XXL Nutrition

Weer een vriendje erbij :)

Killy, net even je filmpje (bekeerlingenavond) al voor een gedeelte bekeken.
Ik denk dat jouw zoektocht verkeerd is gestart: jij was op zoek naar een ideale ordening van de maatschappij.
Ik denk dat ieder mens op zoek is naar geluk in zijn leven, en als je dat in je achterhoofd houdt, verloopt zo'n zoektocht heel anders denk ik.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 14:40 ----------

Waarom moet je daar respect voor hebben? Dat heb ik totaal niet, is niets respectvols aan. Ze mogen doen wat ze willen, maar respect heb ik er niet voor.

Jij hebt geen respect voor mensen die zichzelf willen verbeteren?

De manier waarop, met welke middelen, daar kun je over discussiëren dat heb ik al gezegd. Maar op zich is het toch lovenswaardig, niet?

Volgens mij heeft nog geen half procent van DBB het doel om ooit op podium te gaan en toch doen ze allemaal aan bodybuilding. Daarnaast is het ook geen vereiste om in de gevarezone van bf te gaan zitten indien je toch het podium niet op wilt.

Volgens jou is het dus een must voor een moslim om het figuur te behouden wat je hebt op het moment dat je uitgegroeid bent, geen gram vet of spier erbij of eraf, want anders verander je ook je symmetrie.
Klinkt logisch :thumb:

Of heeft Killy zich al ingeschreven voor Flexcup 2013 volgens jou?

hij had toch podiumambities? Daarnaast heb ik het nergens over gevarenzones.
En als je een beetje de werking van religie kent dan weet je dat elke religie kijkt naar de intenties en motivaties van gedrag om dat gedrag te beoordelen. Bodybuilding doe je uit ijdelheid. punt andere lijn, je wil je lichaam veranderen omdat je er niet gelukkig mee bent. Omdat je uiterlijke idealen hebt. Het gaat me dus helemaal niet om een actief behoud van ee bepaald lichaam, wel om een afwezigheid van bepaalde wereldse wensen en idealen om iets te veranderen.
Een echte vrome moslim heeft geen tijd voor dergelijke wereldse pietluttigheden en keert zich naar binnen.

Enige wat ik zie bij bodybuildende "moslims" zijn krampachtige postrationalisaties om hun haram-hobbies te legitimeren. leg beter al je energie op de vijf pijlers en het gezin, alleen zo ga je goddelijke genade kennen.

wat vinden je ouders hier nou van?

stond Arnoud van Doorn niet op het dodenlijstje van de moslims?

Van Doorn heeft ook een bericht voor jullie:

14 uArnoud van Doorn‏@ArnoudvDoorn

Jammer van de vele haatdragende en domme commentaren op social media. Onwetendheid heerst. Maar dank voor alle steun en positieve reacties!

Jullie weten niet...

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 15:08 ----------

stond Arnoud van Doorn niet op het dodenlijstje van de moslims?

Ja en nu gaat hij die moord op zichzelf uitvoeren ofzo. :P

Killy, net even je filmpje (bekeerlingenavond) al voor een gedeelte bekeken.
Ik denk dat jouw zoektocht verkeerd is gestart: jij was op zoek naar een ideale ordening van de maatschappij.
Ik denk dat ieder mens op zoek is naar geluk in zijn leven, en als je dat in je achterhoofd houdt, verloopt zo'n zoektocht heel anders denk ik.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 14:40 ----------

Jij hebt geen respect voor mensen die zichzelf willen verbeteren?

De manier waarop, met welke middelen, daar kun je over discussiëren dat heb ik al gezegd. Maar op zich is het toch lovenswaardig, niet?

Verbeteren?:rolleyes:

Mensen die in 2013 nog tegen gays zijn :o:o

Horen niet in (West-)Europa

als iemand openlijk moslims mag haten dan mogen anderen openlijk homo's haten ook
zei de blanke hetero man uit de middeklasse

Mensen die in 2013 nog homo's haten :o:o:o:o

De politici zitten nu wel met een flink dilemma. Zullen ze de komende jaren kiezen voor de moslims (zoals altijd) of zullen ze eerder kiezen voor de humaniteit?

Hebben zichzelf dik in de miserie gewerkt

voorbeeldje hiervan:

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Myatt

steeds gaat het om individuen die sinds hun jeugd de ontembare drang hebben om hun identiteit af te lijnen ahv een externe ideologie., en ja daar hoort een "wij tegen hen" attitude bij. Waarom denk je dat het net zo imand als van Doorn is die zich bekeert tot de islam? Dan mag je vb nog zo'n hater van links zijn, bekeerlingen bij aanhangers van partijen die gericht zijn op inclusie ipv exclusie ga je veel minder snel vinden (groenlinks, PVDA, VVD)

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 14:23 ----------

ga me hier niet over uitspreken, maar ik heb je in ellk geval nooit met redelijke argumenten voor je bekering zien afkomen. Ik constateer gewoon een bepaalde tendens bij bekeringen naar de Islam, uitzonderingen heb je overal.

ehhe, die David Myatt had links met ONA, nice! Denk dat ik die geschriften hier nog liggen heb. Interesting stuff, redelijk extreem op zen minst:D en wsl verkeerd geïnterpreteerd aangezien dan zijn latere Nazi banden.

Terug
Naar boven