XXL Nutrition

Weer een eye opener over moslims!!

Als we kijken naar het double split experiment in quantum mechanica, maakt het wel degelijk uit of er een waarnemer is of niet.

Omdat?

Wat heeft dit te maken met de ontkenning van de objectieve realiteit? Het toont juist wel aan dat deze bestaat. Kun je misschien ergens een punt maken of mij uitleggen waarom er geen objectieve realiteit bestaat als een in de werkelijkheid geembedde waarnemer of meetinstrument interactie heeft met een werkelijk deeltje? Je zegt steeds eigenlijk niks en gaat nergens concreet op in.

Ik probeer oprecht je gedachtegang te begrijpen..

Omdat?

Wat heeft dit te maken met de ontkenning van de objectieve realiteit? Het toont juist wel aan dat deze bestaat. Kun je misschien ergens een punt maken of mij uitleggen waarom er geen objectieve realiteit bestaat als een in de werkelijkheid geembedde waarnemer of meetinstrument interactie heeft met een werkelijk deeltje? Je zegt steeds eigenlijk niks en gaat nergens concreet op in.

Ik probeer oprecht je gedachtegang te begrijpen..

Hoe definieer jij objectieve realiteit? Misschien lopen we elkaar hier mis.

Waarnemingen door de mens? Als in de 5 zintuigen?
Dat maakt niet zoveel uit. Een objectieve realiteit kan prima bestaan met en zonder waarnemingen. Ik zeg niet dat een subjectieve waarneming niet bestaat en geen invloed heeft op de objectieve realiteit. Alleen is deze subjectieve waarneming afhankelijk van een objectieve realiteit. Of jij nu wel of geen waarneming doet, het gaat erom dat er een realiteit is die onafhankelijk van waarnemingen opereert en die niet afhankelijk is van waarnemingen. Ik zeg niet dat deze objectieve realiteit helemaal kenbaar kan zijn binnen een subjectieve waarneming.

Is er ondertussen al weer een nieuwe 'eye opener'?

Book of Al-Maeda, verse 33 (5:33) -“The punishment of those who wage war against Allah and His Messenger, and strive with might and main for mischief through the land is: execution, or crucifixion, or the cutting off of hands and feet from opposite sides, or exile from the land: that is their disgrace in this world, and a heavy punishment is theirs in the Hereafter;”

Book of Al-Anfal, verse 12 ( 8:12) - “I (Allah) will instill terror into the hearts of the unbelievers: smite ye above their necks and smite all their finger-tips off.”

Book of Muhammad, verse 4 (47:4) - “Therefore, when ye meet the Unbelievers (in fight), strike off their heads; at length; then when you have made wide Slaughter among them, carefully tie up the remaining captives”: thereafter (is the time for) either generosity or ransom: Until the war lays down its burdens.”

Book of Al-Baqara, verse 193 (2:193) - “Fight them on until there is no more tumult and religion becomes that of Allah”

There is no god but Allah, Muhammad is the messenger of Allah.

LiveLeak-dot-com-f62_1410654309-bild17_1410656439.jpg.resized.jpg

wlokareh1-mp4-2014-11-16-15-25-18-1-e1416166710690.png

ik was een moslim en heb veel moslim vrienden etc, het is natuurlijk waar dat we een probleem hebben met extremisten, maar door die isis shit word het wel overdreven er zijn "maar" 100 moslims in Syrie van de miljoen moslims in Nederland, niks raars aan vind ik, 100 van een miljoen is zo een lage percentage dat het geen conclusie kan zijn voor de Nederlandse moslims, de meeste zijn zo westers als ik weet niet wat en in Marokko praten ze express hardop Nederlands omdat ze zig Nederlands voelen en daarop ook trots zijn

De vredelievende meerderheid is irrelevant.

Feit blijft dat de islam oproept tot geweld, superieuriteit en afzetting van een niet-islamitische maatschappij en hierdoor dus de mentaliteit negatief aantast van diegenen die hier heilig in geloven.

Dat er 'maar' 100 man in Syrie vecht betekent óók dat er mogelijk 100.000 mensen deze daden ondersteunen en hen weldegelijk helden vinden. Moslims worden dusdanig geindoctrineerd dat elke vorm van kritiek of verdediging tegen de islam als oorlogsverklaring/onderdrukking wordt gezien en met geweld mag worden beantwoord. Zelfs wanneer de islam de aggressor is, zoals meestal.

Dat maakt niet zoveel uit. Een objectieve realiteit kan prima bestaan met en zonder waarnemingen. Ik zeg niet dat een subjectieve waarneming niet bestaat en geen invloed heeft op de objectieve realiteit. Alleen is deze subjectieve waarneming afhankelijk van een objectieve realiteit. Of jij nu wel of geen waarneming doet, het gaat erom dat er een realiteit is die onafhankelijk van waarnemingen opereert en die niet afhankelijk is van waarnemingen. Ik zeg niet dat deze objectieve realiteit helemaal kenbaar kan zijn binnen een subjectieve waarneming.

Ik kan me niet helemaal vinden in jou hypotheses helaas.
Maar dit kan liggen aan mijn gelimiteerde kennis van quantum mechanica en persoonlijke concept van de realiteit.
Ik heb het idee dat onze definities totaal langs elkaar lopen, ik kan bij dezen ook niet goed uitleggen wat ik bedoel, wat kenmerkt dat ik het zelf ook niet volledig begrijp.
Ik geef je ook geen ongelijk.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Snap echt niet wat iedereen zo bijzonder vindt aan die hitchen's, misschien moet ik wat meer materiaal van ze bekijken.

De vredelievende meerderheid is irrelevant.

Feit blijft dat de islam oproept tot geweld, superieuriteit en afzetting van een niet-islamitische maatschappij en hierdoor dus de mentaliteit negatief aantast van diegenen die hier heilig in geloven.

Dat er 'maar' 100 man in Syrie vecht betekent óók dat er mogelijk 100.000 mensen deze daden ondersteunen en hen weldegelijk helden vinden. Moslims worden dusdanig geindoctrineerd dat elke vorm van kritiek of verdediging tegen de islam als oorlogsverklaring/onderdrukking wordt gezien en met geweld mag worden beantwoord. Zelfs wanneer de islam de aggressor is, zoals meestal.

dat zou kunnen en ik geef je gelijk dat er in de Koran gewoon verkeerde dingen staan, maar voor mij is er een verschil in het doen en denken, gewoon de fouten hard aanpakken de goeden met rust laten, zo zie ik het. ik ken natuurlijk niet alle moslims in Nederland en ik weet niet hoe ze er allemaal naar kijken, wat ik wel merk is dat al mijn vrienden en familieleden hier niet achterstaan, ook mijn oom niet die elke dag 5 keer perdag bid een vrouw met een boerka heeft etc haat de IS. maar zoals ik zei moeten de fouten hard worden aangepakt en ik heb een hekel aan elke religie inc de Islam aangezien elke religie is bedacht door 1 of andere gek en iedereen het als waarheid ziet, en dat is heel gevaarlijk. dit geld ook voor de christendom, jodendom

Zucht.... Van dit soort mensen als TS ga ik spontaan radicaliseren

Ik zeg altijd: "Een goeie moslim is dood."

Hé Killy...

Was3808113.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven