AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Kind doodrijden: in eerste instantie een paar uur schoffelen;

Jongen vrijwel het licht uit zijn ogen trappen: tien maanden;

BN'er stalken: 16 maanden.

Bner stalken was onderdeel van de zaak voor zover ik begrepen heb. Was meer aan de hand dacht ik.

Stalkers moeten overigens psychische hulp krijgen en geen gevangenisstraf, t is allang bekend dat stalken een ziekte is en niet iets wat men bewust doet.

Bner stalken was onderdeel van de zaak voor zover ik begrepen heb. Was meer aan de hand dacht ik.

Stalkers moeten overigens psychische hulp krijgen en geen gevangenisstraf, t is allang bekend dat stalken een ziekte is en niet iets wat men bewust doet.

Aan zowat elk strafbaar feit ligt wel een nature nurture verhaaltje ten grondslag

Aan zowat elk strafbaar feit ligt wel een nature nurture verhaaltje ten grondslag

Klopt, maar bij stalken moet gewoon veel eerder ingegrepen worden en psychische hulp geboden worden. Enige wat de politie doet is laten escaleren zodat zij werk hebben en het slachtoffer en de dader er beide slechter van worden.

Bij stalken is er gewoon een psychische drang om iets te doen terwijl overvallen enzo gewoon puur om geld gaan.

Kind doodrijden: in eerste instantie een paar uur schoffelen;

Jongen vrijwel het licht uit zijn ogen trappen: tien maanden;

BN'er stalken: 16 maanden.
En 4 van die 10 maanden zijn verdomme voorwaardelijk. Wat is dit een k*tland zeg :mad:
"De daders hebben wel berouw getoond"
Oh nee oke dan is het goed.

Hopelijk worden ze daar net als Xyzyx anaal genomen zodat ze echt gestraft worden :mad:
"kortere straffen omdat beelden publiekelijk verspreid werden". Yeah right, als dat niet gebeurt was, dan was de straf 0 en 0 geweest.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...hopper-krijgt-zwaardere-straf-in-beroep.dhtml

Eén van de Turnhoutse hoofdverdachten voor het zinloze geweld begin dit jaar in Eindhoven, heeft in beroep voor de rechtbank in het Nederlandse Den Bosch een zwaardere straf gekregen. Toch blijft de rechtbank van oordeel dat het Openbaar Ministerie een fout heeft gemaakt door de beelden van de vechtpartij vrij te geven aan de media.
De zogenoemde kopschoppers Brent L . en Tom K. waren in eerste aanleg veroordeeld tot respectievelijk 10 en 6 maanden jeugddetentie. Voor Brent waren 4 maanden voorwaardelijk, voor Tom 3 maanden. Het OM in Den Bosch ging in beroep tegen het vonnis in eerste aanleg. De aanklager kon zich niet vinden in de strafvermindering die werd gegeven omdat de beelden getoond werden op televisie. De daders, waaronder enkele minderjarigen, waren daarop herkenbaar. Wat volgde, was een heksenjacht via sociale media.

De rechter in beroep blijft van oordeel dat het OM in de fout is gegaan door de beelden vrij te geven. Brent L. krijgt met 10 maanden waarvan 4 met uitstel dezelfde straf als in eerste aanleg. Tom K. wordt wel iets zwaarder gestraft. Zijn straf van 6 maanden, waarvan 3 met uitstel, worden 8 maanden waarvan 4 met uitstel. Beide jongeren waren 17 jaar op het moment van de feiten, maar zijn intussen meerderjarig.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...hopper-krijgt-zwaardere-straf-in-beroep.dhtml

Eén van de Turnhoutse hoofdverdachten voor het zinloze geweld begin dit jaar in Eindhoven, heeft in beroep voor de rechtbank in het Nederlandse Den Bosch een zwaardere straf gekregen. Toch blijft de rechtbank van oordeel dat het Openbaar Ministerie een fout heeft gemaakt door de beelden van de vechtpartij vrij te geven aan de media.
De zogenoemde kopschoppers Brent L . en Tom K. waren in eerste aanleg veroordeeld tot respectievelijk 10 en 6 maanden jeugddetentie. Voor Brent waren 4 maanden voorwaardelijk, voor Tom 3 maanden. Het OM in Den Bosch ging in beroep tegen het vonnis in eerste aanleg. De aanklager kon zich niet vinden in de strafvermindering die werd gegeven omdat de beelden getoond werden op televisie. De daders, waaronder enkele minderjarigen, waren daarop herkenbaar. Wat volgde, was een heksenjacht via sociale media.

De rechter in beroep blijft van oordeel dat het OM in de fout is gegaan door de beelden vrij te geven. Brent L. krijgt met 10 maanden waarvan 4 met uitstel dezelfde straf als in eerste aanleg. Tom K. wordt wel iets zwaarder gestraft. Zijn straf van 6 maanden, waarvan 3 met uitstel, worden 8 maanden waarvan 4 met uitstel. Beide jongeren waren 17 jaar op het moment van de feiten, maar zijn intussen meerderjarig.

Mooi daar zijn we vanaf.

Houdoe!

Belachelijke straffen.

Al denk ik niet dat deze figuren ooit nog een kans krijgt op een fatsoenlijk leven of ze moeten hun naam veranderen en/of verhuizen naar een ander land.

Prima straf zo..
mag van mij hun hele leven lang door gaan...

Stelletje ramdebielen bliijven het, ook al helemaal apart dat een van die gasten hier op het forum zat.

Heel mn dag naar de knoppen.

Je zou ze zelf nog gaan opsporen en in elkaar slaan..
Zou 4Chan niks leuk kunnen doen? Beetje massa stalken, etc..?

Alsof jij niet kapot was van hodgetwins nieuws..

Slecht signaal van de rechtbank dat ze vinden dat de beelden niet vrijgegeven hadden mogen worden. Dat vond ik nu net goed aan deze zaak, zouden ze veel vaker moeten doen. Dat is de beste straf en werkt ook preventief.

Slecht signaal van de rechtbank dat ze vinden dat de beelden niet vrijgegeven hadden mogen worden. Dat vond ik nu net goed aan deze zaak, zouden ze veel vaker moeten doen. Dat is de beste straf en werkt ook preventief.
Ze menen dat ook niet, ze zoeken enkel excuus om lage straf te kunnen geven.

Aan al het krapuul: sla de volgende keer aub de zoon van een rechter het ziekenhuis in, alvast bedankt.

Ik vind de straffen eerlijk gezegd nog wel redelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven