Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja
Hoe noem je homosexuele extremistische Moslims ook wel?
Martel Aars
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we kijken naar het double split experiment in quantum mechanica, maakt het wel degelijk uit of er een waarnemer is of niet.
Ja
Hoe noem je homosexuele extremistische Moslims ook wel?
Martel Aars
Omdat?
Wat heeft dit te maken met de ontkenning van de objectieve realiteit? Het toont juist wel aan dat deze bestaat. Kun je misschien ergens een punt maken of mij uitleggen waarom er geen objectieve realiteit bestaat als een in de werkelijkheid geembedde waarnemer of meetinstrument interactie heeft met een werkelijk deeltje? Je zegt steeds eigenlijk niks en gaat nergens concreet op in.
Ik probeer oprecht je gedachtegang te begrijpen..
Hoe definieer jij objectieve realiteit? Misschien lopen we elkaar hier mis.
Dat maakt niet zoveel uit. Een objectieve realiteit kan prima bestaan met en zonder waarnemingen. Ik zeg niet dat een subjectieve waarneming niet bestaat en geen invloed heeft op de objectieve realiteit. Alleen is deze subjectieve waarneming afhankelijk van een objectieve realiteit. Of jij nu wel of geen waarneming doet, het gaat erom dat er een realiteit is die onafhankelijk van waarnemingen opereert en die niet afhankelijk is van waarnemingen. Ik zeg niet dat deze objectieve realiteit helemaal kenbaar kan zijn binnen een subjectieve waarneming.
Dat maakt niet zoveel uit. Een objectieve realiteit kan prima bestaan met en zonder waarnemingen. Ik zeg niet dat een subjectieve waarneming niet bestaat en geen invloed heeft op de objectieve realiteit. Alleen is deze subjectieve waarneming afhankelijk van een objectieve realiteit. Of jij nu wel of geen waarneming doet, het gaat erom dat er een realiteit is die onafhankelijk van waarnemingen opereert en die niet afhankelijk is van waarnemingen. Ik zeg niet dat deze objectieve realiteit helemaal kenbaar kan zijn binnen een subjectieve waarneming.
De vredelievende meerderheid is irrelevant.
Feit blijft dat de islam oproept tot geweld, superieuriteit en afzetting van een niet-islamitische maatschappij en hierdoor dus de mentaliteit negatief aantast van diegenen die hier heilig in geloven.
Dat er 'maar' 100 man in Syrie vecht betekent óók dat er mogelijk 100.000 mensen deze daden ondersteunen en hen weldegelijk helden vinden. Moslims worden dusdanig geindoctrineerd dat elke vorm van kritiek of verdediging tegen de islam als oorlogsverklaring/onderdrukking wordt gezien en met geweld mag worden beantwoord. Zelfs wanneer de islam de aggressor is, zoals meestal.
Zucht.... Van dit soort mensen als TS ga ik spontaan radicaliseren
Zucht.... Van dit soort mensen als TS ga ik spontaan radicaliseren