XXL Nutrition

Weer beelden van daders zware mishandeling in Bureau Brabant

bart866

Advanced Bodybuilder
Waardering
55
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
http://www.omroepbrabant.nl/?video/...+Stadhuisplein+in+Eindhoven.aspx&action=media

EINDHOVEN - Bureau Brabant heeft maandagavond beelden getoond van een zware mishandeling in Eindhoven. De politie is dringend op zoek naar getuigen. Het is de tweede keer in korte tijd dat het opsporingsprogramma beelden van vermeende daders toont van een mishandeling. De politie had maandagavond nog geen tips binnen.
Op de beelden van Bureau Brabant is te zien hoe een 37-jarige man op het Stadhuisplein in Eindhoven zwaar wordt toegetakeld. Dit gebeurde op nieuwjaarsochtend om acht uur. Het slachtoffer kan zich weinig herinneren van wat er is gebeurd. De 37-jarige Eindhovenaar werd zonder aanwijsbare reden geslagen en geschopt en bleef bewusteloos achter. Hij brak tanden, scheurde zijn kaak en liep een zware hersenschudding op.

De bewakingsbeelden in het centrum laten zien dat twee mannen het slachtoffer aanvielen. Dezelfde mannen hebben tussen kwart over acht en halfacht 's ochtend ook anderen aangevallen, onder andere in de Molenstraat en Stratumseind.

Mishandeling Vestdijk in Eindhoven
Vorige week toonde het programma de beelden van de spraakmakende mishandeling op de Vestdijk in Eindhoven. De beelden gingen in een sneltreinvaart het internet over. Binnen enkele dagen werden acht verdachten uit de omgeving van het Belgische Turnhout aangehouden, van wie er nu nog zeker twee vastzitten.

Justitie, burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven en de politie hebben ondanks de ophef over de beelden van de mishandeling op de Vestdijk besloten maandagavond weer beelden van een zware mishandeling uit te zenden. "Het opsporingsbelang heeft voor ons voorrang. We willen strafbare feiten oplossen. Het laten zien van beelden is een belangrijk instrument. Nieuwe onrust en het ongericht verspreiden van allerlei gegevens over verdachten gaat ons niet helpen bij het opsporen van daders", lieten ze weten in een verklaring.

Nieuwsblog GeenStijl dat vorige week de jacht op de daders aanvoerde, heeft het nieuwe filmpje maandag ook geplaatst en vraagt lezers om te helpen zoeken. Op het internet lijkt de jacht naar de daders weer losgebarsten.

Stomme debielen.
Echt een belachelijke trend aan het worden om iemand laveloos te slaan met een paar man.
Word gewoon kwaad als ik er aan denk.
Zulke mensen mogen ze van mij afknallen.

Gangsta thug

Ja en wow big nieuws kan er niet wakker van liggen wie weet hoe vaak dit voorkomt terwijl het niet op camera staat. En dit gaan we steeds vaker zien en waarom overal hangen nu camera's.

stefbodybuilder weer zo te zien.

Ja en wow big nieuws kan er niet wakker van liggen wie weet hoe vaak dit voorkomt terwijl het niet op camera staat. En dit gaan we steeds vaker zien en waarom overal hangen nu camera's.

ik kan jouw zin totaal niet begrijpen...
maar goed, de stelling inhoudelijk begrijp ik volgens mij wel aardig. het komt inderdaad, ook zonder op video vast te zijn gelegd, steeds vaker voor. soort van trent setting.
gros van de mensen en vooral jongeren, kennen geen respect of wroeging meer.:(

laatst, zelf ook aanvaring met paar van die heikneutertjes van 12 - 15 jaar.
bezetten de speelplaatsatributen bij ons in de buurt en kinderen durven er niet meer te spelen. neefje en nichtje 3 en 6 jaar op visite.komen huilend terug omdat ze weggeschreeuwd waren.

jochies en paar dames...
ze vervuilen de boel, schieten sigaretten weg, blikjes en chipszakken gooien ze maar neer. terwijl er een prullenbak staat...
zeg je er eens wat van, krijg je me daar toch een grote bek terug.
en ze blijven nog staan ook als je een grote bek terug geeft en roepen zelf kom hier dan...:sad:

moeilijke mentale padstelling:
resultaat, wekte dus enige irritatie bij mij op,
maar ja, ik kan ze wel meppen, maar dan ben ik net zo fout.

geen respect of scrupule meer. politie maar gebeld, maar daarkomen daar niet voor. ik zou het bijna een vicieuze cirkel willen noemen. het begint bij de opvoeding en het eindigt nergens... best treurig.

Ik heb er goede hoop op dat het dit keer wel marokkanen zijn jongens :)

Let the bashing begin :cheer:

En als er een nieuwsbericht komt over meer camera's in de steden dan begint iedereen huilie huilie te doen over de schending van zijn of haar privacy. Als er hier geen hadden gehangen of laatst met die 8 uit turnhout, had er nooit iemand opgepakt geweest. Ik zeg overal cameras ophangen, met name op uitgaansgebieden, industrieterreinen en achterstandswijken. In stations, winkelcentra, bushokjes, reclameborden schermen plaatsen waarop 24/7 fotos en filmpjes te zien zijn van misdaden waarop mogelijke verdachten herkend kunnen worden. Stel dan gelijk bij iedere telefoon de anonieme tiplijn in als een snelkeuzenummer.

Als de regering de straffen niet hoger maakt, dan maar sociaal straffen duur publieke vernedering

Ik denk niet dat die gastjes dat als straf zien hoor, die krijgen vast meer aanzien bij hun kansarme vriendjes.

Dit gebeurt elk weekend over al, alleen nu laten ze er filmpjes van zien

Dom volk, en behoorlijk dom........................
nou, 10dagen vast zitten ?!

maar goed, de stelling inhoudelijk begrijp ik volgens mij wel aardig. het komt inderdaad, ook zonder op video vast te zijn gelegd, steeds vaker voor. soort van trent setting.

bezetten de speelplaatsatributen bij ons in de buurt en kinderen durven er niet meer te spelen. neefje en nichtje 3 en 6 jaar op visite.komen huilend terug omdat ze weggeschreeuwd waren.

jochies en paar dames...
ze vervuilen de boel, schieten sigaretten weg, blikjes en chipszakken gooien ze maar neer. terwijl er een prullenbak staat...
en ze blijven nog staan ook als je een grote bek terug geeft en roepen zelf kom hier dan...:sad:

geen respect of scrupule meer. politie maar gebeld, maar daarkomen daar niet voor. ik zou het bijna een vicieuze cirkel willen noemen. het begint bij de opvoeding en het eindigt nergens... best treurig.

Je kunt de situatie ook iets kunnen aandikken, vaak komen ze dan wel een kijkje nemen ;) .

Mocro's, wat verassend.

Mocro bashing time in 3...2..1. GO!!!

jochies en paar dames...

Je bent 105kg en je laat je afwimpelen door een paar jochies van 15?

Snap daar echt niks van.. Als hun ouders die kinderen zelf niet kan opvoeden moet iemand anders het maar doen..
Snap best dat je niet de hele wereld kan redden, maar der is niks mis mee om een paar jochies die denken dat ze God zijn om die op hun plek te zetten

Nieuwe klopjacht, leuk! Ben benieuwd of er ook mocro's zijn die aan de klopjacht mee doen.

En als er een nieuwsbericht komt over meer camera's in de steden dan begint iedereen huilie huilie te doen over de schending van zijn of haar privacy. Als er hier geen hadden gehangen of laatst met die 8 uit turnhout, had er nooit iemand opgepakt geweest. Ik zeg overal cameras ophangen, met name op uitgaansgebieden, industrieterreinen en achterstandswijken. In stations, winkelcentra, bushokjes, reclameborden schermen plaatsen waarop 24/7 fotos en filmpjes te zien zijn van misdaden waarop mogelijke verdachten herkend kunnen worden. Stel dan gelijk bij iedere telefoon de anonieme tiplijn in als een snelkeuzenummer.

Als de regering de straffen niet hoger maakt, dan maar sociaal straffen duur publieke vernedering

Big brother is watching you

Het is eigenlijk meer de bedoeling dat het veiliger wordt op straat en die camera's dus helemaal niet nodig zijn.

Probleem bij de wortel aanpakken zodat alle knipjes boven de wortel niet nodig zijn.

Terug
Naar boven