje niet getraind :) Was begin juni 2009 gestopt en ergens in december begonnen.

Maar is altijd bij mij hoor....stop ik tijdje..daarna pik ik het weer die-hard op en na 3 maanden heb ik het weer gezien :o Ga wel proberen om door te gaan tot juni weer.

Haha was hier ook zo stoppen en herbeginnen continu. Nu toch al 7 maand hardcore aan het knallen :) Blijf gewoon gaan niet stoppen in juni hé! :p

Tip van flip: Ga een logje bijhouden. Zal je veel motivatie uithalen als je ook een paar anderen volgt. Zou hou je elkaar bij de les, geweldige mogelijkheid hier op DBB.

Joo

True ik train ook alleen om me e-friends tevreden te houden :(

Nice! Hoe lang ben je?

niet slecht!!

Schouders staan er erg netjes bij! Hoe groot ben je btw?

ziet er super uit!! Keb ook gehad dat het kippewit en de bananen m'n strot uitkwamen. Je kunt beter even pauzeren, maar zeker doorgaan erna!! anders alles voor niets geweest.

waarom zou je ook bananen eten? totaal niet relevant voor BB.

@ TS: snap niet echt waarom je geen motivatie zou hebben er is genoeg progressie te zien dat moet je toch een motivatie boost geven anders gaat het lastig worden om groot te worden je moet er wat voor over hebben, eiwitrijk eten kan trouwens met genoeg variatie hoor als je beetje rondkijkt voor recepten etc.

@ TS: snap niet echt waarom je geen motivatie zou hebben er is genoeg progressie te zien dat moet je toch een motivatie boost geven anders gaat het lastig worden om groot te worden je moet er wat voor over hebben, eiwitrijk eten kan trouwens met genoeg variatie hoor als je beetje rondkijkt voor recepten etc.

Haha, wat een zin. Nog een tip van flip: interpunctie :thumbs:

Zieke fysiek , gast !!

tis nu bijna zomer , ni opgeven he :rolleyes:

(Zeg waar koop je die zwemshorten van lac. ?)

Zieke fysiek , gast !!

tis nu bijna zomer , ni opgeven he :rolleyes:

(Zeg waar koop je die zwemshorten van lac. ?)

kijk dat is nog een opbouwende kritiek... en idd waar haal je die zwemshorts man... geintje he TS:D

maar kom op man. waarom geen motivatie?
dan is het nut van posten op een site als deze ook geen pre toch?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven