erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Okee. Maar wat is de reden pecies? Een vriendin die moslim is, vrienden? Of gewoon een eigen bewuste keuze?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okee. Maar wat is de reden pecies? Een vriendin die moslim is, vrienden? Of gewoon een eigen bewuste keuze?
Je had het over gebaseerd/gefundeerd wist je nog?Dat heeft dus niks met het hedendaags te maken(en mijn punt), omdat de fundering natuurlijk op lijn ligt met het begin van islam(Fundering = begin = punt die ik maak + die jij aanhaalt). Jouw vergelijking is dus uit zijn context
![]()
Was een quote die ik ergens gelezen had, einstein had het er ook even over:
http://www.pickthebrain.com/blog/einsteins-theory-of-religion/

Ik ben het ook deels met je eens hoor, alleen ging mijn punt gepaard met het structuur in het verleden, ik vond het dus ontoepasselijk om jouw standpunt te ''boosten'' met een vergelijking die op het heden is aangehaald.
Thanks, maar ik heb geen zin om een uur kwijt te zijn.![]()

KillY: Bodybuilding voor je eigen prestatie en 'echte' islam gaan niet hand in hand ben je nog geen echte moslim tegengekomen die je dat duidelijk heeft gemaakt ?

Inb4 dbb reltopic & heilige oorlog.
j/k
ik ben benieuwd naar het 8-10 minuut durende filmpje waarin het verklaard wordt.
Ik wil de reden weten waarom iemand zo de beslissing neemt om over te stappen (ik ga ervan uit dat je daarvoor gewoon een protestant/christen was) naar een geheel andere religie en levenswijze.
)dus jij vindt overspelige vrouwen stenigen, onderdrukken (boerka) en homo's vermoorden oké?
Goed, dan zijn wij uitgepraat![]()