Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me niet helemaal vinden in jou hypotheses helaas.
Maar dit kan liggen aan mijn gelimiteerde kennis van quantum mechanica en persoonlijke concept van de realiteit.
Ik heb het idee dat onze definities totaal langs elkaar lopen, ik kan bij dezen ook niet goed uitleggen wat ik bedoel, wat kenmerkt dat ik het zelf ook niet volledig begrijp.
Ik geef je ook geen ongelijk.

Nee maar even zonder grappen.
Argumenten als 'zonder religie zou er een stuk minder verderf zijn op deze wereld' is natuurlijk onzin. Er was toevallig nog een heel interessant debat in de haagse hogeschool over de mogelijkheden omtrent het probleem met IS(IS).
Radicalisme/terrorisme of simpelweg wreedheden vinden hun origine niet in theologisch onderbouwt gedrag, dit zijn sociale omstandigheden die ruimte bieden voor dit soort gedachtengoed.
Slavernij had niks te maken met religie, de tweede wereld oorlog had niks te maken religie, de huidige crisis met rusland en de rest van de wereld heeft niks te maken met religie.
Wanneer je een bepaalde groep mensen maar genoeg benadeeld, discrimineert, onderdrukt of uitmoord gaat dit vanzelf leiden tot extremisme.
Het hele verhaal rond ISIS komt voort uit generaties lange sociale problematiek in die regio, het is dan vrij simpel zulk gedachtengoed te slijten aan de bevolking aldaar.
ISIS is theologisch zeer makkelijk te weerleggen, wat vele geleerden ook al gedaan hebben. De enigste reden waarom er nog moslims zijn dit wensen te volgen heeft te maken met eigen begeerte en onwetendheid.
Als islam van de aardbol zal verdwijnen hebben we nog genoeg ideologieën over die los staan van religie die door zullen gaan met het zaaien van (nog meer) verderf.
Verder heb ik geen zin in discussie op dit forum, aangezien 99% hier het fatsoen (of intellect) mist om een beetje eerlijk en rechtvaardig te discussiëren.
Mensen die dit wel kunnen mogen natuurlijk altijd een pm'tje sturen, verwacht alleen niet binnen 5 seconde reactie
Nee maar even zonder grappen.
Argumenten als 'zonder religie zou er een stuk minder verderf zijn op deze wereld' is natuurlijk onzin.
Radicalisme/terrorisme of simpelweg wreedheden vinden hun origine niet in theologisch onderbouwt gedrag, dit zijn sociale omstandigheden die ruimte bieden voor dit soort gedachtengoed.
Slavernij had niks te maken met religie, de tweede wereld oorlog had niks te maken religie, de huidige crisis met rusland en de rest van de wereld heeft niks te maken met religie.
Het hele verhaal rond ISIS komt voort uit generaties lange sociale problematiek in die regio, het is dan vrij simpel zulk gedachtengoed te slijten aan de bevolking aldaar.
ISIS is theologisch zeer makkelijk te weerleggen, wat vele geleerden ook al gedaan hebben. De enigste reden waarom er nog moslims zijn dit wensen te volgen heeft te maken met eigen begeerte en onwetendheid.
Als islam van de aardbol zal verdwijnen hebben we nog genoeg ideologieën over die los staan van religie die door zullen gaan met het zaaien van (nog meer) verderf.
Verder heb ik geen zin in discussie op dit forum, aangezien 99% hier het fatsoen (of intellect) mist om een beetje eerlijk en rechtvaardig te discussiëren.
. Dunning-Kruger in the flesh...De vredelievende meerderheid is irrelevant.
Feit blijft dat de islam oproept tot geweld, superieuriteit en afzetting van een niet-islamitische maatschappij en hierdoor dus de mentaliteit negatief aantast van diegenen die hier heilig in geloven.
Dat er 'maar' 100 man in Syrie vecht betekent óók dat er mogelijk 100.000 mensen deze daden ondersteunen en hen weldegelijk helden vinden. Moslims worden dusdanig geindoctrineerd dat elke vorm van kritiek of verdediging tegen de islam als oorlogsverklaring/onderdrukking wordt gezien en met geweld mag worden beantwoord. Zelfs wanneer de islam de aggressor is, zoals meestal.

Lik mijn compacte ballen.
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------
Ausradieren

nope
*like a boss*
---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------
Ik heb potverdomme vrijheid van meningsuiting.
nope
*like a boss*
---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------
Ik heb potverdomme vrijheid van meningsuiting.