MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Voor de meesten uit het groepje vind ik dit aan de hoge kant, voor degene die doortrapte op de grond daarentegen weer wat laag.

Voor de meesten uit het groepje vind ik dit aan de hoge kant, voor degene die doortrapte op de grond daarentegen weer wat laag.

moet je die anderhalf jaar eens vergelijken met die mong**l die dat jochie van 12 jaar in den haag doodreed ( van die vecht partij in de rechtzaal ) wat krijgt die 6mnd ofzo ??? en in het jaar dat hij vrij
was heeft hij een legio aan verkeersboetes gekregen ...

wat is nu krom hier in dit t*fus land qua recht spraak ?????

De hoofdverdachte kopschopper was toen nog minderjarig dus die zal er met 40 uur schoffelen vanaf komen.
Die jankbaby wat op pownews kwam zullen ze waarschijnlijk ook matsen omdat hij krokodillentranen liet zien op nationale tv. 20 uur schoffelen en 5 dagen voorwaardelijk. :o

De rest lacht zich dood en vindt alles wel best. Ze zijn zogenaamd al genoeg gestrafd door media en het volk(zo denken de rechters dalijk dan ook).

:trollface:

Heb de eerste post overigens niet gelezen.

tegen de stalker van wendy van dijk is 16 maanden geeist.

Dit zijn jongens van bij mij uit de buurt. De hoofdschopper ken ik zelfs vrij goed. Ik zou hem eerder omschrijven als een onzekere jongen als je ermee praat. Op zich niet zo'n slechte kerel, maar hij is wel vrij dom en beinvloedbaar. Hij geraakte niet eens door het beroeps onderwijs en gebruikte al anabolen op 16. Dat wil toch al wat zeggen.

Verder vind ik het zelf ook onvergeeflijk wat ze gedaan hebben. Het feit dat dit wel eens meer gebeurt maakt het niet minder erg en ik vind dat deze gasten gewoon verantwoordelijkheid moeten opnemen. Als het mijn halfbroertje geweest zou zijn dat zo in elkaar getimmerd werd zou ik wss in alle staten zijn. Met maximaal 2 jaar jeugdinstelling komt hij er goed vanaf vind ik. Een beetje te goed zelfs naar mijn mening, maar so be it.

yuup mag best een zware straf voor worden gegeven. Maar dat het slachtoffer bij de beelden nog steeds emotioneel wordt.. lol das wel mietig he..
Hij had die beelden al 100en keren moeten bekijken om te kijken hoe hij zich beter had kunnen verdedigen tegen die groep... :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 18:10 ----------

Welke van die groep zat hier op dbb trouwens? of zit?

Stefano Bruggink.

Dit is echt onmenselijk in de Nederlandse rechtsspraak ! :eek:

Ik snap eigenlijk niet dat ze niet gewoon het complete groepje veroordelen voor nalatigheid in het helpen van een slachtoffer. Misschien moet er gewoon een wet aangenomen worden waarbij ook medestanders als medeplichtig berecht kunnen worden. Net als bij die rellen in haren, gewoon collectief straffen.

• Like
Waarderingen: Tsn
idd erg laag, maar al die media aandacht is ook wel een aardige straf voor hun imo. Worden elk weekend toch wel mensen in elkaar getrapt waar niemand wat van hoort die er minder goed vanaf komen..:rolleyes:

idd erg laag, maar al die media aandacht is ook wel een aardige straf voor hun imo. Worden elk weekend toch wel mensen in elkaar getrapt waar niemand wat van hoort die er minder goed vanaf komen..:rolleyes:

Van mij mogen er gewoon billboards in steden hangen met mensen die voor zinloos uitgaansgeweld veroordeeld zijn. Dan weet je waar je uit de buurt moet blijven.

Dat mensen elkaar in elkaar slaan omdat ze ruzie hebben kan ik nog wel in komen maar gewoon lukraak een voorbijganger half dood slaan doen alleen mensen die psychisch niet goed in hun hoofd zijn.

• Like
Kind doodrijden: in eerste instantie een paar uur schoffelen;

Jongen vrijwel het licht uit zijn ogen trappen: tien maanden;

BN'er stalken: 16 maanden.

• Like
Welkom in nederland

Terug
Naar boven