Fitness Seller

Weer een vriendje erbij :)

zo dacht ik er ook over ,

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 15:48 ----------

De hele topic is intolerant, gewoon omdat het van Killy komt

hier nog zo eentje. maandag testje spuiten, zaterdag chickies hosselen en vrijdag de heilige uithangen in de moskee :roflol:
Al het leuke uit verschillende werelden pakken zonder de negatieve elementen, en dan zonder schroom claimen dat je een echte moslim bent en lekker afgeven op one westerse decadentie. GTFO. als je de islam beleid doe het tenminste op een eerlijke en zuivere manier. Hypocrisie en leugenachtigheid zijn trouwens 1 van de zwaarstwegende zondes binnen de Islam.

hier nog zo eentje. maandag testje spuiten, zaterdag chickies hosselen en vrijdag de heilige uithangen in de moskee :roflol:
Al het leuke uit verschillende werelden pakken zonder de negatieve elementen, en dan zonder schroom claimen dat je een echte moslim bent en lekker afgeven op one westerse decadentie. GTFO. als je de islam beleid doe het tenminste op een eerlijke en zuivere manier. Hypocrisie en leugenachtigheid zijn trouwens 1 van de zwaarstwegende zondes binnen de Islam.

ken je Killy dan zo goed ?

Dan heb jij het dik fout , ik ben niet eens moslim , ik weet gewoon waar over ik spreek Brah!

De meeste hier laten gewoon hun racistische opmerkingen los.
Het is bekend dat de mens gewoon schrik heeft van het onbekende en emoties kunnen een invloed hebben op je manier van denken.

Dus, dat de meeste hier gaan zeggen hoe de Islam is en hoe iemand anders moet zijn/is terwijl ze nog een hoop stront aan hun reet hebben hangen vind ik het gewoon schandalig.

Heb verder niks te zeggen, de meeste die mij hier Quoten staan in mijn negeerlijst en dit voor deze topic al.
hier zal een intellectuele reden voor zijn zeker?

Laatst bewerkt:
De meeste hier laten gewoon hun racistische opmerkingen los.
Het is bekend dat de mens gewoon schrik heeft van het onbekende en emoties kunnen een invloed hebben op je manier van denken.

LOL, dat moet jij zeggen, ik zal ff copiëren wat je in een ander topic gestemd hebt:

"Homo's mogen samenwonen, maar niet trouwen".
Vervolgens kom je in dit topic aanzetten met dat "homo's meer rechten hebben dan "normale" mensen.

Wie is er nu "racistisch" ?

Bovendien beste Brah, kritiek op een godsdienst valt niet onder racisme, noch onder discriminatie.

LOL, dat moet jij zeggen, ik zal ff copiëren wat je in een ander topic gestemd hebt:

"Homo's mogen samenwonen, maar niet trouwen".
Vervolgens kom je in dit topic aanzetten met dat "homo's meer rechten hebben dan "normale" mensen.

Wie is er nu "racistisch" ?

Bovendien beste Brah, kritiek op een godsdienst valt niet onder racisme, noch onder discriminatie.

heb eerlijk gezegd weinig onderbouwde kritiek gezien in dit topic

[/B]

heb eerlijk gezegd weinig onderbouwde kritiek gezien in dit topic

Misschien dat vrouwen minderwaardig zijn in de islam?

Een vrouwelijke getuige wordt in de islam niet als gelijkwaardig aan een mannelijke getuige gezien.
Duidelijker kun je het niet krijgen.

Misschien dat vrouwen minderwaardig zijn in de islam?

Een vrouwelijke getuige wordt in de islam niet als gelijkwaardig aan een mannelijke getuige gezien.
Duidelijker kun je het niet krijgen.

nope, zie vers 24:6-9.
maar dit bedoel ik dus, doe eerst je huiswerk :) je maakt je zelf wel erg belachelijk op deze manier.

Laatst bewerkt:
nope, zie vers 24:6-9.
maar dit bedoel ik dus, doe eerst je huiswerk :) je maakt je zelf wel erg belachelijk op deze manier.

Haha, ik heb me er meer in verdiept dan jij misschien denkt:

"4- De waarde van een getuigenis van een vrouw is maar de helft waard van die van een man

Deze discriminerende regel is gebaseerd op volgend koranvers:

