Fitness Seller

Weer een eye opener over moslims!!

weer!!

Wat is het favoriete fruit van moslims?

Granaatappel :o

Wie of wat zal hem wel kennen of waarnemen?
En ik denk idd dat de waarnemer co-creator is, maar dan kom je weer bij quantum mechanica terecht.

Wat heeft dat te maken met het feit dat er gebeurtenissen buiten ons om plaatsvinden? Denk je dat er voordat er leven was op aarde er geen gebeurtenissen hebben plaatsgevonden die het leven mogelijk hebben gemaakt?

Alle allochtonen zijn tegenwoordig radicale moslims..

Ik kan hier niet eens serieus op ingaan :o

Aan de ene kant slaan we door, aan de andere kant, er loert opzeker gevaar!
Dilemma :p

Iedereen die in een god gelooft is radicaal achterlijk.

872bed1265091b5f00cbabe6c82a99007b7a50b912324404b2bc52af6120e106.jpg

god is dood

alles is god

alles is dood

maar ik leef gewoon

pleurklaat 1
virusje 0

god is dood

alles is god

alles is dood

maar ik leef gewoon

pleurklaat 1
virusje 0

dood = leven

1 - 1

:p

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

klopt

---------- Toegevoegd 5 December 2014 om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst 4 December 2014 om 23:44 ----------

En daarom heeft de mens meetinstrumenten ontwikkeld die dingen kunnen meten die niet waarneembaar zijn door menselijke zintuigen.

Ja de mens heeft een aantal meetinstrumenten ontwikkeld waar mee we dingen kunnen meten die niet waarneembaar zijn door ons.
Maar dit is heel gelimiteerd, gebaseerd op de menselijke en dierlijke zintuigen.

Wat heeft dat te maken met het feit dat er gebeurtenissen buiten ons om plaatsvinden? Denk je dat er voordat er leven was op aarde er geen gebeurtenissen hebben plaatsgevonden die het leven mogelijk hebben gemaakt?

Er zal zat gebeurt zijn.

En
Leven = het ontbreken van dood?

Of
Leven bevat dood
Dood bevat leven

Afhankelijk van de context.

Sorry ik kan je vraag niet helemaal plaatsen.

Omdat je dit zei:

Objectieve realiteit bestaat imo niet, alleen subjectieve.

Wat bedoel je hier nu mee te zeggen. Ik volg je gedachtegang niet. Kun je mij uitleggen wat je bedoelt als je zegt dat alleen subjectieve realiteit bestaat zonder een objectieve realiteit. Want je antwoord op mijn vraag of er gebeurtenissen plaatsvinden als er nog geen bewuste wezens (en daarmee een subjectieve realiteit) zijn ontstaan:

Dit rijmt niet als er geen objectieve realiteit bestaat waarin gebeurtenissen plaatsvinden. Ongeacht of dit nou wordt ervaren of niet. Het maakt niet uit of een lichtgolf als zodoende als kleur of lichtgolf wordt geïnterpreteerd. Het punt is dat er iets is waarin wat gebeurd of er nou leven is of niet. Maar misschien zie ik iets over het hoofd waardoor je me kan overtuigen dat er geen objectieve realiteit bestaat. Ik ben benieuwd naar je argumenten.

Dit rijmt niet als er geen objectieve realiteit bestaat waarin gebeurtenissen plaatsvinden. Ongeacht of dit nou wordt ervaren of niet. Het maakt niet uit of een lichtgolf als zodoende als kleur of lichtgolf wordt geïnterpreteerd. Het punt is dat er iets is waarin wat gebeurd of er nou leven is of niet. Maar misschien zie ik iets over het hoofd waardoor je me kan overtuigen dat er geen objectieve realiteit bestaat. Ik ben benieuwd naar je argumenten.

Als we kijken naar het double split experiment in quantum mechanica, maakt het wel degelijk uit of er een waarnemer is of niet.

Is er ondertussen al weer een nieuwe 'eye opener'?

Terug
Naar boven