Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Dont shoot the messenger, ik ben zelf een agnost, ik citeer slechtst wat ik gelezen had.
I'm not shooting you

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dont shoot the messenger, ik ben zelf een agnost, ik citeer slechtst wat ik gelezen had.

Vanwaar altijd die strijd tussen religie vs wetenschap, beide kunnen erg goed samen gaan.
Mag ik even terug refereren naar islamitisch spantje? de bakermat van de verlichting?
Ik weet dat de wetenschap nog wat trauma's heeft van de christenlijke kerk, echter steunt de islam wetenschap op velen punten.
Ja, als een wetenschapper zegt dat god niet bestaat verschillen we van mening.
Van vele wetenschappen ligt de basis bij de ISLAMITISCHE wetenschappers (wiskunde, geneeskunde, ect).
Religie en wetenschap kunnen zonder problemen met en naast elkaar bestaan, er zijn tenslotte genoeg religieuze wetenschappers.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zei dat waar mensen zelf voor kiezen, prima is.
Ik zeg alleen dat een religie die vrouwen dwingend een rolpatroon voorschrijft, de vrouw als minderwaardig beschouwt.

Ik heb de bijbel en de koran (gedeeltelijk) gelezen, voor zover ik mij kan herinneren worden vrouwen in de koran juist de hemel is geprezen. Ook staat er in dat de profeet Mohammed, vrouwen net zo veel waarde heeft gegeven als mannen. Dit is trouwens niet MIJN opinie, maar gewoon wat ik gelezen had(een tijd terug). Wat ik er zelf allemaal van vind is niet relevant voor mijn punt.
Ik denk eerder dat Killy ergens bij wil horen en nu het gevoel heeft eindelijk geaccepteerd te worden.
Hetzelfde gebeurt toch voor de man
De man moet er voor zorgen dat er brood op de plank ligt, en als de vrouw geld verdient dan is dat geld enkel voor de vrouw, en als de man geld verdient, dan is dat ook voor de vrouw. (excuses als ik dit verkeerd heb onthouden)
Is de man dan ook minderwaardig? Zijn ze dan allebei minderwaardig? Tegenover elkaar?![]()
Bijna al die punten komen in het westen ook regelmatig voor, Calyptus. Er staat ook genoeg positiefs over vrouwen in de koran.
dat is net zoiets als zeggen dat je slim bent. omdat je het zegt is het nog niet waar.gelukkig ben ik een zeer intellectuele stabiele bekeerling![]()
Misschien bedoelt hij dat hij qua intellect stabiel is.
Dit vat het hele leven van Killy momenteel samen.
Ligt aan je interpretatie natuurlijk.8000+ kcal bulking baby!
Maar mag je wel kuren van de koran?

Je zou op zijn best kunnen stellen dat de islam de vrouw én man minderwaardig maakt ten opzichte van de mens die zich kan ontplooien en zelf zijn rollen kan kiezen. Zo zou je het ook kunnen bekijken ja.
Iets wat nog véél sterker de minderwaardigheid van de vrouw in de islam aantoont:
Mannelijke en vrouwelijke getuigen zijn niet gelijk in de islam.