2.282. O, gij die gelooft, wanneer gij van elkander leent voor een vastgestelde periode, schrijft het dan op. Laat een schrijver het naar waarheid in uw bijzijn optekenen en geen schrijver moet weigeren, te schrijven, zoals Allah hem heeft onderwezen; laat hem daarom schrijven en laat de schuldenaar dicteren en hij moet Allah, zijn Heer vrezen en niets daaraan afdoen. Maar, indien de schuldenaar weinig verstand heeft, of zwak is, of zelf niet kan dicteren, laat dan zijn zaakwaarnemer eerlijk dicteren. En roept van onder uw mannen twee getuigen en als er geen twee mannen zijn, dan één man en twee vrouwen van degenen, die u als getuigen aanstaan, zodat, wanneer één der twee vrouwen zich zou vergissen, de ene de andere indachtig moge maken. En de getuigen mogen niet weigeren, wanneer zij worden gedaagd. En wordt het schrijven niet moe, of het weinig of veel zij, betreffende de vervaltijd. Dit is in Allah's ogen eerder rechtvaardig, het maakt het getuigenis zekerder en weerhoudt u van twijfel. Maar wanneer het contante handel is, die gij onderling drijft, zal het geen blaam voor u zijn, als gij het niet neerschrijft. En hebt getuigen, wanneer gij aan elkander verkoopt en de schrijver en de getuigen mag geen leed worden aangedaan. En indien gij zulks doet, zal het zeker overtreding van u zijn. Vreest Allah. Allah schenkt u kennis en Allah weet alle dingen goed.

Volgende punten vallen bij dit koranvers op:

- In principe kunnen getuigen enkel mannen zijn. Vrouwen kunnen pas getuigen als er geen tweede man is. Dus mogelijk is dat twee mannen getuigen of een man en twee vrouwen maar niet vier vrouwen.

- De Koran stelt dat vrouwen zich kunnen vergissen en dat de ene vrouw de andere moet helpen om deze vergissing dan recht te zetten. Mannelijke getuigen vergissen zich niet.

- Het koranvers 2.282 gaat over het afsluiten van een lening. De verschillende scholen van de Islam hebben uiteenlopende opvattingen over getuigenissen in andere gevallen. Sommige zeggen dat enkel in het geval van het afsluiten van leningen vrouwen kunnen getuigen en niet in andere gevallen (behalve dan voor vrouwenzaken zoals een bevalling waar doorgaans geen mannen bij zijn). Andere scholen zeggen dat de regel algemeen geldt maar dat er uitzonderingen zijn (waarbij enkel mannelijke getuigen toegelaten zijn). Bijvoorbeeld koranvers 5.106 spreekt bij het opmaken van een testament over de getuigenis van 2 „rechtvaardige mannen“, dus hier kunnen vrouwen zelfs niet getuigen.

5.106. O, gij die gelooft, wanneer de dood één uwer nadert, ten tijde dat gij een testament maakt, zal er een getuigenis zijn van twee uwer rechtvaardige mannen; of van twee anderen die niet van uit uw midden zijn indien gij door het land reist en de rampspoed des doods u overvalt. ...

- De onwenselijkheid van vrouwelijke getuigen wordt duidelijk in volgende Hadith: Bukhari, (1.6.301):

Abu Said Al-Khudri heeft overgeleverd: …Hij [Mohammed] zei, “Is de getuigenis van twee vrouwen niet gelijk aan de getuigenis van een man?” Zij [een groep vrouwen] antwoorden dat dit zo was. Hij zei, “Dit komt door een tekortkoming in haar intelligentie”.

Deze Hadith illustreert hoe Mohammed zelf de Koran geïnterpreteerd heeft! Volgens hem komt de noodzaak om 2 vrouwen te hebben als getuige in plaats van één man door een tekortkoming in de intelligentie van de vrouw. Mohammed heeft het hier over getuigenissen in het algemeen, dus niet specifiek bij het afsluiten van een lening."

Denk dat er op de internet minder BS staan dan in de koran. :trollface:

Ja maar daar gaat het niet over.
Als er op internet staat dat Frodo de ring als cockring gebruikte en je dit maar klakkeloos over gaat lopen nemen.
Krijg je ineens een heel ander beeld van het boek of de film. :roflol:

@Bryce1974 dat wat jij aanhaalt geldt alleen bij bepaalde kwesties (financieel).
lees hier waarom dat zo is.
het is wel wat genuanceerder dan wat versjes bijelkaar plakken he :)

Laatst bewerkt:
Ja maar daar gaat het niet over.
Als er op internet staat dat Frodo de ring als cockring gebruikte en je dit maar klakkeloos over gaat lopen nemen. Krijg je ineens een heel ander beeld van het boek of de film. :roflol:
Maar dat is echt zo, in GOTR. Gaylord of the Rings, vraag Bryce maar.

Maar dat is echt zo, in GOTR. Gaylord of the Rings, vraag Bryce maar.

Heb het serieus gegoogeld:

http://www.youtube.com/watch?v=MPm2BQDfPsc

Anyone notice Frodo's and Sam's relationship? A bit too friendly, I think... Anyways, I did this project for a class where we had to take a movie, make a trailer for it and spoof it. I got so into it, it ended up being a VERY long trailer, or music video if thats what you wanna call it...

Sorry voor offtopic :roflol:

Je moet geen koran hebben gelezen om te weten dat de Islam een ziekelijke religie is

Terug
Naar boven